سلام پزشک عزیزودوستان اومایی.
پزشک جان دخترم زمانیکه واکسن۱۸ماهگیش رومیزدآزمایش کلی دادکه پزشک اطفالش گفت همه چیزنرماله فقط ویتامین دی کمه تا۲ماه ویتامین دی بخوره به همراه قطره اهن که میخوره طبق روال..من هم همینطورطبق حرف پزشک اطفال پیش رفتم..ماه پیش دخترم مریض شدازهمین ویروس جدیدکه بین بچه هابیشترشایع شده وچون ریه اش کمی درگیرشده بودوسرفه زیادمیکروتب بالاداشت وپایین نمیومد به مدت یه هفته بستری شد..بعدترخیص پزشک اطفالی که بیمارستان بهش سرمیزدگفت فردابیارش مطب منم بردم دخترمومطب که گفت بعداتمام داروهاش ببرش آزمایش ومن بردم وبعداینکه جواب گرفتم بردم دخترمودوباره مطب که گفت قطره ویتامین دی وقطره آهنش روفعلاقطع کن وگفت هموگلوبینش پایینه براش قرص فولیک اسیدمینویسم وگلبول سفیدش کمه ازالان تایک هفته ازلحاظ تغذیه بهش برس ودوباره آزمایش بده..پزشک جان شرمندم طولانی شدولی خواستم توضیحاتم کامل باشه میخواستم بپرسم ازتون ازنظرشماکمبودگلبول سفیداین گزینه ای که پررنگ کرده چقدرخطرناکه برای بچم؟نشونگرچه بیماری هستش؟چیکاربایدبکنم؟
دوستان اگرشماهم اطلاعات داریدراهنمایی کنید؛گوگل که طبق معمول ناامیدمیکنه..
پرسش (1401/09/17):
کمبودیه یسری ازفاکتورهادرآزمایش مربوط به دختریکسال ونه ماه
503
90
1401/09/17
سوال کننده
0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
marjan❤️ .
نترس مامان جان فقط هموگلوبین پایینه و پلاکت خونشم یمقدار بالا رفته که جای نگرانی نیست احتمالا بخاطر همون تب
و کمبود گلبول سفیدم یعنی یکم سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده ک با مراقبت و ... بهتر میشه
و کمبود گلبول سفیدم یعنی یکم سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده ک با مراقبت و ... بهتر میشه
0
1401/09/17
سوال کننده
عزیزم من تاحالاطبق پزشک اطفالش که ازبدوتولدمیبردم دخترمومطبش تاقبل مریض شدنش پیش میرفتم..این پزشک جدیده که ازبیمارستان باعث شددخترموببرم مطبش گفته طبق این آزمایش قطره آهن و قطره ویتامین دی روقطع کن
0
1401/09/17
سوال کننده
وگفته هموگلوبین پایینه قرص فولیک اسیدمینویسم بده بهش
0
1401/09/17
سوال کننده
ولی بابت گلبول سفیدنگرانم خیلی 😔
0
1401/09/17
سوال کننده
گفته این یک هفته حسابی ازلحاظ تغذیه بهش برس وهیچ جابچه رونبر وبعدباجواب آزمایش جدیدبیا
0
1401/09/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اصلا نترس عزیزم منم یبار ازمایش یکسالگی پسرم ک داده بود اونموقع تب داشت گلبول سفیدشو تو ازمایش اینجوری نشون داده بود منم زدم گوگل بدتر ترسیدم ولی این بخاطر همون تب و مریضیه هست ک اینجوری نشون داده تو ازمایش بعد از اینکه مریضیش کامل خوب بشه اونم درست میشه
0
1401/09/17
سوال کننده
انشالله..
گوگل که سرچ کردم خودموباختم اصلا..
گوگل که سرچ کردم خودموباختم اصلا..
