سلام نازنینم
این همان nst دیشب است؟ ضربان قلب. بالا است، اگر تست تکرار شده همین امشب به بیمارستان مراجعه کنید یا اگر مربوط به دیشب بوده حتما امشب تست تکرار شود
بله تست دیشب اینم تست امشب تکرار کردم
عزیزم همانجا چه تفسیری کردند؟
مامای اونجا که گفتن خوبه مشکلی نداره
ولی اولی هم گفته بودن خوبه ولی شما و هم پزشکم گفتین تکرار کنم بالایه
عزیزم شرایط در تست دوم بهتر و قابل قبول است ولی نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا ايشان در مورد فواصل مراقبت ها تصمیم گیری کنند ، دلیل nst دیشب چه بوده؟
دیروز ویزیت دکتر داشتم سونوگرافی که انجام دادن گفتن ضربان قلب بالایه nst انجام بدم
بنابراین فردا حتما سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌷❤️🌷