خانم دکتر سلام
من هفته پیش سونو ۳۴ هفته انجام دادم همه چیز خوب بود براتون میفرستم اما از دیشب دچار اسهال و استفراغ شدم رفتم زایشگاه اونجام هم ان اس تی انجام دادم اونم خوب بود اما گفتن فردا برم سونو فیزیکال انجام بدم
بچم چیزیش هست ابش کمه یا کمتر تکون خورده چی هست که گفتن برم؟
پرسش (1401/09/17):
سونو بیو فیزیکال برای چی باید داد
715
57
1401/09/17
سوال کننده
0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده

اینم nst
0
1401/09/17
سوال کننده

اینم سونوی هفته قبل
0
1401/09/17
🆔Faaati .H🆔
برای منم دو هفته پیش دکتر نوشته بود خودم گفته بودم کم تکون میخورد بچم
1
1401/09/17
زهرا r
این سونو برای چکاپ کلی هست.جنین رو از نظر تکون خوردن و تنفس و ضربان قلب چک میکنن...
نگران نباش چیز مهمی نیست.من در طول بارداری دوبار سونو بیوفیزیکال دادم.
نگران نباش چیز مهمی نیست.من در طول بارداری دوبار سونو بیوفیزیکال دادم.
0
1401/09/17
مامان النا
کم تکون خوردن منظورت چیه عزیز توضیح میدی؟
0
1401/09/17
Leyla _O
هزینه اش چقدره
0
1401/09/17
Sahar R
هیچ چیز خاصی نیست من 10 بار بیوفیزیکال دادم . چند تا مورد بررسی میشن مثل حرکت جنین خم کردن دست و پاش تنفسش و اب دور جنین و nst اصلا موردی نیست
0
1401/09/17
Sahar R
اینجا فکز کنم 260 بود
0
1401/09/17
سوال کننده

