تخمک کشی کردم و فک کنم بخاطر کیست آندومتریوما لارج درد زیادی داشتم که مسکن زدن چندتا
حالا توی خونه هستم میتونم قرصی واسه درد بخورم؟؟
حتی وقتی نفس عمیق میکشم درد میکنه شکمم 😔😔😔
خیلی روز سختی بود خییییلی
پرسش (1401/09/25):
سلام امروز تخمک کشی داشتم خیلی درد دارم
980
82
1401/09/25
سوال کننده
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
قرص چی بهت داده؟الان
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
منم اینجورم دقیقن نفس عمیق نمیتونم بکشم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
یه مسک بخور اگه داری خونه درازکش باش خیلی بهتره تا که بشینی
0
1401/09/25
سوال کننده
گلی بهم سفکسیم 400 و مترونیدازول 500
0
1401/09/25
سوال کننده
خیلی عاجز شدم نفسم سنگین
اسید معده ام زیاد شده
اسید معده ام زیاد شده
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
بخور کمکم خوب میشی
0
1401/09/25
سوال کننده
معدمو خییلی اذیت میکنن
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
یکم عرق نعنا بخور شاید خوبت کردمن شبا قبل سرسینم میسوخت از اسید معده با عرق نعنا و ابغوره خوب شدم
0
1401/09/25
سوال کننده
میشه شیاف دیکلوفناک 100 بذارم مقعدی
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
من ۱هفتس اینجور شدم فک کردم از تپش قلبه بهم قرص ارامبخش دادن ولی اثرنکردبرام
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
اره بزار.دیروز برای من گذاشتن ولی از واژینال خاست بزاره دادم رفت هوا از پشت بزار
0
1401/09/25
سوال کننده
هیچی اثر نداره
با مزه کردن نمک همش تلاش میکنم گلاب به روت نیارم بالا
چرا ایقد سخت گذشت بهموووووووون
با مزه کردن نمک همش تلاش میکنم گلاب به روت نیارم بالا
چرا ایقد سخت گذشت بهموووووووون
0
1401/09/25
سوال کننده
آره میذارم
دیگه طاقت ندارم
دیگه طاقت ندارم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
ادامس نمیتونی بجویی اینجور نفست باز میشه
0
1401/09/25
سوال کننده
حتما امتحان میکنم عزیزم
ممنونم جوابم دادی قشنگم
ممنونم جوابم دادی قشنگم
1
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
خدا کنه اخرش خوب باشه این همه عذاب این همه درد
1
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
خواهش میکنم گلم.اگه عسلم داری ۱قاشق بزار تو دهنت زره زره قورت بده این برامن خوب بود همرو امتحان کردم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
از حالت منو بی خبر نداز
0
1401/09/25
سوال کننده
خدا کنه گلی
همسرمم واسه نمونه خییییلی اذیت شده بود
خلاصه جفتمون امروز شاکی بودیم😂
همسرمم واسه نمونه خییییلی اذیت شده بود
خلاصه جفتمون امروز شاکی بودیم😂
1
1401/09/25
سوال کننده
خیر ببینی چه پیشنهادای خوبی
ایقد عاجزم که هیچی به ذهن خودم نمیرسه
ایقد عاجزم که هیچی به ذهن خودم نمیرسه
0
1401/09/25
سوال کننده
فداتشم دوستم
حتما ❤️🙏
توام بی خبر نذار عزیزم
حتما ❤️🙏
توام بی خبر نذار عزیزم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
انشالله پایانش خوش باشه
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
دعا کن برام حداقل ۲ ۳تا جنین تشکیل بشه من تحمل این راهو بخامبرم دوباره ندارم
0
1401/09/25
سوال کننده
عزیزم خدا هوای دلتو داشته باشه
درکت میکنم امروز کلی دعا کردم
ایشالا لطف خدا شامل حال منو تو هم بشه مث همیشه
درکت میکنم امروز کلی دعا کردم
ایشالا لطف خدا شامل حال منو تو هم بشه مث همیشه
0
1401/09/25
سلین حسینی
🤕🤕🤕
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
فداتبشم انشالله به امید خدا.اها راستی به پهلو بخاب اینجوری دردت کمتر
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
🤒🤕🤒🥺🥺
0
1401/09/25
سلین حسینی
منم میخوام برم سیکل آی وی اف والا میاید تعریف میکنید وحشت میکنم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
نه اصلا نترس ما وضعیتمون فرق میکنه.هردومون ۱مشکل داریم.
