سلام وقت بخیر
پزشک عزیز،من شنیدم که تا ۲ سالگی بالشت ممنوع هست،درسته؟اما خب پسرم باوجود اینکه سرش رو کج میذارم تنش رو صاف،اماسرش رو تو خواب میچرخونه و صاف میخوابه که اگه خدایی نکرده بالا بیاره خطرناکه
اینطوری بالش گذاشتن خطرناکه؟عکس رو میفرستم
پرسش (1401/09/20):
گذاشتن بالشت برای نوزاد ۱۰ روزه خطرناکه؟
1699
221
1401/09/20
سوال کننده
3
1401/09/20
سوال کننده

0
1401/09/20
سوال کننده

0
1401/09/20
marziyeh bazargan
بعد شیر خوردن بزار رفلاکس نکنه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
من از نوزادی میزاشتم بعد ۳۰دقیقه که شیر خورده بود برمیداشتم
5
1401/09/20
marziyeh bazargan
ای جانم چه فندوقیه
0
1401/09/20
سوال کننده
ممنون
1
1401/09/20
marziyeh bazargan
بالش فقط حجمش کم باشه
0
1401/09/20
سوال کننده
گفتم شاید کمرش درد بگیره
باید خیلی صاف باشه؟!
باید خیلی صاف باشه؟!
0
1401/09/20
سوال کننده
پس کمترش کنم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
نه ببین جوری باشه رفلاکس نکنه
2
1401/09/20
ساناز سخاوت
من هنوز زیر سر دخترم بالش نمیزارم
بعد از شیر بهتره بغل بگیری تا رفلاکس نکنه
بالش زیاد خوب نیست
بعد از شیر بهتره بغل بگیری تا رفلاکس نکنه
بالش زیاد خوب نیست
0
1401/09/20
سوال کننده
اها متوجه شدم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شیب ملایم
0
1401/09/20
سوال کننده
اره
0
1401/09/20
سوال کننده
من اروغش میگیرم
اینو مامانم گفت بذارم که تو خواب سرش نچرخونه
اینو مامانم گفت بذارم که تو خواب سرش نچرخونه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
پسر من امشب بهانه داره
0
1401/09/20
marziyeh bazargan

0
1401/09/20
marziyeh bazargan
پیش هم میخابیم
0
1401/09/20
سوال کننده
ای جانم
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
نه عزیزم بالش نزار خوب نیست
0
1401/09/20
سوال کننده
نُقل🌸🌸
0
1401/09/20
★ 🎀 marziyeh 🎀 ★ 🤱
کوشولو😍😍😍
0
1401/09/20
سوال کننده
خودمم همین فکرو کردم
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
ای جان عزیزم
من هنوز یادمه تو چقدر نگران آمینوسنتز بودی مرضیه
من هنوز یادمه تو چقدر نگران آمینوسنتز بودی مرضیه
0
1401/09/20
سوال کننده
لباسای صفرش براش گشاده😅
1
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
ای جانم خدا حفظش کنه😍😍یهویی دلم رفت
کی میشه منم نی نیمو بغل کنم
کی میشه منم نی نیمو بغل کنم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
یادته خیلی دوران پر استرسی بود
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
اای خدا چقدر کوچولوعه مثل دختره من وقتی بدنیا اومد همینقدر بود
1
1401/09/20
سوال کننده
ان شاالله به زودی
1
1401/09/20
marziyeh bazargan
فعلا زیاد بخاطر بعد میگی زمان ندارم
1
1401/09/20
★ 🎀 marziyeh 🎀 ★ 🤱
دلم خاست بچم زود بدنیا بیاد😁😁😍😍😍
خدا حفظش کنه🥰😍😍😍
خدا حفظش کنه🥰😍😍😍
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
اره منم سلفری داده بودم همون زمان منتظر جواب بودم
0
1401/09/20
سوال کننده
اره پسرم واسه زردی رفت تو دستگاه خیلی ضعیف شد
1
1401/09/20
سوال کننده
ان شاالله
بچت رو سالم بغل کنی
بچت رو سالم بغل کنی
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
دختر منم ۴ روز توی دستگاه بود
1
1401/09/20
marziyeh bazargan

1
1401/09/20
سوال کننده
عزیزم🌸خدا حفظش کنه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
بچه ها بزرگ میشن و ما بازم نگرانی داریم
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
ای جانم عزیز دلم
خدا نگهدارش باشه انشالله
خدا نگهدارش باشه انشالله
2
1401/09/20
fatimah 🌸
گلم من حس کردم بالش یه خورده براش بزرگه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
فدات شم یک وابستگی عجیب به باباش داره
0
1401/09/20
سوال کننده
اره یکم باید حجمش کمترشه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اره
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
مادرای منتظر نگران نباشید چشم به هم زدنی بچتون ۱ سالش میش
0
1401/09/20
سوال کننده
اره
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
خیلی خوبه که.
