سلام عشقا
چطورین
خسته نباشید و خدا قوت😂
مامانای سزارینی بگید چندم میزاید و بچتون چند کیلوعه
من از الان استرس فشار دادن شکمو دارم😂😂😂
پرسش (1401/09/17):
مامانای ۳۸ هفته بیاین لطفاااا
1112
153
1401/09/17
سوال کننده
2
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
استرس سوندو بیشتر داشته باش😅✋🏻
0
1401/09/17
ریحان 🎀
سلام
توی طبیعی هم شکم رو فشار میدن؟
یا سوند هم توی زایمان طبیعی هست؟
توی طبیعی هم شکم رو فشار میدن؟
یا سوند هم توی زایمان طبیعی هست؟
3
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تو هر دو زایمان شکمو فشار میدن که رحم بیاد سر جاش و جمع بشه
1
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سوندفقط واسه سزارینه
0
1401/09/17
ریحان 🎀
آها
0
1401/09/17
سوال کننده
اون چند ثانیه ست
ولی شکم چهار بار هر بار دو سه دقیقه🥴🥴🥴
ولی شکم چهار بار هر بار دو سه دقیقه🥴🥴🥴
0
1401/09/17
ریحان 🎀
چه وحشتناکککک🥴🥴🥴
4
1401/09/17
سوال کننده
روایت داریم
پرستارا تو فسار دادن شکم عقدهاشونو خالی میککن😂😂😂
پرستارا تو فسار دادن شکم عقدهاشونو خالی میککن😂😂😂
0
1401/09/17
ریحان 🎀
نمیدونم چرا خیلی دید مثبتی دارم به زایمانم
امیدوارم دیدم منفی منفی نشه😵😵
امیدوارم دیدم منفی منفی نشه😵😵
0
1401/09/17
ریحان 🎀
😧😧
1
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
واسه من تو بی حسی فشار دادن 😅
0
1401/09/17
ریحان 🎀
اصصصصلا نمیتونم درد های زایمان رو تصور کنم
0
1401/09/17
ریحان 🎀
نمیدونم در چه حدن
0
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
منم تجربش نکردم خداروشکر
0
1401/09/17
ریحان 🎀
چقو تجربه نکردین؟
زایمان رو؟
مگه شما زایمان نکردین؟
زایمان رو؟
مگه شما زایمان نکردین؟
0
1401/09/17
سوال کننده
من بیمارستان دولتی بودم
بعد تو ریکاوری گفتم شکممو فشار بدین
گفت نمیشه خانم باید تو بخش باشه🥴
بعد تو ریکاوری گفتم شکممو فشار بدین
گفت نمیشه خانم باید تو بخش باشه🥴
0
1401/09/17
❤azita❤ rb
تو بیحسی بعضی دکترا انجام میدن
1
1401/09/17
fatemeh 👨👩👧👦
منم استرس فشار و دارم لعنتی ۳ بار فشارم دادن😢😢
0
1401/09/17
ندا ❤
من سز شدم اصلا متوجه هیچی نشدم چرا فقط بچه رو گذاشتن بغلم راحت
0
1401/09/17
fatemeh...
وای تو طبیعی بدتره اون فشار لعنتی😫
هم درد زایمان هم اون فشار
هم درد زایمان هم اون فشار
0
1401/09/17
ریحان 🎀
فشاره بعد از زایمانه؟
0
1401/09/17
ریحان 🎀
یا حین زایمان؟
0
1401/09/17
fatemeh...
بعد زایمان
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
سز هم فشار میدن؟
1
1401/09/17
fatemeh...
اره
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
استرس گرفتم که 😐
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
نمیشه همون داخل اتاق عمل بگیم دکتر فشار بده راحت بشیم
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
من میخوام بیهوشی بگیرم برا سز 😐
0
1401/09/17
fatemeh 👨👩👧👦
چرا بیهوشی؟
بی حسی که خوبه
بی حسی که خوبه
0
1401/09/17
fatemeh 👨👩👧👦
استرس نگیر هرچی هست ۱ روزه تموم میشه میره
وقتی بچتو میبینی دردا یادت میره
وقتی بچتو میبینی دردا یادت میره
0
1401/09/17
. .
سلام عزیزم، من سزارین بودم اصلا شکممو فشار ندادن، فقط میومدن ماساژ می دادن که دردش اصلا آنچنانی نبود
0
1401/09/17
. .
