دوستان پسرم چون به پروتیین گاوی حساسیت داره نمیتونم بهش شیرخشک بدم
الان گفتن شیر خشک بز بدم که خیلی گرونه قوطی ۴۰۰/۵۰۰تومان میشه
میگن که شیر بز میشه بجاش داد بهش
تا الان کسی امتحان کرده ؟
پرسش (1401/09/26):
دادن شیر بز به نوزاد
2425
107
1401/09/26
سوال کننده
0
1401/09/26
Samir
چرا نمیتونی؟
0
1401/09/26
Samir
پپتی
پپتی جونیور
پپتی جونیور
0
1401/09/26
سوال کننده
اون خیلی خوشمزه نیست نمیخوره پسرم
0
1401/09/26
فرشته m
شیر بز گلدن گات فقط به ۲۰درصد میسازه
0
1401/09/26
فرشته m
من بچم هیچوقت خدای،شکر مدفوع خونی نداشت اما درگیر اگزما و کهیر در بازو و مقعد بود بهش نساخت
0
1401/09/26
فرشته m
اگه شیر بز دادی استفراغ کرد بیتابی در خواب داشت جوش زد هرجا گردن باسن دست چانه لپ هرجا باید قطع کنی
0
1401/09/26
فرشته m
شیر بز پاستوریزه یه مارک هست ارسال داره ولی نمیدونم تو تو این سن میتونی بدی به بچت یا نه من تازه میخوام امتحان کنم میترسم
0
1401/09/26
آوا جون ...
سلام
تو آشناهای ما من یکی رو میشناسم تو روستا رندگی میکنن بچش نه شیر خودشو خورد نه خشک
از اول شیر بز بهش میدن بهش میسازه مشکلی ام نداره الان یه سالو نیمشه
باز میخوای بپرس من اونو میشناسم
تو آشناهای ما من یکی رو میشناسم تو روستا رندگی میکنن بچش نه شیر خودشو خورد نه خشک
از اول شیر بز بهش میدن بهش میسازه مشکلی ام نداره الان یه سالو نیمشه
باز میخوای بپرس من اونو میشناسم
0
1401/09/26
فرشته m
عزیزم این بچش الرزی داره
0
1401/09/26
فرشته m
منم قراره برام بیارن از بلوردکان فعلا منتظرم بزها بزان😄
0
1401/09/26
آوا جون ...
😆😅
0
1401/09/26
fatem F
عزیزم تو این سن فکر نمیکنم مجاز باشه شیر بز رو بدی ! باید شیر خشک بدی
0
1401/09/26
ریحانه 🌸
من به دخترم از هشت ماهگی دادم و مشکلی نبود
0
1401/09/26
فرشته m
بچه شما الرزی داشت
0
1401/09/26
سوال کننده
من شنیدم از بدو تولدم دادن به بچه شیر بز
0
1401/09/26
فرشته m
عزیزم ببخشید بچه هیی که به گاو الرزی دارن اکثرا به شیرهای دیگه ام الری میدن
0
1401/09/26
فرشته m
باید خیلی با احتیاط بری جلو خودت شیرش میدی
0
1401/09/26
سوال کننده
من میتونم از روستا بگیرم الآنم فصل زاییدنشون هست میخوام امتحان کنم ببینم چه وضعیتی داره بچه
همش جوش میزنه به خودمم رژیم میگیرم
همش جوش میزنه به خودمم رژیم میگیرم
0
1401/09/26
سوال کننده
هم شیر خودم میدم چون کم بود سیر نمیشد بهش شیرخشکم دادم
0
1401/09/26
فرشته m
شیرهای پپتی و جونیور هیدرولیز شدهداست و آمنه وگرنه کازین تو همه شیرها هست و همونه که بچه را اذیت میکنه و الرزی میده
من فقط شنیدم منمیدونم چقد درسته که شیرشتر الرزی نداره من ترسیدم امتحان کنم چون بچه درگیر اگزما میشه و ادیت میشه دکترش گفت تا دوسالگیش عیرپپتی هیچ لبنیات و شیر دیگه ای نده
من فقط شنیدم منمیدونم چقد درسته که شیرشتر الرزی نداره من ترسیدم امتحان کنم چون بچه درگیر اگزما میشه و ادیت میشه دکترش گفت تا دوسالگیش عیرپپتی هیچ لبنیات و شیر دیگه ای نده
0
1401/09/26
سوال کننده
واقعا آدم نمیدونه چکار کنه قبلا ده تا بچه آوردن معلوم نبوده چطور بزرگ شدن
ما با یکی دیوونه شدیم 🥺
ما با یکی دیوونه شدیم 🥺
0
1401/09/26
