Ooma
پرسش (1401/09/19):

ظربان قلبم نوزاد ۱۶۲

سلام وقتتون بخیر
من ۳۶ هفته بارداریم و امروز ضربان قلب جنینم ۱۶۲ بود! پرسیدم از خودشون گفتن نرماله! اما خوندم که بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ نرماله حالا چیکار کنم؟

هیچی عادیه من پسرم ۱۶۵. و ۱۶۷ هم بود تو سونوهاش
بخاطر 2تا استرس گرفتی 🤕🤕
واس پسر من تو بارداری 187 هم بود یبار
واسه من تو nst ۲۰۲ هم شده😑
اگه مشکلی بود ارجاعت میداد اکو قلب وقتی گفته چیزی نیست واسه چی نگرانی؟
😐وا یعنی۱۶۲نرمال نیست؟؟جدیه این تایپک یانه؟؟
واسه بچه ی من ۱۶۷
خواهر شوهرمم ۱۷۰ و خورده ای بود ضربان قلب بچش
یعنی نرمال نیستن؟!!
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌷
سونوگرافی انجام دادید یا nst؟
سلام دکتر از این مدلا بود که پزشک ها تو مطب داره و ماما گوش دا گفت ۱۶۲
عزیزم همکار محترم وقتی چنین گزارشی دادند باید حداقل درخواست پیگیری می کردند، باتوجه به سن بارداری حتما در بیمارستان تست nst انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.