Ooma
پرسش (1401/09/18):

♦️شیراز، بیمارستان مادر و کودک غدیر، لاپاراسکوپی♦️

سلام دوستان😍
دکتر افسون زارعی واسه لاپاراسکوپی کیست آندومتریوما تخمدان انجام میده
کارشون خوبه
دکتر دیگه ای می‌شناسید پیشنهاد بدین
🙏🌹🌹🌹🌹🌹

بله من همین بیمارستان دکتر اعظم حسینی نوحدانی انجام دادن عالی بود
البته من لاپاروسکوپی براثر بارداری خارج رحم بود
عزیزم دکتر افسون زارعی جز اساتید هستن...
انقدر حساس نشو....درمان رو زود جلو ببر...دکتر عمویی هم خوب هستن ولی کلا هر دکتری میرید بهشون اعتماد کنید و زود جلو ببرید.
دکتر البرزی استاد هس تو زمینه اندومتریوز
ولی گمون نکنم ایران باشه
شما اگر پیش دکتر زارعی عمل کردید میشه بیاید از تجربتون بگید؟
اخه خواهرمنم داره ولی نمیدونه پیش چه دکتری بره که کارش تو این زمینه خوب باشه
شما هم کیست آندومتریوما داشتین؟؟
من نگرانم که تخمدانمم دربیارن با کیست
کیست من 8 سانتی متر
برا شما چند بود؟
آهان بخاطر خارج از رحمی
بله عزیزم درست میگین
بیخود حساس شدم خودمم اذیت میشم
البرزی فک نکنم به این زودیا نوبت بدن
بله عزیزم حتما
البرزی اگرم باشه باید حتما مدارک نشون بدین که مثلا کارتون یا عملتون خیلی واجبه بعد میبینتتون...کارش میگن خوبه
ولی هرچی بگم اخلاقش بده و افتضاحه کم گفتم...انقدر وحشتناکه حتی نمیشه ازش سوال کرد...من ۲بار رفتم پشیمون شدم...و نرفتم
عزیزم منم این مراحل گذروندم چندین سال توی دکترا بودم.ولی اینو بدون هیچی مهمتر از ارامشت نیست...من تعریف عمویی رو هم شنیدم کلا...
ممنونم عزیزم
پس من اعلان تاپیکتونو روشن میذارم
امیدوارم خدا بهتون سلامتی و طول عمر بده با یه نی نی گوگولی😍😍
حساس نشو شیراز دکترای خوبی داره...هرچی میگن گوش کن و زود انجام بده
دکتر عمویی خوبه بیمارستان زینبیه
تازه من شنیدم دیگه خودشونم کارا رو انجام نمیده
عمویی رو نمیدونم کدوم بیمارستانا عمل انجام میده
فداتشم عزیزم همچنین برا شما بهترین ها رقم بخوره
مرسی سارا جان بابت راهنماییتون ❤️🙏🙏🙏🙏
عمویی مادر و کودک هم هست
سارا جان عمویی لاپاراسکوپی انجام میده ؟؟
والا نمیدونم...ولی توی گوگل بزن ببین غیر از البرزی کی خوب انجام میده توی شیراز
نی نی سایت خیلی میان نظر میدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه