تو دو تاپیک قبلیم راجع به زخم سینه و شیرندادن نوشتم.
الان ۹ روز میگذره و زخمم ۹۰درصد خوب شده. از ترس اینکه نکنه شیرم خشک بشه از دیشب سعی کردم به دخترم شیر بدم اما نمیخوره. یکی دوتا مک میزنه و ادامه نمیده. حتی وقتی گرسنه باشه و یا خودش شیر بخواد ولی ادامه نمیده.
این چند روز چندین بار دوشیدم ولی این سه چهار روز آخر چون دیگه شیرم کم بود خیلی کم در حد ته فنجان دوشیدم.
ممکنه مزه شیرم عوض شده باشه؟
الان میدوشم شیرم خیلی غلیظتر و رنگش کرمی شده
یا چون حجمش کمه فکر میکنه شیری نیست؟
البته نوک این سینهم بزرگتره ، بدو تولد هم زیاد این سینهمو دوست نداشت و راحت نمیخورد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



485
1401/09/20




