مرسی جانم از پاسخگویی شما❤
سلام به روی ماهتون مهتاب جانم
عزیزم در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. اما التهاب متوسط ذکر شده که این التهاب میتواند به نظر ناشی از عفونت واژینوز باکتریال باشد، از آنجا که من شما را معاینه نکرده ام، نمیتوانم درمان مناسبی به شما بدهم. بنابراین برای دریافت درمان به پزشک خود مراجعه کنید. کم کاری تیروئید دارید جهت درمان به متخصص غدد مراجعه کنید تا امکان باردار شدن و. تجربه بارداری سالم مهیا شده و سلامت خودتان هم حفظ شود. در هنگام انجام آزمایش ادرار پریود بودید ؟
سپاس فراوان از شما مهربان 🙏🏼❤
نه پریود نبودم روز ۸ سیکلم بود
جان دل جهت درمان عفونت واژینال مراجعه کنید بعد اتمام درمان آزمایش ادرار به شیوه آنالیز و کشت ادرار تکرار شود یک سونوگرافی هم لازم است چون میزان خون دیده شده در ادرار کم نیست🌷
چشم حتما دکتر جان من خیلی نگرانم ممکنه مسئله جدی باشه ؟
چشم هاتون بی بلا گل من ، نگران نباشید معمولا عفونت علت هست و گاهی هم سنگ کلیه و. مجاری ادراری یا حتی کم آبی بدن میتوانند مسبب این شرایط شوند اما پیگیری برای درمان لازم است ❤️❤️
قربان شما دکتر خوش قلب مجددا بی نهایت از شما ممنون 🙏🏼❤