سلام دکتر مهربان.
قرص شیردهی مصرف میکنم و با وجود مصرف مرتب و هرشب لکه بینی دارم. تو این دوره مصرف دو بار لکه بینی دیدم ک از روز دوم از لکه بینی یکم بیشتر میشه و مثل پریودی سبک. علتش چیه؟
پرسش (1401/09/23):
مصرف قرص شیردهی و لکه بینی
261
22
1401/09/23
سوال کننده
0
1401/09/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل مگر فرزند زیر 6 ماه هم دارید؟
جان دل مگر فرزند زیر 6 ماه هم دارید؟
0
1401/09/24
سوال کننده
سلام. نه پسرم ۱۴ ماهشه
0
1401/09/24
پزشک اوما
عزیزم همینکه باردار نشدید جای تعجب دارد بعد 6 ماهگی که تغذیه انحصاری از شیر مادر نیست قرص شیردهی دیگر کفایت ندارد اصلا نباید مصرف شود ،دلیل اینکه لکه بینی دارید هم همین است این قرص برای شما مناسب نیست روش جلوگیری خود را تغییر دهید 🌷
0
1401/09/24
سوال کننده
قرص ال دی میتونم مصرف کنم؟
0
1401/09/24
سوال کننده
البته پسرم اصلا غذا نمیخوره و تغذیه اصلیش همچنان شیرمادره
0
1401/09/24
سوال کننده
بااین شرایط چ قرصی استفاده کنم ؟
0
1401/09/25
پزشک اوما
یعنی حتی یک لقمه غذا هم نمیخورد؟
0
1401/09/25
سوال کننده
در این حد ک چرا. اما خودشو با شیر سیر میکنه ن غذای سفره
0
1401/09/25
سوال کننده
چ قرصی باید مصرف کنم دکترجان؟ از دیشب دیگ اون قرص رو استفاده نکردم
0
1401/09/25
پزشک اوما
خب پس دیگر شیردهی انحصاری ندارید که قرص شیردهی بخورید این قرص فقط در زمانی فایده دارد که کاملا تغذیه تمام و کمال نوزاد از شیر باشد یا به اصطلاح شیردهی انحصاری باشد. روکین یا ال ید را جایگزین کنید بابت دلبندتان هم مولتی ویتامین و آهن منظم داده شده و برای یک تا دوره نیز زینک بدهيد 🌹
0
1401/09/25
سوال کننده
عذر میخام ازتون میشه یک سوال دیگ هم بپرسم؟
0
1401/09/25
سوال کننده

همسرم این شربت رو گرفتن آیا احتیاجی هست مولتی ویتامین هم بدم ب پسرم ؟
0
1401/09/25
پشتیبانی اوما
با سلام، وقتی عنوان سوال تغییر میکنه باید سوال جدید باز نمایید، موفق باشید
1
1401/09/25
سوال کننده
ممنون از شما و دکتر مهربونمون🌹🌹🌹
1
1401/09/25
پشتیبانی اوما
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/09/26
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹🌹
0
1401/09/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