ببخشید این عکس رفتم دستشویی خودمو دستما کشیدم
0
1401/09/17
سوال کننده
اون بالاش حس میکنم یکم رگه های خون هست
0
1401/09/17
nafas shiramin
این بنظرم ترشح خودته
0
1401/09/17
سوال کننده
گفتم شاید برای قبل زایمان باشه
0
1401/09/17
سوال کننده
یکم خارش هم داشتم
0
1401/09/17
nafas shiramin
احتمالا یکم عفونت کردی
0
1401/09/17
nafas shiramin
لباس زیرتو زود به زود عوض کن با ژل شستشو خودتو بشور بعد خشک کن
0
1401/09/17
سوال کننده
اره احتمالا
حالا قرص بایو فم میخوردم نمیدونم اون باعث شد اسهال بشم یا نه
حالا قرص بایو فم میخوردم نمیدونم اون باعث شد اسهال بشم یا نه
0
1401/09/17
nafas shiramin
اخرای بارداری چون بچه فشار میاره میشه
0
1401/09/17
سوال کننده
اره بابا همش در حال تعویض هستم
0
1401/09/17
سوال کننده
قرص و کرم هم استفاده میکنم
0
1401/09/17
nafas shiramin
دکتر داده؟
0
1401/09/17
nafas shiramin
احتمالا بخاطر پربیوتیک اسهال داده
0
1401/09/17
سوال کننده
اره
0
1401/09/17
سوال کننده
خودمم حدس نیزدم
0
1401/09/17
nafas shiramin
خیلی مواظبت کن رابطه داشتنی تخلیه داخلت نباشه مواد قندی نخور
0
1401/09/17
nafas shiramin
شیرینی جات خودش عفونت میده
0
1401/09/17
سوال کننده
نه من رابطه ندارم
سرکلاژم و استراحت مطلق
سرکلاژم و استراحت مطلق
0
1401/09/17
nafas shiramin
اهان خب پس دیگه راحت میشی دوهفته دیگه
0
1401/09/17
nafas shiramin
ادم اخراش خوالو خوراک نداره
0
1401/09/17
nafas shiramin
ب
0
1401/09/17
سوال کننده
اره بخدا
از سوزش و اسهال و معده خسته شدم
از سوزش و اسهال و معده خسته شدم
1
1401/09/17
nafas shiramin
منم سونو بیوفیزیکال زیاد دادم
0
1401/09/17
nafas shiramin
ولی بارداریم شیرینی های خاص خودشو داره
0
1401/09/17
سوال کننده
بارداری سخت و پر دردسر داشتم
شاید بعدا اینو بگم
شاید بعدا اینو بگم
1
1401/09/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم این سونوگرافی به صورت روتین در هفته های پایانی بارداری انجام میشود و اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط جنین در اختیار ما میگذارد حتما انجام دهید. من متوجه نشدم ترشح در عکس بنظر کمی صورتی است یا خطای دید هست؟
عزیزم این سونوگرافی به صورت روتین در هفته های پایانی بارداری انجام میشود و اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط جنین در اختیار ما میگذارد حتما انجام دهید. من متوجه نشدم ترشح در عکس بنظر کمی صورتی است یا خطای دید هست؟
0
1401/09/18
سوال کننده
به نظر خودمم یک کوشش یکم صورتی هست اما بعدش هر چی دستمال کشیدم هیچی نبود
0
1401/09/18
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
گفتم شاید بخاطر اسهالم مشکلی پیش امده
گفتم شاید بخاطر اسهالم مشکلی پیش امده
0
1401/09/18
سوال کننده
دکتر جان قرص بایو فم باعث اسهال میشه؟
0
1401/09/18
سوال کننده
متاسفانه دچار اسهال و استفراغ شدم
البته استفراغ یکبار بود اما اسهالم هنوز خوب نشده
البته استفراغ یکبار بود اما اسهالم هنوز خوب نشده
0
1401/09/18
پزشک اوما
عزیزم بایوفم به بهبود اسهال کمک میکند اگر با مصرف آن اسهال شروع شده قطع کنید و به جای آن دمیترون هر 12 ساعت یک عدد مصرف کنید ، سونوگرافی هم انجام دهید اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ، اگر ترشح تکرار نشده جای نگرانی نیست ❤️
0
1401/09/18
سوال کننده
سلام دکتر عزیزم ممنونم خدا خیرتون بده
از اون روز ترشح صورتی نداشتم الانم ندارم اما گاهی حس میکنم یک رگ خونی خیلی خیلی کم رنگ هست اما بعدش هزچی دستمال میکشم نیست
یک احتمال که خودم میدم اینکه چون کرم واژینال میدم شاید زخم شده
در مورد بایو فم نمیدونم اون باعث اسهال شده یا نه چون اونو حدود یک هفته هست استفاده میکنم میخواستم ببینم از عوارض بایو هست یا نه
دمیترون برای تهوع هست که خداروشکر ندارم لازمه استفاده کنم
از اون روز ترشح صورتی نداشتم الانم ندارم اما گاهی حس میکنم یک رگ خونی خیلی خیلی کم رنگ هست اما بعدش هزچی دستمال میکشم نیست
یک احتمال که خودم میدم اینکه چون کرم واژینال میدم شاید زخم شده
در مورد بایو فم نمیدونم اون باعث اسهال شده یا نه چون اونو حدود یک هفته هست استفاده میکنم میخواستم ببینم از عوارض بایو هست یا نه
دمیترون برای تهوع هست که خداروشکر ندارم لازمه استفاده کنم
0
1401/09/18
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم ازتون💕💕
0
1401/09/18
سوال کننده
خداوند بهتون سلامتی بده
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم زنده باشید و ممنونم از دعای زیباتون ❤️
بله حسن استفاده از اپلیکاتور امکان آسیب های سطحی به مخاط واژن وجود دارد و اگر این ترشحات صورتی یا رگه خون شدت نیافته و بیشتر نشود اهمیتی نداشته و جای نگرانی ندارد.
بایوفم معمولا به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک میکند اما میتوانید قطع کنید پاسخ بدن را ببینیم. دمیترون در بسیاری از مادران باعث یبوست میشود، به همین دلیل ما در مادرانی که اسهال دارند در طی بارداری آن را تجویز میکنیم چون دستمان برای تجویز بسیاری از داروها بسته هست ❤️
بله حسن استفاده از اپلیکاتور امکان آسیب های سطحی به مخاط واژن وجود دارد و اگر این ترشحات صورتی یا رگه خون شدت نیافته و بیشتر نشود اهمیتی نداشته و جای نگرانی ندارد.
بایوفم معمولا به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک میکند اما میتوانید قطع کنید پاسخ بدن را ببینیم. دمیترون در بسیاری از مادران باعث یبوست میشود، به همین دلیل ما در مادرانی که اسهال دارند در طی بارداری آن را تجویز میکنیم چون دستمان برای تجویز بسیاری از داروها بسته هست ❤️
1
1401/09/19
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم
چشم استفاده میکنم
چشم استفاده میکنم
0
1401/09/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|178_col
1
1401/09/19
سوال کننده
stk: |~|12|~|227
1
1401/09/19
پزشک اوما
🌷🌷🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