فرشته m
نماینده دوران عداب آور را طی کردم
0
1401/09/26
فرشته m
من این دوران
0
1401/09/26
فرشته m
خیلی خیلی به من سخت گدشته الینا هیچ شیرخشکی بهش نمیساخت جز پپتی که تلخ بود و لب نمیزد از اونطرف ناچار به دادن شیرمادر با رزیم وحشتناکی بودم ساعتها به خاطر نداشتن شیر گریه میکردم چندلیتر چندلیتر ابهویچ میخوردم
0
1401/09/26
سوال کننده
خب درسته ندارن ولی مزشون خوب نیست بچه دوست نداره همش تف میکنه
0
1401/09/26
فرشته m
من گلدن گات را امتحان کردم بچم اسهال شد و دردسرش تا چندماه درگیر بودم دکترش گفت این شیرها قاچاق مییان شرایط نگهداریشون بهداشتی نیست ممکنه فاسد بوده باشه یا بچه بهش نساخته
0
1401/09/26
فرشته m
به هرصورت تا هشت ماه با بدبختی شیرمادردادم با رزیم دست آخر شیرخشکیش کردم اونم با بدبختی کلا هیچ لدتی نبردم
0
1401/09/26
سوال کننده
من الان خودم شیرم خیلی کمه تا الان ندیدم سینم پر بشه
گفتم خب شیرخشک میدم
الان بچه دهنش کف میکنه
جوش میزنه
یبوست داره
خودمم رژیم سخت که اصلا نمیدونم چطور شیر داشته باشم اعصابم ریخته بهم
گفتم خب شیرخشک میدم
الان بچه دهنش کف میکنه
جوش میزنه
یبوست داره
خودمم رژیم سخت که اصلا نمیدونم چطور شیر داشته باشم اعصابم ریخته بهم
0
1401/09/26
فرشته m
چی بهش میسازه
0
1401/09/26
سوال کننده
هنوز هیچی
0
1401/09/26
فرشته m
پپتی اگه بهش میسازه اگه واقعا توان شیردهی نداری شیرخشکیش کن ولی مطمئن شو که بهش میسازه
0
1401/09/26
فرشته m
باید امتحان کنی
0
1401/09/26
سوال کننده
رفلاکس هم داره طفلی
واقعا موندم گفتم شیر بز بدم چند بار ببینم اوضاعش چطوره
واقعا موندم گفتم شیر بز بدم چند بار ببینم اوضاعش چطوره
0
1401/09/26
فرشته m
عزیزم اول شیرهای هیدرولیز بده
0
1401/09/26
سوال کننده
شیر الاغ هم میگن خیلی مفید و خوبه که من واقعا دلم نیومده امتحان کنم 😟
0
1401/09/26
فرشته m
شیر بزگلدن گات قاچاق مییاد مطمئنی نیست
0
1401/09/26
سوال کننده
همون پپتی؟
0
1401/09/26
فرشته m
فقط شیر الاغ را دکترمن اجازه داده بود بدم
0
1401/09/26
فرشته m
اره
0
1401/09/26
فرشته m
مگه نبردی دکتر
0
1401/09/26
سوال کننده
ازکجا بیاریم شیر الاغ چرا
0
1401/09/26
فرشته m
دکترش چه شیرخشکی بهش معرفی کرده
0
1401/09/26
سوال کننده
HA1
0
1401/09/26
فرشته m
عزیزم این شیرها متاسفانه قابل جوشیدن نیست بع. بازار آزاد داری میخری آدم میترسه به بچه دوماهه بده بازهم شیربز را میشه جوشاند ولی شیر الاغ اگه پیدا هم کنی نباید جوشیده بشه بعد تو میخوای شیر محلی نپوشیده بدی بچه دوماهه بخوره به چه قیمتی اخه
0
1401/09/26
فرشته m
اچ ا که شیرهیدرولیز شده نیست طعمش از پپتی صدبرابر بهتره
0
1401/09/26
فرشته m
اچ ا اگه بهش بسازه که خیلی خوبه
0
1401/09/26
فرشته m
بچه من از خداش بود اچ ا بخوره راحت اچ ا را قبول میکرد اما بهش نساخت
0
1401/09/26
سوال کننده
خب من واقعا نمیدونم که شیر الاغ نمیشه جوشوند
کلا نمیخوام این کار رو بکنم ولی در موردش تحقیق کردم
کلا نمیخوام این کار رو بکنم ولی در موردش تحقیق کردم
0
1401/09/26
سوال کننده
زیاد خوشش نمیاد
0
1401/09/26
سوال کننده
طفلی چه اذیت شده
0
1401/09/26
فرشته m
