سلام
امروز باید روز آخر پریودم میبود
ولی خون تازه میبینم مثل روزای اول
علتش چی میتونه باشه ؟ نیاز هست برم دکتر با طبیعی ؟ تا حالا برام پیش نیومده بود اینجوری ، معمولا روزای آخر خونریزی کم میشه و حالت لک میشه و بعد تموم میشه هیچوقت خون تازه نمیدیدم بعد روز سوم چهارم
پرسش (1401/09/22):
روز آخر پریود خون تازه دیدم
465
26
1401/09/22
سوال کننده
0
1401/09/22
Zahra Nik
من اینجوریم. خیلی وقتها روز آخر که نوار هم نذاشتم معمولا گند میزنه به لباسم
0
1401/09/22
f ❤
اگه پریودت ادامه دار بود باید بری سونو من یه بار ده روز شد پریودم رفتم سونو کیست داشتم و قرص جلوگیری خوردم خوب شد
0
1401/09/22
سوال کننده
دکتر رفتین علتش ببینید چیه؟
0
1401/09/22
سوال کننده
من چند ماه پیش کیست داشتم باعث تاخیر پریودم میشد ، بخاطر سابقه سرطان تو خانواده دکتر گفت این قرص ها رو نخورم خودش برطرف میشه ، برای دو ماه بعدش سونو داد که خداروشکر تموم شده بود
کیست مگه باعث خونریزی هم میشه
کیست مگه باعث خونریزی هم میشه
0
1401/09/22
Zahra Nik
برای من فقط روز هفتم اتفاق میفته و تموم میشه.
دکترم گفت طبیعیه
دکترم گفت طبیعیه
1
1401/09/22
پزشک اوما
سلام نازنینم
فعلا صبوری کنید اگر این وضعیت منتهی به تداوم پریود یا لکه بینی بیشتر از ده روز شد یک سونوگرافی انجام دهید در غیر این صورت جای نگرانی نیست 🌹
فعلا صبوری کنید اگر این وضعیت منتهی به تداوم پریود یا لکه بینی بیشتر از ده روز شد یک سونوگرافی انجام دهید در غیر این صورت جای نگرانی نیست 🌹
0
1401/09/22
سوال کننده
سلام دکتر جان
شروع پریودم هم با لکه بینی بود ، یعنی تقریبا روز سوم خونریزیم شروع شد ، داشت کم میشد که دوباره خون تازه دیدم
با لک بینی ده روز صبر کنم یا از شروع خونریزی ؟
و اینکه اگر ادامه داشته باشه علتش از چی میتونه باشه ؟
شروع پریودم هم با لکه بینی بود ، یعنی تقریبا روز سوم خونریزیم شروع شد ، داشت کم میشد که دوباره خون تازه دیدم
با لک بینی ده روز صبر کنم یا از شروع خونریزی ؟
و اینکه اگر ادامه داشته باشه علتش از چی میتونه باشه ؟
0
1401/09/23
پزشک اوما
جان دلم قبلا سابقه لکه بینی نداشتید ؟
0
1401/09/23
سوال کننده
لکه بینی قبل پریود رو چرا گاهی داشتم ، قبلا هم کیست داشتم که برطرف شده بود
0
1401/09/23
پزشک اوما
عزیزم از روز شروع لکه بینی در نظر بگیرید، اگر بیشتر از ده روز شد بررسی کنید
علل مختلفی میتوانند دخیل باشند از جمله اختلالات هورمونی، کیست، تغییر فصل، استرس و...
علل مختلفی میتوانند دخیل باشند از جمله اختلالات هورمونی، کیست، تغییر فصل، استرس و...
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنونم 🙏
1
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
1
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/09/25
سوال کننده
سلام دکتر جان من میتونم اینجا سوال بپرسم هنوز ؟
اگر میشه میخواستم بگم من خونریزیم تموم شد ولی دیگه بعد خون تازه چند بار لخته خون دفع کردم تا تموم شد
دیگه نیاز به پزشک و سونو نیست؟
اگر میشه میخواستم بگم من خونریزیم تموم شد ولی دیگه بعد خون تازه چند بار لخته خون دفع کردم تا تموم شد
دیگه نیاز به پزشک و سونو نیست؟
0
1401/09/25
سوال کننده
و اینکه جلوگیری مون تو ایام غیرحساس طبیعی هست ،برام سوال شده احتمال سقط هست ؟؟!
0
1401/09/26
پزشک اوما
سلام نازنینم
بله چون سوالتان مرتبط است اگر تمام شده جای نگرانی نیست و فعلا بررسی ندارد اما در صورتی که سیکل های بعدی دستخوش تغییر شد بررسی صورت گیرد. خیر احتمال سقط، نیست ❤️
بله چون سوالتان مرتبط است اگر تمام شده جای نگرانی نیست و فعلا بررسی ندارد اما در صورتی که سیکل های بعدی دستخوش تغییر شد بررسی صورت گیرد. خیر احتمال سقط، نیست ❤️
1
1401/09/26
سوال کننده
ممنووونم 🙏🙏🙏
1
1401/09/26
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💖💖
1
1401/09/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