دختر من صبح تا شب میگه مامااااا
۲۴ ساعت بغلمه
دختر من صبح تا شب میگه مامااااا
۲۴ ساعت بغلمه
0
1401/09/20
سوال کننده
بارداری با سختیاش میگذره
0
1401/09/20
سوال کننده
نینی میاد
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
آره والا منم😍
0
1401/09/20
هستی سادات رضوی
خدای من😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍الهی خدابراتون حفظش کنههه
از طرفدمن ماچش کن ملوسووووو
برای منم دعاااا کن
از طرفدمن ماچش کن ملوسووووو
برای منم دعاااا کن
2
1401/09/20
سوال کننده
عزیزم
ان شااالله نینی خودتون
ان شااالله نینی خودتون
1
1401/09/20
سوال کننده
با خبر خوش بیای
2
1401/09/20
ساناز سخاوت
الهی به حق فاطمه الزهرا اقدام کنار اسمت بشه بارداری
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
ببین دقیقا تو رابطه له بارداری فکر نکنی و طبق برنامه نباشی حامله میشی
1
1401/09/20
سوال کننده
من خیلی تو اتاق عمل برا اقدامیا دعا کردم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
من دقیقا ماهی که بهش فکر نکردم شدم
0
1401/09/20
سوال کننده
منم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
منم
0
1401/09/20
سوال کننده
اصلا فک نمیکردم ولی شد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
من از در خونه زار زدم تا بعد زایمان
0
1401/09/20
هستی سادات رضوی
انشاالله مهربون
0
1401/09/20
هستی سادات رضوی
الهی امین عزیزم دعااا کن براممم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
پسرت و زیاد نپوشون
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
طبع پسرا گرمه
0
1401/09/20
هستی سادات رضوی
اره خب ولی نمیشه بیخیال شد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
کلاه سرش نکن
0
1401/09/20
سوال کننده
من یه لباس فقط تنش میکنم
0
1401/09/20
ساناز سخاوت
من روزی که بی بی چکم مثبت شد ماشینو برداشتم کل مسیر تا آزمایشگاه پشت فرمان گریه کردم هم رفت هم برگشت 😁 خدا رحم کرد سالم رسیدم
0
1401/09/20
سوال کننده
کلاه و دستکشم نه
0
1401/09/20
هستی سادات رضوی
ممنون عزیزم انشالللهدک نفست حق باشه و من و هنه ی دوستای عزیزم ک منتظرن نتیجه بگیرن
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
درکت میکنم من چقدر زار زدم آخر نماز خاص امام رضا حاجت داد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
آفرین منم پسرم و همینجوری نگه داشتم دکتر تاکید کرد تو خونه یه بلوز و شلوار نه جوراب نه کلاه
0
1401/09/20
سوال کننده
اره
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
حالا این فندقها بزرگ بشن بهشون بگیم میخندن به ما
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شبها خوب میخابه????