نه اصلا همچین چیزی نیس، از من عذرخواهی هم می کردن
0
1401/09/17
✨❤️ ✨❤️
دست راستتون رو سرمن
0
1401/09/17
Fatemeh Az
من طبیعی بودم، اصلا بعد از زایمان شکممو به اون صورتی که اذیت بشم فشار ندادن، فقط یکبار در حد ماساژ، تازه بعد زایمانم از همون اول شکم نیاوردم و انگار اصلا حامله نبودم فقط پوست اطراف نافم جمع شده بود و تیره تر که اونم بعد از چند ماه به حالت اول برگشت(البته ناگفته نماند که قبل از بارداری 48کیلو بودم و ماه آخر52کیلو شده بودم، بچمم 3100بود،بعد از زایمانم همون 48 کیلو شدم)
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
چون قبلا اون بیحسی رو بهم زدن همیشه جاش درد میکنه کمرم اذیت شدم
0
1401/09/17
راحیل zzzzz
وزنت چقدر کم بوده
0
1401/09/17
Elli M
برامن فشارندادن سزارین بودم
0
1401/09/17
Fatemeh Az
عزیزم وزن من کلا روی 48،49 استپه، قدمم آخه بلند نیست، 158cm،الانم که 3.5 سال از زایمانم میگذره 49 کیلوام، کلا مدلمه، بخاطر ویار شدیدم تو بارداریم از48 رسیدم به 42 باز وزنم زیاد شد شدم 52،همون چهار کیلویی که اضافه کردمم بچه بود با مخلفاتش😂
2
1401/09/17
Mahsa. M M
مامانای 38 هفته ان شاءالله ب دل خوش فارغ بشین
ما اقدامی ها رو هم دعا کنید❤
ما اقدامی ها رو هم دعا کنید❤
0
1401/09/17
zahra m
سلام شما چندم سز میشین کدوم شهرین
0
1401/09/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
درد طبیعی رو
0
1401/09/17
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام من ک اصلا شکممو فشار ندادن
سوند هم موقع بی حسی کمرم گذاشتن ک چیزی متوجه نشدم
سوند هم موقع بی حسی کمرم گذاشتن ک چیزی متوجه نشدم
0
1401/09/17
asal .
اگه دکتر خوب رحمو تمیز کنه شکمو فشار نمیدن دیگه
بستگی ب دکترتون داره
بستگی ب دکترتون داره
0
1401/09/17
دریا ....
بچها شمام تو دستشویی رفتنتون اذیت میشین:(؟
من دوروزه خیلی اذیت میشم
طبیعیه اینچیزا؟
من دوروزه خیلی اذیت میشم
طبیعیه اینچیزا؟
0
1401/09/17
رادین پسر
والا من ک اصلن فشاری حس نکردم بدن یبار توی اتاق عمل موقع بیحس بودم ماساژ رحمی دادن فقط
خدا خیرش بده از پزشکم بشدت راضی بودم دردام خیلی کم بود راحت راه رفتن همه چی عالی
خدا خیرش بده از پزشکم بشدت راضی بودم دردام خیلی کم بود راحت راه رفتن همه چی عالی
0
1401/09/17
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
چقدر هفتتون بالاست...من کی به شما برسم🥲🥲🥲🥲خوشبحالتون
0
1401/09/17
..Nasrin .. .
۳۷ هفته ها راه ندارن بیان؟😄
0
1401/09/17
..Nasrin .. .
نه فقط دستشویی کلا واسه بلند شدن و نشستن و خم شدن و همه چیز اذیتم
0
1401/09/17
zahra m
برا من بیشتر کمر درد پدرمو در اورده
1
1401/09/17
..Nasrin .. .
واسه من درد پا.انگار برق وصل میکنن خشک میشه
0
1401/09/18
سوال کننده
ان شاالله
حتمااااااااا
حتمااااااااا
0
1401/09/18
سوال کننده
اگه خدا بخواد..گوش شیطون کر ۲۲ ام
0
1401/09/18
سوال کننده
من اصلا دیگه پاهام میلرزه..تحمل وزنمو نداره..دستشویی قبلا میتونستم اما سه چهار روزه حتی فرنگی هم میشینم اذیتم
0
1401/09/18
سوال کننده
بیا جونم
0
1401/09/18
سوال کننده
وای منم🙄🙄🙄
0
1401/09/18
😍 🥰😍
من فردا ایشالا زایمانمه😍
0
1401/09/18
😍 🥰😍
بچم نمیدونم چن کیلوعه.یه حسی بهم میگه خیلی کمه🥴
0
1401/09/18
سوال کننده
ب سلامتی
فردا چند روزت میشه؟
فردا چند روزت میشه؟
0
1401/09/18
سوال کننده
وای من دیگه نمیتونم پاشم سر پا😪😪😪ساق پام تیر میکشه
0
1401/09/18
😍 🥰😍
۳۸ و یک روز
0
1401/09/18
سوال کننده
منم😂😂😂گفتمب دکتر برم سونو واسه وزنش..گفت نه لازم نیست
من ۳۳ هفته رفتم ۲ کیلو بود
من ۳۳ هفته رفتم ۲ کیلو بود
0
1401/09/18
سوال کننده
خوش ب حالت
ب سلامتی و دل خوش
ب سلامتی و دل خوش
0
1401/09/18
😍 🥰😍
برا من ۳۰ هفته ۱۵۰۰
0
1401/09/18
😍 🥰😍
سلامت باشی گلم.
