دکتر گف میخوای برات دارو بنویسم گفتم نه نمیخورم
من دردش تا پشت معده هم میره و یعنی تو کمرم پشت معده
البته بعد از غذا جدیدا قرص نعنا میخورم بهتر میشه یا هروقت حس سوزشو اینا دارم
یعنی عادیه ؟ من خیلی اذیت میشم
تو بارداری همه چی عادیه مگر اینکا خلافش ثابت شه😁
خب بچه الان بزرگتر شده و میاد بالا به معده فشار میاره
سلام به روی ماهتون مامان جان
خواهش میکنم همانطور که بارها گفته شده موارد غیر اورژانسی را در تاپیک پشتیبانی مطرح نکنید.
در مورد مشکل فعلی در قدم اول جهت کنترل سطح فشار خون و سطح آنزیم های کبدی و دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید اگر شرایط طبیعی بود، سوزش و درد معده ناشی از بزرگ شدن جنین و فشار او بر روی معده است. در این صورت برای بهبود حالتان شبی یک عدد فاموتیدین بخورید، اگر جواب نداد در کنار آن صبح ها ناشتا پنتوپرازول مصرف کرده و اگر باز جواب نداد شربت مگنی میلک را هم امتحان کنید. همچنین تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید. بعد از مصرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید. روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید.
غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید 🌹