من 29 روز از پریودیم گذشت امپول زدم تست دادم سنو داخلی شدم منفی بود همه چی الان به از 29روز سه روزه به لکع بینی افتادم بعدش درد شدیدی گرفتم و یک لخته سفید و قرمز ازم دفع شد خیلی نگرانم بنظرتون چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



601
1401/09/19


