سلام دکتر جان و اوماییها دیشب تا الان یه استفراغ و اسهال شدید گرفتم اصلا نمیتونم از جامم بلند بشم از بیحالی از چی میتونه باشه اصلا بیرونم نرفتم که بگم ویروسم هست فقط دیروز ظهر یه کم الویه خوردم بچمم شیر خودمو میدم میشه بگین چه داروهایی میتونم بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



369
1401/09/22



