منم یادمه ۲۶ هفته بودم بچم حرکتش خیلی کم شده بود رفتم بهداشت برام صدا قلبش رو گذاشت
فکر نمیکنم مشکلی باشه....یه چیزی شیرین بخور ب پهلوی چپ دراز بکش دستت بزار رو شکمت ایه الکرسی بخون ببین حرکتش چطوره
بازم اگه دوست داری برو مرکز بهداشت یا سونو تا خیالت راحت شه
چون جاش کوچیک شده تکون هاش کم میشه البته بچه من خیلی شیطونه هم چنان مثل قبل تکون هاشو میخوره
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه بهتر است بررسی شوید نگران هم نباشید با کشش بدن مشکلی رخ نمیدهد ❤️
بله چشم حتما خیلی ممنون از توضیحات کاملتون
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️❤️