سلام مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. کم خونی دارید ، نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
2. در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید ؟ تب نداشتید؟ ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
من الان مکمل اهن ایروکپ میخورم شبی یدونه
نه موقع ازمایش بیماری نداشتم ولی ترشحات واژن دارم ابکی و شفاف
جن دل دوز مکمل آهن باید افزایش یابد فروفورت گاین را جایگزین کنید ترشحات هم مشکلی و بالا بودن تعداد گلبول های سفید ناشی از خود بارداری و طبیعی است 🌹