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اگه روزها میخابه کار داری یه بلوز و بزار کنارش بوی تورو حس میکنه
0
1401/09/20
سوال کننده
بیدار میشه واسه شیر
0
1401/09/20
سوال کننده
تقریبا ۲ یا ۳ بار
0
1401/09/20
سوال کننده
مامانم کمکم هست
اصلا چشم ازش برنمیدارم خودم
اصلا چشم ازش برنمیدارم خودم
0
1401/09/20
سوال کننده
سزارینم بودم
داغونم از درد
داغونم از درد
0
1401/09/20
سوال کننده
اگه شیاف نبود که نمیتونستم سرپا باشم اصلا
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
من تنها بودم شبها تا صبح بیدار شوهرم ۷ میومد بچه رو میبرد من ۳ ساعت بخابم
0
1401/09/20
سوال کننده
وای خیلی سخته دست تنها
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اره فقط خودم شوهرم
0
1401/09/20
سوال کننده
خدا کمکت کرده
0
1401/09/20
سوال کننده
من مامانم هست بازم گریه میکنم از خستگی
0
1401/09/20
سوال کننده
راستش خودم دلم طاقت نمیاره همش بیدار میشم چکش میکنم
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
مامانا یه سوال
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شوهرم همیشه کم بوده حالا شبها اصلا توان بیدار بودن نداشت ولی روزها کمکم کرد
0
1401/09/20
سوال کننده
جان
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
نی نی از بیمارستان اوردین مهمونم براتون اومد؟
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
خانواده همسر یا خودتون؟
0
1401/09/20
سوال کننده
من دو سه روز بعدش مادر شوهر و خواهرشوهرم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اره بابا بچه رو به همه محیط وفق دادم
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
من حس میکنم روز اول ودوم خیلی سخته حضور دیگران به خاطر شرایط جسمی خودم
0
1401/09/20
سوال کننده
اطرافیان همه انفولانزا گرفته بودن
نیومدن
نیومدن
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
شانس اوردی😅
1
1401/09/20
سوال کننده
شوهرمن خودش کفت کسی نیاد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
البته من تا یکماه پیش خواهرام بودم بعد دکتر دید بچه ام تمام شبها کم میخابه شیر خشک داد راحت میخابید
0
1401/09/20
سوال کننده
اصلا دلیل نداره فوری کسی بیاد
0
1401/09/20
سوال کننده
تو اون شرایط واقعااا سخته
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
واسه من از الان نوبت گرفتن
مخصوصا خانواده همسر حتی میگن بیمارستانم میایم 😐
مخصوصا خانواده همسر حتی میگن بیمارستانم میایم 😐
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
بعد ۱۰ روز بیان
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
بگو راه نمیدن
0
1401/09/20
سوال کننده
شیرخودت ندادی؟
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
هم شیر خودم هم شیر خشک
0
1401/09/20
سوال کننده
واسه من که ملاقاتی نبود گفتن بخاطر شرایط مریضی ملاقاتی نمیذارن
0
1401/09/20
سوال کننده
منم دارم دوتاش میدم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شبها بیشتر شیر خشک سنگین میشن راحت میخابن
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
ای خواهر
شوهر من از الان بهشون میگه نی نی اومد نباید ببوسینش
میگن برو بابا سوسولی 😐😐
شوهر من از الان بهشون میگه نی نی اومد نباید ببوسینش
میگن برو بابا سوسولی 😐😐
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
نه دیگه بگو پا ودست
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
عمرا که نمیگه روش نمیشه
0
1401/09/20
سوال کننده
من خودم هنوز بچم رو نبوسیدم
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
ببوس عیب نداره تومادری
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
قسمت من😅
0
1401/09/20
سوال کننده
دلم نمیاد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شوهرم از ۳ ماهگی لپش ومیبوسید
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اینقدر بجه لذت میبره ببوسیش
