الانم تبش ۳۸ و نیم هست هم استامینوفن دادم ،هم بروفن گفتم بالاتر نره
عزیزم مشکل تو تنها نیس ما هممون درگیریم
پسر منم از اول مهر همش سرماخورده
وای خدا ماهم همینطوریم خوب میشیم بعد دوباره از اول شروع میشه🥲
من خودمم سه بار سرما خوردم
ای بابا پس همه همین مشکلو داریم
من میگم شاید بچه ی من ضعیفه
چرا استا و ایبو رو همزمان دادی؟
خیلی خطرناکه دیگه این کارو نکن
آخه تبش پایین نیومده بود ترسیدم
نگران نباش پسر منم از مهر همینطور میشه مخصوصا تبای طولانی فقط مراقب تبش باش زیاد بالا نره خنکی زیاد بهش بده برا پسرم فهمیدیم ک بخاطر آلودگی هست ما تهرانیم
قبلش سعی میکردم گرمی بدم و لبنیات ندم ولی اشتباه بود
خیلی کار خطرناکی کردی
هیچوقت این دوتا رو نباید باهم بدی
پسر منم ک انفولانزا گرفت تبش بالا بود
با پروفنم پاییین نمیومد
من وقتی تبش رسید ب38,5 سریع بردمش بیمارستان
سرم گرفت زود تبش اومد پایین
اپوتل خیلی زود جواب میده
منم تهرانم ،هوام که آلوده ،هرروزم مجبوره بره مهد