0
1401/09/25
سلین حسینی
خواهر همه مشکل داریم که به آی وی اف میرسیم🤕
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
نه ما کیست بزرگ داریم واسه همین اذیت میشیم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
ولی خوب باید پوستت کلفت باشه من تو ۱۶ روز نزدیک۷۰تای امپول زدم بعد انتقالم روزی ۳تا
0
1401/09/25
سلین حسینی
آها
خدا به همه مون نگاه کنه
خدا به همه مون نگاه کنه
0
1401/09/25
سلین حسینی
آره شنیدم آمپولا زیاده
به خاطر همین همسرم اول راضی نمیشد گفت نمیخواد بریم
به خاطر همین همسرم اول راضی نمیشد گفت نمیخواد بریم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
مردا دل ندارن اصلا پیشش از درد امپولا نگو من گفتم نمیزاشت ادامه بدم بزور راضیش کردم
0
1401/09/25
سلین حسینی
دیگه باید خودش برام بزنه نمیشه هر روز برم دکتر
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
انشالله موفق باشی گلم
2
1401/09/25
سلین حسینی
فدات عزیزم انشالله شما یه بارداری خوشگل بیاد جلو اسماتون😍😍
2
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
به امید خدا.انشالله هرکی چشمانتظاره بچس خدا دامنشو سبز کنه
0
1401/09/25
سوال کننده
حالا که شوهرت میخواد آمپولاتو بزنه راحت تری که.
من هر روز میرفتم درمانگاه و میومدم اذیت میشدم بخاطر رفت و آمد
من قبل از تخمک کشی اصلا درد نداشتم
بعد از تخمک کشی بخاطر کیستم درد داشتم
من هر روز میرفتم درمانگاه و میومدم اذیت میشدم بخاطر رفت و آمد
من قبل از تخمک کشی اصلا درد نداشتم
بعد از تخمک کشی بخاطر کیستم درد داشتم
0
1401/09/25
سلین حسینی
آره برای آی یو ای سینال داشتم میگفت میترسم وای توروخدا برو تزریقاتی رفتم ۳۵ گرفت واسه یه آمپول
گفتم مگه چیه ترس نداره
زورش کردم زد😂😂😂
گفتم مگه چیه ترس نداره
زورش کردم زد😂😂😂
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
سلام عزیزم بهتر شدی؟
0
1401/09/25
پزشک اوما
سلام جان دلم
از استامینوفن کمک بگیرید اگر جواب نداد شیاف دیکلوفناک استفاده کنید موردی ندارد 🌹
از استامینوفن کمک بگیرید اگر جواب نداد شیاف دیکلوفناک استفاده کنید موردی ندارد 🌹
0
1401/09/25
سوال کننده
معدم خوب شده خداروشکر
ولی هنوز شکمم نمیذاره راحت راه برم
با کمک شوهرم میشینم و پا میشم
شیاف دیکلوفناک زدم فقط خوابم کرد تاثیری تو درد شکمم نذاشت
ولی هنوز شکمم نمیذاره راحت راه برم
با کمک شوهرم میشینم و پا میشم
شیاف دیکلوفناک زدم فقط خوابم کرد تاثیری تو درد شکمم نذاشت
1
1401/09/25
سوال کننده
ممنونم پزشک اوما🙏❤️🌹
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
من تا صب بالا۱۰ بار از درد پا شدم ولی الان بهترم یه خورده شکمم درد داره
0
1401/09/25
سوال کننده
دقیقا مث من
چقد شرایطمون یکیه😂😂
خوبیش اینه همدردی میکنیم
گلی دوغ نمک دار میخوری؟
من کباب نمکی خوردم
دیگه نمیدونم واقعا خوبه یا نه
خیارشور خوردم
فقط داروهای آنتی بیوتیکت رو سرساعت بخور خدای نکرده عفونت نکنیم
چقد شرایطمون یکیه😂😂
خوبیش اینه همدردی میکنیم
گلی دوغ نمک دار میخوری؟
من کباب نمکی خوردم
دیگه نمیدونم واقعا خوبه یا نه
خیارشور خوردم
فقط داروهای آنتی بیوتیکت رو سرساعت بخور خدای نکرده عفونت نکنیم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