انقدررر استرس دارم
انقدررر استرس دارم
0
1401/09/18
سوال کننده
من سه شنبه برام نوبت زده
میشم ۳۸ و ۴
میشم ۳۸ و ۴
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اکثرا بعد ۳۸ وقت میدن
0
1401/09/18
سوال کننده
استرس نداشته باش
فقط سالم باشن وگرنه وزن میگیره نترس
فقط سالم باشن وگرنه وزن میگیره نترس
0
1401/09/18
😍 🥰😍
دیشب به شوهرم میگم میترسم خیلی زیر باشه میگه نترس شیر میخوره بزرگ میشه😂
0
1401/09/18
سوال کننده
والا من پسرم ۳۸۰۰ گرم بود
تا قبل از غذای کمکی خیلی تپل بود ماشاالله.همیشه چشممیخورد مکافات داشتم
تا قبل از غذای کمکی خیلی تپل بود ماشاالله.همیشه چشممیخورد مکافات داشتم
0
1401/09/18
سوال کننده
والا راست میگه
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
بنام خدا بنده چهار روزه سز شدم برای بار دوم
0
1401/09/18
سوال کننده
اما الان دیگه لاغره..چشمم نمیخوره..راحتم
فرضم هست چون جمع و جور بود خیلی زود راه رفت
فرضم هست چون جمع و جور بود خیلی زود راه رفت
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اخی.چه تپلی.😍
من میترسم ۲و نیم نشده باشه.خییییلی شکمم کوچیکه خیلی
من میترسم ۲و نیم نشده باشه.خییییلی شکمم کوچیکه خیلی
0
1401/09/18
سوال کننده
ب سلامتی
قدم نو رسیده مبارککککککک
دختره یا پسر
قدم نو رسیده مبارککککککک
دختره یا پسر
0
1401/09/18
😍 🥰😍
بهبه مبارکه.چطور بود،
الان بهتری؟
الان بهتری؟
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
خیلی ممنون عزیزم قسمت خودت پسر
0
1401/09/18
سوال کننده
والا من هرچی باشه نه ناراحتم نه استرسی چون بالاخره بدنبا بیاد شیر میخوره خوب میشه
1
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
ممنون.چون دکترم هردو یکی بود و دستش عالی من راضیم
0
1401/09/18
سوال کننده
زایمان دوم چطوره..میگن دومی یه خورده بیشتر اذیتی نسبت به زایمان اول
0
1401/09/18
😍 🥰😍
چیکار کنم شیرم خوب باشه؟
امروز میخواستم برم شیر افزا بگیرم از روزواول بخورم
امروز میخواستم برم شیر افزا بگیرم از روزواول بخورم
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
نفخ و دفع و اولین بار پایین اومدن از تخت سخته فقط
0
1401/09/18
سوال کننده
من استرس فشار دادن شکمو دارم
0
1401/09/18
😍 🥰😍
خدارو شکر.
من حس میکنم اونایی که ناراضین اتفاقی سز شدن بخاطر اونه .و خودشون نتونستن دکتر شونو انتخاب کنن
من حس میکنم اونایی که ناراضین اتفاقی سز شدن بخاطر اونه .و خودشون نتونستن دکتر شونو انتخاب کنن
1
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
من با اب هویج زودتر راه میوفته شیرم همم دفعم راحت میشه
0
1401/09/18
سوال کننده
دخترت چی..حسودیش نمبشه...
من موندم با پسرم چطوری رفتار کنم سرخورده نشه
دست بزنم داره..میدونم داستان ها باهاش دارم
من موندم با پسرم چطوری رفتار کنم سرخورده نشه
دست بزنم داره..میدونم داستان ها باهاش دارم
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اولین بار بعد عمل چیا خوردی؟
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اخی🥰😂
0
1401/09/18
سوال کننده
آره آفرین آب هویج و دلستر و بادام خیلی خوبه واسه شیر
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
اره چون همون جای قبلی باز میشه
0
1401/09/18
سوال کننده
عمه هاش نوزاد دارن...میره بالا سرشون میزنه تو صورتشون😑😑😑
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
من دکترم اروم فشار داد بعدش سه ساعت یه کیسه سنگین گذاشتم رو شکمم
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اخی.چون کوچیکه خوب.نمیدونه داره میزنه.
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
دکتر خیلی شرطه
0
1401/09/18
😍 🥰😍
این فشاره برا چیه؟
گلاب به روتون من میترسم فشار دادنی ....
گلاب به روتون من میترسم فشار دادنی ....
