سلام دکتر عزیز و دوستای خوب اومایی
ی سوال!
دلیل ترشحات زرد رنگ بدون بو چیه؟
اینقدر جدیدا ترشحاتم زیاد شده ک وقتی راه میرم شلوارم خیس میشه،
شورت هم نمیپوشم دسشویی هم ک میرم خودمو با دستمال خشک میکنم،
بعضی وقتا خارش های شدیدی میگیرم ب طوری ک خون میاد،
داخل واژن ک ن ولی قسمت لابیا وقتی خارش میشه مواد سفید رنگ گلوله ای میاد تو دستم،
این ماه هم شروع کرده بودم خوردن قرص متوفورمین
دلیلش چیه کسی میدونه؟
اگه عفونته درمان خانگی داره؟؟؟
پرسش (1401/09/18):
ترشحات زرد رنگ بدون بو
546
17
1401/09/18
سوال کننده
0
1401/09/18
zeinab kia
عفونته عزیزم توی یه لگن آب گرم بریز با یه استکان سرکه سفیدبعد بشین توش خوب میشه
0
1401/09/18
shoko6968 z~z
سلام حتما به دکتر مراجعه کن عزیزم عفونتت زیاده احتمالا
0
1401/09/18
سوال کننده
😥🥺🥺
0
1401/09/18
سوال کننده
میترسم پاپ اسمیر ازم بگیره
0
1401/09/18
سوال کننده
تا چقد اینکارو انجام بدم
0
1401/09/18
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
درگیر عفونت هستید و باید مراجعه کنید تا با معاینه نوع دقیق عفونت و روال درمانی مناسب انتخاب گردد. نمیدانم چرا از پاپ اسمیر میترسید اما اگر بیشتر از یک سال. از شروع رابطه شما گذشته و سنتان بیشتر از 21 است حتما انجام دهید به نفع شما است 🌹
درگیر عفونت هستید و باید مراجعه کنید تا با معاینه نوع دقیق عفونت و روال درمانی مناسب انتخاب گردد. نمیدانم چرا از پاپ اسمیر میترسید اما اگر بیشتر از یک سال. از شروع رابطه شما گذشته و سنتان بیشتر از 21 است حتما انجام دهید به نفع شما است 🌹
0
1401/09/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم
انشالله حتما❤
انشالله حتما❤
0
1401/09/18
سوال کننده
تا وقتی عفونت باشه بارداری رخ نمیده؟
درمان خانگی داره؟
درمان خانگی داره؟
0
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، خیر درمان خانگی معمولا ندارد آن هم وقتی شدت عفونت تا این حد زیاد است، عفونت شانس وقوع باردار شدن را کم میکند و درمان آن طی بارداری سخت تر است بنابراین بهتر است زودتر جهت درمان اقدام کنید
1
1401/09/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم حتما❤
0
1401/09/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید ❤️❤️
0
1401/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/19
. .
سلام عزیزم
من پاپ اسمیر انجام دادم
اصلا نه ترس داره نه درد
نگران چی هستی ؟؟!!! حتمااااا برو دکتر و اقدام کن
عفونت کلا خوب نیست
فقط بگم اصلااااااا درد نداره یعنی واضحتر بگم اصلا نمیفهمی
من پاپ اسمیر انجام دادم
اصلا نه ترس داره نه درد
نگران چی هستی ؟؟!!! حتمااااا برو دکتر و اقدام کن
عفونت کلا خوب نیست
فقط بگم اصلااااااا درد نداره یعنی واضحتر بگم اصلا نمیفهمی
0
1401/09/19
سوال کننده
سلام گلم
0
1401/09/19
سوال کننده
یعنی بعد اینکه متوجه شدن قرص و دارو میدن؟
0
1401/09/19
سوال کننده
من دکترم بهم گفت سوم سیکلت بیا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




