سلام دکتر جان یکی از نزدیکان هفته قبل کولونوسکوپی و اندوسکوپی انجام داده و نمونه برداری هم کردن. فعلا یه سری دارو مصرف میکنه ولی این کپسول را که میخوره همونجوری با اسهال دفع میکنه. مشکلش چیه چرا اینطوری میشه ؟؟؟ خیلی نگران هستیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1614
1401/09/25