0
1401/09/18
سوال کننده
والا من بیمارستان دولتی سز شدم خیلی دستش خوب بود
الانم همون میخواد مجدد سزارینم کنه
الانم همون میخواد مجدد سزارینم کنه
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
دوروز اول خیلی تو فکر بود منم دیوونه میشدم از غصش کم کم داره راه میادولی اصلا محلش نمیده
0
1401/09/18
سوال کننده
واسه اینکه محتویات داخل رحم مثه خون و اینا از رحم خارج شه و نمونه بشه عفونت
0
1401/09/18
😍 🥰😍
اخی.تو بیشتر به دخترت توجه کن.
1
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
آب جوشیده ولرم.خرما و چای.اب هویج.کمپوت اناناس
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
دختر منم اصلا بچه کوچیک دوست نداره
0
1401/09/18
سوال کننده
عزیزدلمممممم😪😪
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
چون رحم جمع میشه میاد بالا فشار میدن بره سرجاش و اگر خونی مونده خارج بشه و تبدیل به لخته نشه
0
1401/09/18
سوال کننده
حالا خوبه محلش نمیده
پسر منم حتما باید بزنه😂😂😂
پسر منم حتما باید بزنه😂😂😂
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
ان شاء الله بسلامتی
1
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
همه توجهمون به اونه
0
1401/09/18
سوال کننده
سلامت باشی جونم
0
1401/09/18
😍 🥰😍
عمه منم مشکل شمارو داره پسر بزرگش یهو دست کوچیکه رو میگیره میکشه میگه پاشو کردی برقصیم😂😂 عمم میگه حواسم نباشه یجایشو از جاش درمیاره😂
0
1401/09/18
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣وای خدا مردم از خنده
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
یکی دوبار زد فقط میاد سمتش نمیدونه بچه اونجا خوابه دقت نکنم میره روش
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
تا میتونین راه برین که زودتر گاز روده دفع بشه
0
1401/09/18
سوال کننده
من حس میکنم هرچقدم بچه بیارم قد پسرم دوسش ندارم
شوهرم میگه چون هنوز بدنیا نیومده و ندیدی این حسو داری
مطمئن باش اونو بیشتر دوس داری
شوهرم میگه چون هنوز بدنیا نیومده و ندیدی این حسو داری
مطمئن باش اونو بیشتر دوس داری
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
بعد اولین بار که از تخت اومدین پایین
0
1401/09/18
سوال کننده
من همین الانم پر از گازم😂😂😂😂
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
دقیقااااااا من دیوونه دخترمم
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
😅😅😅😅
0
1401/09/18
سوال کننده
الان تمام فکرم اون یک شب و روزیه که پیشش نیستم
نگاش میکنم اشک تو چشام جمع میشه
نگاش میکنم اشک تو چشام جمع میشه
0
1401/09/18
😍 🥰😍
غیر از راه رفتن دیگه چیکار باید کرد؟
من خیلی زود یبوست میگیرم.
موندم امشب شام چی بخورم تا فردا اذیت نشم
من خیلی زود یبوست میگیرم.
موندم امشب شام چی بخورم تا فردا اذیت نشم
0
1401/09/18
سوال کننده
دیگه امشب هیچی نخور
داخل سوپت روغن زیتون بریز
یا انجیر خشک بگیر
بریز تو لیوان آب جوش بریز روش درشو ببند بعد چندساعت انجیرا رو همراه آب بخور
داخل سوپت روغن زیتون بریز
یا انجیر خشک بگیر
بریز تو لیوان آب جوش بریز روش درشو ببند بعد چندساعت انجیرا رو همراه آب بخور
0
1401/09/18
😍 🥰😍
گشنم میشه😢
😂😂😂
انجیر رو امروز بخورم؟
😂😂😂
انجیر رو امروز بخورم؟
0
1401/09/18
😍 🥰😍
راسته که میگن لبنیات نباید خورد؟
0
1401/09/18
سوال کننده
واسه بچه بده ممکنه نفخ کنه
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
منم کلی گریه کردم تو بیمارستان میرفت خونه میگفت مامان تنها موند شکمشو پاره کردن
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
ابگوشت.اب هویج
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
اره فعلا نباید خورد
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
حبوباتم نخورین قبل و بعد عمل که نفخ نکنین
1
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
ببخشید بچه شیر میدادم دیر جواب دادم
0
1401/09/18
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
حتما پماد شقاق سینه بزنین از الان من یادم رفته بود الان زخمه دردم میگیره
0
1401/09/18
😍 🥰😍
فدات
1
1401/09/19
اسما بانو
واسه منم فشار ندادن
فقط گفتن اگه خون لخته داشته باشی فشار میدن
فقط گفتن اگه خون لخته داشته باشی فشار میدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




