سلام.من ۳۵ سال دارم،قاعدگی هام منظمه
از روش طبیعی استفاده میکنم برای جلوگیری
موعد پریودم دو روز دیگهس،امروز رابطه محافظت نشده داشتم،آیا لازمه از قرص اورژانسی استفاده کنم یا احتمال بارداری وجود نداره؟
پرسش (1401/09/22):
احتمال بارداری در روزهای قبل از قاعدگی
384
10
1401/09/22
سوال کننده
1
1401/09/22
fatem F
اگه بچه نمیخوای قرص اورژانسی رو استفاده کن همیشه احتمال بارداری هست
1
1401/09/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
اگه تخمک آزاد کرده باشی آره احتمالش هست
1
1401/09/22
پزشک اوما
سلام نازنینم
احتمال وقوع بارداری در این زمان بسیار بعید و تقریبا نزدیک به صفر است از نظر من نیاز نیست اما اگر خیلی مضطرب هستید میتوانید برای آرامش خاطر خودتان استفاده کنید ولی یادتان باشد ممکن است سیکلتان نامنظم شود 🌹🌹
احتمال وقوع بارداری در این زمان بسیار بعید و تقریبا نزدیک به صفر است از نظر من نیاز نیست اما اگر خیلی مضطرب هستید میتوانید برای آرامش خاطر خودتان استفاده کنید ولی یادتان باشد ممکن است سیکلتان نامنظم شود 🌹🌹
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنون از پاسختون
0
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹
0
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




