۱۸ ام اذر قرص فلوکونازول ۱۰۰ روشروع کردم تا ۲۰ روز باید بخورم
طبق برنامه اوما من الان باید روز دوم پری باشم
سلام به روی ماهتون عزیزم
تا 7 روز بعد قطع مصرف قرص ، برای شروع خونریزی فرصت هست و اگر پریود نشد شما راس روز هشتم یعنی بعد گذشتن فاصله. 7 روزه میتوانید مصرف بسته جدید را شروع کنید ، چون گاهی حین مصرف قرص عدم پریود رخ میدهد، البته که من بدلیل دید سخت گیرانه همیشه توصیه میکنم در این موارد روز هفتم قبل مصرف بسته جدید جهت اطمینان یک آزمایش بتا اورژانسی انجام شود تا با خیال راحت روز بعد مصرف بسته جدید را آغاز نمایید 🌹
اگر پریود شدم راس روز هشتم قرص شروع کنم فرقی نمیکنه روز اول پری باشم یا دوم سوم...؟
و اینکه فلوکونازول اثر روکین رو کم میکنه؟
فرقی نمیکند روز چندم پریود باشید، باید راس روز هشتم مصرف را شروع کنید ، بعد اتمام بسته اول 7 روز استراحت بدهید و راس روز هشتم بسته جدید آغاز گردد.
اگرچه بنظر میرسد فلوکونازول تاثیر روکین را کم نمیکند اما جهت اطمینان حین مصرف این دارو، علاوه بر مصرف روکین، روش جلوگیری همراه مانند کاندوم داشته باشید 🌹