بیا پیش من کلی در مورد شیرها تحقیق کردم دست آخر هنوزم میترسم به بچم شیری جز پپتی همون که دکترش گفته بدم
حتی در مورد شیرشتر و اینکه پاستوریزه از کجا میشه گیر اورد
حتی در مورد شیرشتر و اینکه پاستوریزه از کجا میشه گیر اورد
0
1401/09/26
فرشته m
خیلی خیلی هردو ادیت شدیم
0
1401/09/26
فرشته m
اگه چاره ای نداری شیرتو تقویت کن
0
1401/09/26
سوال کننده
شیر افزا میخورم
0
1401/09/26
فرشته m
لاکتاول و کلسی کر
0
1401/09/26
سوال کننده
ولی شیرم اصلا زیاد نمیشه
0
1401/09/26
فرشته m
عدا باید بخوری
0
1401/09/26
فرشته m
گوسفندی فیله کباب با برنج
کدوحلوایی
عدسی با گوشت گوسفند
کدوحلوایی
عدسی با گوشت گوسفند
0
1401/09/26
فرشته m
ببین من یه تحقیقی در مورد شیرشتر کردم ولی نمیدونم چقد درسته یا علط
0
1401/09/26
فرشته m
اینکه شیرشتر بدون الرزی است
0
1401/09/26
سوال کننده
اینا چی هستن ؟
0
1401/09/26
فرشته m
اگه خودم الینا را شیرمیدادم حتما میگرفتم میخوردم تا ببینم اثرش رو بچه چه جوره
0
1401/09/26
فرشته m
اینها الرزی زا نیستن تقویتی هستن
0
1401/09/26
سوال کننده
برای شیر خودم یا بچه ؟
0
1401/09/26
فرشته m
رو شیرخوردم اول ولی چون من زمانی متوجه شدم که دیگه الینا شیرخشکی شده بود خریدم ولی ترسیدم بهش بدم واکنش بده متاسفانه شیرشترهم قابل جوشاندن نیست و همین باعث شد اینکاررا نکنم هرچند شیرش پاستوریزه بود ولی ترسیدم بدم
0
1401/09/26
فرشته m
منظورم اول متن رو شیرخودت اول هست
0
1401/09/26
سوال کننده
کجا باید گیر بیارم شیر شتر؟
0
1401/09/26
فرشته m
مسئولیتش با خودت
0
1401/09/26
فرشته m
من فقط تحقیق کردم تو اینترنت مطلب خوندم ولی هیچ وقت امتحان نکردم
0
1401/09/26
سوال کننده
منم تحقیق میکنم بیشتر ولی خب سواله که کجا گیر میاد
0
1401/09/26
فرشته m
فقط دوتا سایت فردش شیر پاستوریزه و ارسال داره
0
1401/09/26
فرشته m
یکی فقط محصولات شتر را دارد
0
1401/09/26
فرشته m
یکی هم شیربز پاستوریزه هم شتر پاستوریزه
0
1401/09/26
سوال کننده
میشه بهم بگید سایتو
0
1401/09/26
فرشته m
محصولات شتر آسایش
این اولیه
این اولیه
0
1401/09/26
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/09/26
فرشته m
نماینده اش خودش مییاد درب منزل شیر را تحویل میده
0
1401/09/26
فرشته m
اما دومی محصولات ساربونا
0
1401/09/26
فرشته m
این ارسال داره جمعه ها با یخ شیررا ترمینال میدن
0
1401/09/26
فرشته m
که تو فرداش شیررا تحویل میگیری
0
1401/09/26
سوال کننده
دست گلت درد نکنه عزیزم
0
1401/09/26
فرشته m
شیرپاستوریزه ۷ روز تو یخچال میمونه تا یکماه تو فزیزر
0
1401/09/26
سوال کننده
خیلی کمک کردی بهم
0
1401/09/26
فرشته m
باورت میشه اینی که برات نوشتم تا یکماه گشتم تا پیداشون کردم
0
1401/09/26
فرشته m
هرروز سایتهای مختلف گشتم اکثرا متاسفانه تعطیل شدن
0
1401/09/26
فرشته m
اکثرا ورشکست شدن تعطیل کردن
0
1401/09/26
سوال کننده
من که همش تو اینترنتم واقعا دیوونه شدم
0
1401/09/26
فرشته m
من اگه قبلن نسدونستن شاید یه بار امتحان میکردم واسه افزایش،شیرم
0
1401/09/26
فرشته m
حداقل شیرم زیاد بشه چون شیر روی شیرمادر خیلی تاثیر میزاره مخصوصا که ما که رزیم حدف لبنیات دا یم خیلی ادیت هستیم
0
1401/09/26
