سلام عزیزم من در هفته ۲۲ بارداری هستم، اسباب کشی دارم این هفته
میخواستم بپرسم نکته خاصی هست که باید رعایت کنم
و اینکه هر از گاهی گرفتگی زیر شکم هم دارم.
پرسش (1401/09/19):
اسباب کشی در بارداري
642
27
1401/09/19
سوال کننده
0
1401/09/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزدلم این گرفتگی زیر شکم از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا نکرده؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
طول سرویکس در سونوگرافی آنومالی اسکن چند بوده؟
عزیزدلم این گرفتگی زیر شکم از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا نکرده؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
طول سرویکس در سونوگرافی آنومالی اسکن چند بوده؟
0
1401/09/19
سوال کننده
سلام عزیزم
والا تو آنومالی همه چی بهم گفتن خوبه
هم تکون جنین زیاده هم اینکه وقتی زیاد سرپام یا اینکه خم و راست میشم یا حتی از چیزی عصبانی یا ناراحت میشم درد یا تیر کشیدن زیر دلم بیشتر احساس میشه
استراحت که میکنم خیلی بهترم
والا تو آنومالی همه چی بهم گفتن خوبه
هم تکون جنین زیاده هم اینکه وقتی زیاد سرپام یا اینکه خم و راست میشم یا حتی از چیزی عصبانی یا ناراحت میشم درد یا تیر کشیدن زیر دلم بیشتر احساس میشه
استراحت که میکنم خیلی بهترم
0
1401/09/19
سوال کننده
کلا احساس سنگینی داره زیر شکمم
0
1401/09/19
سوال کننده
ولی الان چون اسباب کشی دارم احتمالا استراحتم کمتر میشه
0
1401/09/19
سوال کننده
پیشه بهم بگید در چه صورت باید نگران جنین بشم
0
1401/09/19
سوال کننده
از پاره شدن کیسه آب هم خیلی میترسم
0
1401/09/19
سوال کننده
شکمم در عرض این دوهفته خیلی بزرگتر از قبل شده .کاملا محسوس واسه خودم
0
1401/09/20
پزشک اوما
جان دلم عکس گزارش آنومالی اسکن را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/20
سوال کننده

0
1401/09/20
سوال کننده

0
1401/09/20
سوال کننده
عزیزم درست فرستادم
0
1401/09/20
سوال کننده
؟
1
1401/09/21
پزشک اوما
بله. عزیزم طول سرویکس خوب بودهاست ولی باتوجه به احساس سنگینی، میتوانید بگویید این احساس با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟
اسباب کشی را بیشتر به بقیه واگذار کنید، جسم سنگین اصلا بلند نکرده و نکشید، مداوم خم و راست نشوید و هر یک ساعت کمی دراز بکشید
اسباب کشی را بیشتر به بقیه واگذار کنید، جسم سنگین اصلا بلند نکرده و نکشید، مداوم خم و راست نشوید و هر یک ساعت کمی دراز بکشید
0
1401/09/21
سوال کننده
با استراحت خیلی بهتر میشه
0
1401/09/21
سوال کننده
چشم حتما
0
1401/09/21
سوال کننده
تکون زیاد جنین نگران کننده نیست،؟
1
1401/09/21
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، حرکات زیاد اگر با درد و ناراحتی همراه نباشند خیر نگران کننده نیست، استراحت خود را هم افزایش دهید 🌷
1
1401/09/22
سوال کننده
ممنونم ❤️
1
1401/09/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹🌹
1
1401/09/22
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




