سلام خانم دکتر دخترم فردا 40 روزش میشه از دیروز بیخواب شده مدام گریه میکنه خواباش چرته و کوتاه هی بیدار میشه گریه مینه . کولیک و رفلاکس داره ولی هیچ وقت نخوابیدناش انقدر بد نبود. داروهاش امپرازول اس صبح ها , پدی لاکت و گریپ میکسچره . . ممکنه بیخوابیش به علت درد دل یا رفلاکس باشه؟
0
1401/09/22
سوال کننده
شیر خشک ببلاک ar میخوره خوومم بینش شیرش میدم. اما شیر خشکو از شیر من بیشتر میخوره
0
1401/09/22
parviiiiiiin r
سلام عزیز. اگر لحظه ای که میخواد بیدار بشه، داره ترش میکنه و بیدار میشه بخاطر رفلاکسه.
اگر ترش نمیکنه و فقط با پیچ و تاب خوردن و گریه بیدار میشه بخاطر کولیکه
اگر ترش نمیکنه و فقط با پیچ و تاب خوردن و گریه بیدار میشه بخاطر کولیکه
0
1401/09/22
سوال کننده
گاهی ترش میکنه گاهی میپیچه گاهی هیچ کدوم
0
1401/09/22
الی🌟 🧑🍼
عزیزم دختر همینجوری هست براش آزمایش کشت ادرار نوشتن با دکترش صحبت کن ببین چه تشخیصی میده
0
1401/09/22
hadise a
شکمش خوب کار میکنه؟ چون پدی لاکت یوبس میکنه، شیر خشکشم ک غلیظه
0
1401/09/22
سوال کننده
روزی یه بار کار میکنه دیروز صبح کار کرد دیگه نکرد. دکترش گفت اگه کار نکرد بهش لاکتولوز بدم . میگین بدم؟
0
1401/09/22
hadise a
من نمیدونم این قطره چیه، پدی لاکت رو یکی دو روز نده ببین چ جوریه
0
1401/09/22
سوال کننده
هیچی ملینه خودمم تو بارداری واسه یبوست دکتر بهم داده بود
0
1401/09/22
سوال کننده
ااا باشه دیشب بهش ندادم امشبم نمیدم. پدی لاکت واسه کولیکشه؟ چرا یوبس کنه؟ روش نوشته پروبیوتیک داره که!
0
1401/09/22
hadise a
ب بعضی بچه ها نمیسازه بچه منم یوبس میکرد
0
1401/09/22
hadise a
کولیکیز ک رنگش سبزه بده سایمیتیکون دا ره خوبه
ک البته اینم بچه من بش حساسیت داد کل بدنش شد دونه
ک البته اینم بچه من بش حساسیت داد کل بدنش شد دونه
0
1401/09/22
hadise a
اینو ک خودت میخوردی، الکی ب بچه ندی، اول با دکترش مشورت کن
0
1401/09/22
hadise a
بایولاکت هم چیز خوبه
0
1401/09/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
علت میتواند بیشتر از هر چیز رفلاکس باشد، مراقبت های تغذیه ای را رعایت میکنید ؟
عملکرد دفع چطور است؟
علت میتواند بیشتر از هر چیز رفلاکس باشد، مراقبت های تغذیه ای را رعایت میکنید ؟
عملکرد دفع چطور است؟
0
1401/09/23
سوال کننده
روزی دو بار یا یک بار دفع داره. شیر خشک ببلاک ar میخوره منم سعی میکنم غذاهایی که باعث سوزش معدم میشه نخورم هرچند شیر منو بیشتر توی خواب میخوره اما سعی میکنم بدوشم بهش بدم
0
1401/09/23
سوال کننده
چرا بعضی روزا بهتره بعضی روزا بدتر؟
0
1401/09/23
سوال کننده
من بجز اینکه هر روز امپرازولشو بدم و تشکشو به حالت شیب دار درست کنم چکار دیگه ای میتونم براش کنم؟ وزن گیریشم روز تولد 3300 بود یک ماهگیشم 4200 ظد
0
1401/09/23
پزشک اوما
عزیزم در روزهایی که شرایط بدتر میشود حتما با بازنگری روی روال تغذیه خود علل را شناسایی کنید. شما نباید خانواده کلم ها، نوشابه، هویج، غذاهای نفاخ، سویا ، غذاهای چرب و اسیدی و مرکبات را مصرف کنید و حتما حذف شوند.
تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید. حتما بله روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید مبادا برای شیب دار کردن تشک از بالش استفاده کنید، سر نوزاد نباید مستقیم روی بالش قرار بگیرد، حتما آروغ را در حین و بعد شیردهی بگیرید 🌹
تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید. حتما بله روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید مبادا برای شیب دار کردن تشک از بالش استفاده کنید، سر نوزاد نباید مستقیم روی بالش قرار بگیرد، حتما آروغ را در حین و بعد شیردهی بگیرید 🌹
0
1401/09/24
سوال کننده
خانم دکتر با قرار دادن یکی دو تا ناز بالش زیر تشکش سطح شیب دار درست کردم . بالشو زیر سرش نمیذارم . اینجوری مشکلی نیست؟
0
1401/09/24
سوال کننده
چشم مرسی از راهنماییتون خانم دکتر مهربان
0
1401/09/24
پزشک اوما
به این شکل مشکلی نیست عزیزدلم اما دقت کنید که گردن اذیت نشود و شیب مناسب باشد، چشم هاتون هم بی بلا باشند ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



7963