فرشته m
ببین بازهم مسئولیتش باخودته از دکترت اجازه بگیر بچه تو الان تو سمی نیست که بتونه پاستوریزه بخوره واسه خودت گفتم اگه خودت خوردی واکنش نده یعنی بعدا به اون هم میتونی بدی ولی تمام این حرفها باید با اجازه دکترت باشه لطفا با خرف من کاری نکن
0
1401/09/26
fatem F
عزیزم من همه چی برای افزایش شیر امتحان کردم قطره های شیر افزا و لاکتاول و ... تا انواع خوراکی ها ، اصلا برای من تاثیر نداشت
تو هم سعیتو بکن ولی فکر پیدا کردن شیرخشک مناسبش باش
شیر هیپ رو هم امتحان کن پپتی رو اگه امتحان نکردی امتحان کن مزه اش از اچ آ بهتره
تو هم سعیتو بکن ولی فکر پیدا کردن شیرخشک مناسبش باش
شیر هیپ رو هم امتحان کن پپتی رو اگه امتحان نکردی امتحان کن مزه اش از اچ آ بهتره
0
1401/09/26
فرشته m
هیپ گاوی هست
0
1401/09/26
فرشته m
لاکتوز هم داره وحشتناک
0
1401/09/26
فرشته m
اچ ا خیلی خوشمزه تر از پپتی هست
0
1401/09/26
fatem F
نه عزیزم هیپ پروتیینش گیاهیه
0
1401/09/26
fatem F
نه من خودم تست کردم خوردم اچ آ قشنگ تلخه پپتی باز بهتره
0
1401/09/26
فرشته m
چخ جالب منم خوردم دیدم خوشمزه تر پس به مزاج بچه ربط داره درواقع
0
1401/09/26
فرشته m
لینک را برات میفرستم که نوشته گاویه
0
1401/09/26
فرشته m

کاملا تو متن توصیح داده گاوها از مزارعی استفاده میکنن که علف طبیعی بدون دستکاری ژنتیکی تغدیه میشن یعتی عدای سالم میخورن من حتی از فروشندگان پرسیدن تایید کردن که گاوی هست
0
1401/09/26
فرشته m
البته ببلاک اچ ا تلخه اپتامیل اچ ا شیرن هست
0
1401/09/26
fatem F
عزیزم این لینکی که من میفرستم رو هم ببین
ولی من با لینک کاری ندارم پزشک پسرم شیر هیپ رو برای آلرژی تایید کردن
ولی من با لینک کاری ندارم پزشک پسرم شیر هیپ رو برای آلرژی تایید کردن
0
1401/09/26
fatem F

0
1401/09/26
فرشته m
این فقط توصیح داده خود داروخانه هم میگه گاوی هست
0
1401/09/26
fatem F
این توضیح یه داروخانه است دیگه
میگم که من اصلا با اینترنت کاری ندارم خود دکتر پسرم میگه هیپ باعث واکنش آلرژیک نمیشه مناسب بچه های آلرژیک هست
حالا خود این مامان میدونه چکار میکنه ولی من اصلا توصیه نمیکنم خود شیر بز رو بده
میگم که من اصلا با اینترنت کاری ندارم خود دکتر پسرم میگه هیپ باعث واکنش آلرژیک نمیشه مناسب بچه های آلرژیک هست
حالا خود این مامان میدونه چکار میکنه ولی من اصلا توصیه نمیکنم خود شیر بز رو بده
0
1401/09/26
فرشته m
هرچی دکترش گفت باید همونو انجام بده قطعا همینطوره
0
1401/09/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
میتونی تمام برندهایی ک پسوندHAدارن استفاده کنی
منم پسرم الرژی داشت اول از یکماهگی تا ۴ ماهگی HAخورد
بعداون رفلاکسشم شروع شد ARدادم .
HAمخصوص آلرژی دارهاس
منم پسرم الرژی داشت اول از یکماهگی تا ۴ ماهگی HAخورد
بعداون رفلاکسشم شروع شد ARدادم .
HAمخصوص آلرژی دارهاس
0
1401/09/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من حتی وقتی ب کمکی هم افتاد بیسکوییت و سرلاک های شبر بز بهش میدادم . تا یکسالگی ادامه داشت رفلاکسش الرژی هنوزم با منع مصرف خیلی مواد غذایی ادامه داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




