دکتر سپهر بهش قطره رینوسالتین داده من هر وقت کیپ از اون استفاده میکنم
یکیم قطره منتول گیاهی میتونی شبها جوقع خواب ۲ قطره بزنی روی لباس یا بالشتش
دختر منم هست ولی همیشه نیست بعضی وقتاست دماغشم کیپ نیست ،قطره میریزم براش بعضی وقتا ،ولی دکترش گفت طبیعی هستش
عزیزم دختر من تا ۴ ماه اینجوری بود انگار خرخر میکرد. صداشو ضبط کردم برا دکترش گذاشتم ، کامل معاینه کرد .
اگه به زبان ساده بگم انگار یه بخشی توی مسیر تنفس کامل رشد نکرده بود و گفت طبیعیه و به مرور رفع میشه. گفت اگه بهتر نشد یا شدیدتر شد دوباره صداشو ضبط کنم ولی خداروشکر رفع شد.
ببر دکتر ببینه حتما