سلام دوستان😍
دکتر افسون زارعی واسه لاپاراسکوپی کیست آندومتریوما تخمدان انجام میده
کارشون خوبه
دکتر دیگه ای میشناسید پیشنهاد بدین
🙏🌹🌹🌹🌹🌹
پرسش (1401/09/18):
♦️شیراز، بیمارستان مادر و کودک غدیر، لاپاراسکوپی♦️
360
28
1401/09/18
سوال کننده
0
1401/09/18
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بله من همین بیمارستان دکتر اعظم حسینی نوحدانی انجام دادن عالی بود
0
1401/09/18
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
البته من لاپاروسکوپی براثر بارداری خارج رحم بود
2
1401/09/18
مامان دخملی
عزیزم دکتر افسون زارعی جز اساتید هستن...
انقدر حساس نشو....درمان رو زود جلو ببر...دکتر عمویی هم خوب هستن ولی کلا هر دکتری میرید بهشون اعتماد کنید و زود جلو ببرید.
انقدر حساس نشو....درمان رو زود جلو ببر...دکتر عمویی هم خوب هستن ولی کلا هر دکتری میرید بهشون اعتماد کنید و زود جلو ببرید.
0
1401/09/18
s jh
دکتر البرزی استاد هس تو زمینه اندومتریوز
ولی گمون نکنم ایران باشه
ولی گمون نکنم ایران باشه
0
1401/09/18
s jh
شما اگر پیش دکتر زارعی عمل کردید میشه بیاید از تجربتون بگید؟
اخه خواهرمنم داره ولی نمیدونه پیش چه دکتری بره که کارش تو این زمینه خوب باشه
اخه خواهرمنم داره ولی نمیدونه پیش چه دکتری بره که کارش تو این زمینه خوب باشه
0
1401/09/18
سوال کننده
شما هم کیست آندومتریوما داشتین؟؟
من نگرانم که تخمدانمم دربیارن با کیست
کیست من 8 سانتی متر
برا شما چند بود؟
من نگرانم که تخمدانمم دربیارن با کیست
کیست من 8 سانتی متر
برا شما چند بود؟
0
1401/09/18
سوال کننده
آهان بخاطر خارج از رحمی
0
1401/09/18
سوال کننده
بله عزیزم درست میگین
بیخود حساس شدم خودمم اذیت میشم
بیخود حساس شدم خودمم اذیت میشم
0
1401/09/18
سوال کننده
البرزی فک نکنم به این زودیا نوبت بدن
0
1401/09/18
سوال کننده
بله عزیزم حتما
1
1401/09/18
مامان دخملی
البرزی اگرم باشه باید حتما مدارک نشون بدین که مثلا کارتون یا عملتون خیلی واجبه بعد میبینتتون...کارش میگن خوبه
ولی هرچی بگم اخلاقش بده و افتضاحه کم گفتم...انقدر وحشتناکه حتی نمیشه ازش سوال کرد...من ۲بار رفتم پشیمون شدم...و نرفتم
ولی هرچی بگم اخلاقش بده و افتضاحه کم گفتم...انقدر وحشتناکه حتی نمیشه ازش سوال کرد...من ۲بار رفتم پشیمون شدم...و نرفتم
2
1401/09/18
مامان دخملی
عزیزم منم این مراحل گذروندم چندین سال توی دکترا بودم.ولی اینو بدون هیچی مهمتر از ارامشت نیست...من تعریف عمویی رو هم شنیدم کلا...
1
1401/09/18
s jh
ممنونم عزیزم
پس من اعلان تاپیکتونو روشن میذارم
امیدوارم خدا بهتون سلامتی و طول عمر بده با یه نی نی گوگولی😍😍
پس من اعلان تاپیکتونو روشن میذارم
امیدوارم خدا بهتون سلامتی و طول عمر بده با یه نی نی گوگولی😍😍
0
1401/09/18
مامان دخملی
حساس نشو شیراز دکترای خوبی داره...هرچی میگن گوش کن و زود انجام بده
0
1401/09/19
سارا کیانی
دکتر عمویی خوبه بیمارستان زینبیه
0
1401/09/19
سوال کننده
تازه من شنیدم دیگه خودشونم کارا رو انجام نمیده
0
1401/09/19
سوال کننده
عمویی رو نمیدونم کدوم بیمارستانا عمل انجام میده
0
1401/09/19
سوال کننده
فداتشم عزیزم همچنین برا شما بهترین ها رقم بخوره
0
1401/09/19
سوال کننده
مرسی سارا جان بابت راهنماییتون ❤️🙏🙏🙏🙏
0
1401/09/19
مامان دخملی
عمویی مادر و کودک هم هست
0
1401/09/19
سوال کننده
سارا جان عمویی لاپاراسکوپی انجام میده ؟؟
0
1401/09/19
مامان دخملی
والا نمیدونم...ولی توی گوگل بزن ببین غیر از البرزی کی خوب انجام میده توی شیراز
نی نی سایت خیلی میان نظر میدن
نی نی سایت خیلی میان نظر میدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لاپاراسکوپی در چ مواردی انجامش میدن ؟؟؟
- خونریزی بعد از لاپاراسکوپی
- عمل لاپاراسکوپی و بازکردن لوله
- آیا در بالا بودن تستوسترون لاپاراسکوپی واجب است؟
- کیا بعد لاپاراسکوپی باردار شدن بیاید بگید.
- اقدام بارداری لاپاراسکوپی و انسداد لوله رحم
- خانما کی تا حالا لاپاراسکوپی انجام داده ؟
- دوستان لطفا راهنمایی کنید
- دوستان عزیز میشه بیاین کمک کنید بدبخت شدم😔
- لاپاراسکوپی و کوتر تخمدان