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
تو دیگه نوبری
9ماه زحمتشو کشیدی تو دیگه حق داری
9ماه زحمتشو کشیدی تو دیگه حق داری
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
تمام خانواده دست وپای بچه من و بوسیدن
0
1401/09/20
سوال کننده
نمیتونم
اصلا هیچوقت عادت نداشتم بچه رو ببوسم میگفتم مریض میشه الوده میشه دست و صورتش یکم جون بگیره بعد
اصلا هیچوقت عادت نداشتم بچه رو ببوسم میگفتم مریض میشه الوده میشه دست و صورتش یکم جون بگیره بعد
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
اتفاقا بوسه تو اینقدر براش ارامبخشه
0
1401/09/20
سوال کننده
ولی تو اتاق عمل بوسیدمشوای
0
1401/09/20
سوال کننده
وای گذاشتنش کنار صورتم انقد داغ بود
مادر فداش شه
مادر فداش شه
0
1401/09/20
سوال کننده
چقدر گریه کزدم تواتاق عمل
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
عزیزم خداحفظش کنه😍
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
شوهر من قبل خواب از روزی که بدنیا اومد میبوستش
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
من و بگو چقدر اشک ریختم
1
1401/09/20
سوال کننده
خدا همشون رو حفظ کنه
0
1401/09/20
marziyeh bazargan
دختر شوهرم که دیدش از اول همینجوری اشک میریخت
0
1401/09/20
سوال کننده
حس قشنگیه
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
من هنوزم باور نکردم دارم مامان یه نی نی میشم
تا دنیا نیاد نگن این مال شماس باور نمیکنم😅
تا دنیا نیاد نگن این مال شماس باور نمیکنم😅
0
1401/09/20
سوال کننده
اره
0
1401/09/20
سوال کننده
واقعا هم همینطوره
0
1401/09/20
سوال کننده
وقتی بدنیا بیاد وقتی بهش شیر بدی تازه به خودت میای میفهمی مامان شدی
0
1401/09/20
سوال کننده
حس عجیب غریبیه
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
الان که تکون میخوره قشنگ میفهمم بازم حس درونیم اون ارتباط عمیق نگرفته
1
1401/09/20
سوال کننده
خدا به اونایی که چشم انتظارن هم نینی بده
0
1401/09/20
samira s
انشالا این حسو تمام اقدامی ها تجربه کنند🙏🙏😍😍
0
1401/09/20
سوال کننده
منم همینطور بودم
تا بدنیا اومد
تا بدنیا اومد
0
1401/09/20
سوال کننده
الهی امین
0
1401/09/20
🤪Zahra 🤪
انشاالله به همین زودی
خودم بودم به سختی باردارشدم حالشو میفهمم
خودم بودم به سختی باردارشدم حالشو میفهمم
1
1401/09/20
مامان رادمهر
ای خداااای من
تیپشو😍😍
تیپشو😍😍
0
1401/09/20
سوال کننده
خدا نگهدار کوچولوت باشه
1
1401/09/20
سوال کننده
همه لباساش جیشی کرده🤣🤣
0
1401/09/20
مامان رادمهر
ای جانم😍😍😘😘
1
1401/09/20
سوال کننده
بچه ها من برم
خوشحال شدم از هم صحبتی باهاتون😘😘😘
خوشحال شدم از هم صحبتی باهاتون😘😘😘
0
1401/09/20
marziyeh bazargan

0
1401/09/20
مامان رادمهر
عزیزم😍
خیلی خوش رنگن لباساش
خدا حافظش باشه❤
خیلی خوش رنگن لباساش
خدا حافظش باشه❤
0
1401/09/20
♥️ Ronika mom ♥️
اووخدا 🥰😍😍😍خوابیدن این فسقلو باش😂😂😂من باشم طاقت نمیارم یدونه میزنم پشتش🥴😂💓🤭
0
1401/09/20
♥️ Ronika mom ♥️
اسما عکس نی نی باز نمیشه برام😢
0
1401/09/20
nayereh d
خدا هرکسی که داره چه تو راهی چه به دنیا اومده براش حفظ کنه
0
1401/09/20
nayereh d
یه نقل هم به ماهایی که نداریم بده
0
1401/09/20
nayereh d
🫠🫠
0
1401/09/20
Faezeh salehi
من بالشت میزارم 😐😐😐از اول
0
1401/09/20
nayereh d
فائزه بچت بهتره؟
0
1401/09/20
نیلوفر مامان آدرین ❤
من از اولش بالشت میزاشتم نوزادم هم نارس بود ۳۴هفته دنیا اومده بود
0
1401/09/20
الی🌟 🧑🍼
بالشت کوچیک بزار که گردنش اذیت نشه
0
1401/09/20
الی🌟 🧑🍼
وای خیلی بالشتش بزرگه خیلی
0
1401/09/20
الی🌟 🧑🍼
من بالشت میزارم از شب اول که دنیا اومده ولی بالشت کوچیک که خیلی بلند نباشه و حتما باید شونه هاش هم رو بالشت باشه اگه رفلاکس داره اصلا رو کمر نخوابون هیچ موقع از روز و شب رو کمر نباشه یه چیزی بزار پشت کمرش نتونه بچرخه یا اگه برات مقدوره تشک آنتی رفلاکس بگیر
0
1401/09/20
fatemeh...
عزیزممم😍
خدا حفظش کنه
بالشتش حجمش زیاده کمش کن
خدا حفظش کنه
بالشتش حجمش زیاده کمش کن
0
1401/09/20
سوال کننده
دوتافرستادم شاید نتت ضعیفه
0
1401/09/20
سوال کننده
ممنون از توصیه های خوبتون خانومای گل🌸🌸🌸
0
1401/09/20
Faezeh salehi
نه همونه فردا وقت گرفتم میبرمش دکتر
ولی پپتی رو قطع کردم همون ببلاک ای ار رو میدم لاعقل بیقراری و مدفوع مخاطی نداره
ولی پپتی رو قطع کردم همون ببلاک ای ار رو میدم لاعقل بیقراری و مدفوع مخاطی نداره
0
1401/09/20
الهام الییی
میتونی کنار سرش بالشت رو بذاری که سرشو نتونه برگردونه .
0
1401/09/20
الهام الییی
برا خاطر رفلاکسش ، تشکش باید ۳۰ درجه باشه . و برا نینی بالشت گذاشتم فک نکنم خوب باشه . تشکش باید مثل سرسره باشه و فقط ۳۰ درجه باشه .
0
1401/09/20
♥️ Ronika mom ♥️
اوووخددددا تیپشو هزار ماشاالله دیدم عزیزم
بالشو بده باباش بزرگه برا این فسقلو خان 😂😂
بالشو بده باباش بزرگه برا این فسقلو خان 😂😂
0
1401/09/20
مامان گل
از روز اول تا الان بالش گذاشتم براش اتفاقا بدون بالش خطرناکه
فقط بالش کوچولو و مناسب براش بزار
فقط بالش کوچولو و مناسب براش بزار
0
1401/09/20
♡♡ .
من میزاشتم از بچگی اصن رو بالشت نمیموندن .. الانم ک دیگ اصلا رو بالش نمیخابن .. میزارم براشون ولی ردش میکنن خود ب خود
2
1401/09/20
♡♡ .

2
1401/09/20
♡♡ .

0
1401/09/20
♡♡ .
اینم پت و مت من
1
1401/09/20
ریحانه ع
پسر من رفلکس پنهان داشت
ی بالش نازک زیر تشکش میزاشتیم که یکم شیبدار باشه و سرش بالاتر باشه
بالش و زیر تشک بزار که زیر اندازش یکسره بشه و به کمرش فشار نیاد
ی بالش نازک زیر تشکش میزاشتیم که یکم شیبدار باشه و سرش بالاتر باشه
بالش و زیر تشک بزار که زیر اندازش یکسره بشه و به کمرش فشار نیاد
0
1401/09/20
nayereh d
ایشالله بهتر میشه عزیزم
0
1401/09/20
سوال کننده
🤣🤣
0
1401/09/20
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌷
از تشک آنتی رفلاکس کمک بگیرید و روی بالش نخوابانید آن هم این بالش با این ارتفاع و میزان نرمی اصلا مناسب نیست و خطرناک هست ، نهایتا بالش خیلی کم ارتفاع زیر تشک بگذارید
وقتتون بخیر 🌷
از تشک آنتی رفلاکس کمک بگیرید و روی بالش نخوابانید آن هم این بالش با این ارتفاع و میزان نرمی اصلا مناسب نیست و خطرناک هست ، نهایتا بالش خیلی کم ارتفاع زیر تشک بگذارید
1
1401/09/20
سوال کننده
سپاسگزار
0
1401/09/20
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌷🌷
0
1401/09/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