من فقط دیشب ۳تا تخم مرغ ابپزخوردم اخرشو بالا اوردم.بعد اصلا اشتها ندارم بزور ۵قاشق برنج خوردم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
گلاب بروت نمیدونمچرا ادرارم نارنجی روبه قرمزشده ترسیدم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
دکترپیدا کردی برای عملت؟
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
من بهم گفت اگه جنین تشکیل بشه و خوب باشه فریز اگه کیفیتش خوب نباشه انتقالش میدیم برات یکشنبه خدا کنه خوب باشه برم عمل کنم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
بعد برای عمل پرسیدم خصوصی قیمتش نجومی دولتیام یکم دیرراه میندازن
0
1401/09/25
سوال کننده
بخاطر مواد بیهوشی هستش
0
1401/09/25
سوال کننده
سعی کن مایعات بیشتری بخوری
0
1401/09/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/09/25
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/09/25
سوال کننده
یه دکتر پیدار کردم میگن لاپاراسکوپی خوب انجام میده
0
1401/09/25
سوال کننده
به امیدخدا
میدونی به تعداد نیست
به کیفیته
یکی 20 تا تخمک داره ولی کیفیت نداره
یکی هم همون یکیش با کیفیته و میگیره
میدونی به تعداد نیست
به کیفیته
یکی 20 تا تخمک داره ولی کیفیت نداره
یکی هم همون یکیش با کیفیته و میگیره
0
1401/09/25
سوال کننده
من بیمارستان خصوصی شیراز پرسیدم با بیمه تامین اجتماعی بین 12 تا 13 میلیون
0
1401/09/25
سوال کننده
یادم رفت چه شهری هستی شما؟
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
همش خابم از ساعت ۳اینا تا حالا
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
فورن سرپا شدی برو دنبالش
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
سپردمش دست خدا 😪
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
اینجا خصوصی خیلی زیاد میگننمیدونمچکارکنم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
تهرانم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
دردات بهتر شده؟من فقط یکم نفس عمیق میکشم شکمم یه جوری
0
1401/09/25
سوال کننده
تهران مراکز دولتی هم رسیدگیشون خوبه
0
1401/09/25
سوال کننده
آره حتما منتظرم حالم بهتر بشه
0
1401/09/25
سوال کننده
آره منم خیلی خوابیدم
رنگ ادرار بخاطر کم آبی هستش و داروهایی که مصرف میکنیم نگران نباش
رنگ ادرار بخاطر کم آبی هستش و داروهایی که مصرف میکنیم نگران نباش
0
1401/09/25
سوال کننده
یه مقدار بهتر شدم
میگن دردا وقتی پریود بشیم کامل از بین میره
میگن دردا وقتی پریود بشیم کامل از بین میره
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
اره زیاد هست میترسم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
این پریود سنگین و یکم درد ناکه
0
1401/09/25
سوال کننده
عهه نمیدونستم
0
1401/09/25
فاطمه مامان نورا ❤
اره من سر قبل انجام دادم بعدش پریود شدمسنگین و دردناک بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آی وی افی ها عزیز لطفا بیاید با هم باشیم
- پریود زود هنگام پس از تخمک کشی و هیستروسکوپی و کورتاژ
- پریود شدن بعد از تخمک کشی
- عمل تخمک کشی یا پانکچر
- فردا تخمک کشی دارم برام دعا کنید موفقیت امیز باشه
- استرس در تخمک کشی
- دلم خیلی گرفته بچه ها 😔😔😔
- سلام غزل جون، النازم. میشه بیای تو تاپیک؟
- سلام با ۲۶تا تخمک برم پانکچر حتما هایپر میشم؟؟؟
- تخمک کشی دارم امروز کسی تجربشو داره مثل من شده باشه؟