0
1401/09/17
سوال کننده
خداکنه آزمایش بعدیش نرمال باشه🥲
0
1401/09/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
هیچی نیست اصلاااااا نگران نباش
0
1401/09/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بذار مریضیش کامل خوب بشه بعد ازمایشو تکرار کن
0
1401/09/17
سوال کننده
آره دکترگفت یک هفته من میزارم که ۱۰روزبشه بعدآزمایش میبرمش
0
1401/09/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره خوبه، ان شاءالله ک همیشه سلامت باشه❤️
0
1401/09/17
سوال کننده
فداتشم عزیزم
0
1401/09/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
چی شده فاطمه؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
پزشک جان
دکتردخترم گفته اینبارکه میبریش آزمایش حتمااین کاغذروهم نشونش بده..میشه بگیداین چیه؟
دکتردخترم گفته اینبارکه میبریش آزمایش حتمااین کاغذروهم نشونش بده..میشه بگیداین چیه؟
0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
الهی بگردم الیسا چش شده؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
سلام فهیمه جون
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
سلام عزیزم بلا به دور
0
1401/09/17
سوال کننده
مریض شده بوداصلاخوب نمیشدبستری شدبیمارستان بعدیه هفته دکترفرستادش آزمایش وحالاجواب آزمایشش اینطوریه..منم نگران شدمگفتم ازپزشک اوماوبچه های اومایکمراهنمایی بگیرم
0
1401/09/17
سوال کننده
فداش بشم
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
نگران نباش چیزی نیست
فاطمه مگه دکتر خودش قابل اعتماد نیست؟؟
چرا عوض کردی؟؟
فاطمه مگه دکتر خودش قابل اعتماد نیست؟؟
چرا عوض کردی؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
قابل اعتمادکه بود ولی چون توبیمارستان یه دکتردیگه الیسارو ویزیت میکردهرروزمنم طبق روال بایدبعدترخیص میبردم مطبش که الان دارم ادامه میدم بااین جدیده
0
1401/09/17
سوال کننده
راستی دکتر یوناچی گفت راجب دستش
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
ببین اولا همونطور که بچها گفتن بخاطر تبش بوده بعدشم من جای تو بودم از این دکتر به اون دکتر نمیبردم تنها میرفتم پیش یکی
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
هیچی گفت اگزماس
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
الان کاملا خوب شده؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
الیساآره خوب خوب شده
0
1401/09/17
سوال کننده
فقط بخاطراون کمبودهاتوآزمایشش بایددوباره ببرم آزمایش بچه رو
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
خداروشکر اصلا نگران نباش
مطمئن باش چیزی نیست
مطمئن باش چیزی نیست
0
1401/09/17
سوال کننده
دکترخودش چندوقته هرچی زنگ میزنم جواب نمیده مطبشم بستس
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
دکتر یونا اصلا تابحال براش آزمایش ننوشته
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنونم ازدلگرمیت عزیزم
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
تلفن نداری ازش؟؟
0
1401/09/17
ساناز سخاوت
ی آزمایش برای تشخیص کم خونی هست
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
خواهش میکنم عزیزم
بهت قول میدم ببریش آزمایش نرماله
بهت قول میدم ببریش آزمایش نرماله
0
1401/09/17
سوال کننده
دکترقبلی الیساهم نمینوشت
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
وااای خدا نکنه بری دکتر این دکترا ول کن نیستن
0
1401/09/17
سوال کننده
آهان ممنونم عزیزم
0
1401/09/17
ساناز سخاوت
عزیزم قطره مولتی و آهن بهش میدی ؟
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
حالا باز من میگم چرا آزمایش نمینویسه
0
1401/09/17
سوال کننده
آره میدادم که گفتن دیگه نده چون زیادی جمع شده توبدنش
0
1401/09/17
سوال کننده
وقتی لازم نیست چرابنویسه
0
1401/09/17
ساناز سخاوت
چرا ؟ مگه تا ۲ سالگی نباید بخورن ؟
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
نمیدونم میبینم همه برای بچهای یکسال مینویسن
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
فاطمه از بچها خبر نداری؟؟
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
زهره قرار بود اقدام کنه چی شد؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
آره نمیدونم چراجواب آزمایشش اینطورنشون داده که این دوموردزیادشده مقدارش توبدن بچه
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
فاطمه آزمایشگاهی که بردی خوب بود؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
آهان خب دلت بخوادمیتونی به دکترش بگی یه چکاپ بفرسته
0
1401/09/17
سوال کننده
نه ازهیچکس خبرندارم
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
انقد یونا اذیت کرد حواسم پرت شد
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
اینبار ببرمش میگم بنویسه
0
1401/09/17
سوال کننده
نمیدونم ولله بیخبرم
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
از وقتی نتا قطع شد از دنیا بیخبریم
0
1401/09/17
سوال کننده
برعکس همیشه جای ثابت میبردم اینبارگفتم آزمایشگاه روعوض کنم ببرم جای دیگه که همه راضین وتخصصی تره
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
فاطمه تولد الیسا کی بود؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
حالادکتر گفته اینباربازهم تغییربده
0
1401/09/17
سوال کننده
آره ببر
0
1401/09/17
سوال کننده
دقیقا
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
خوب شاید اشتباه از آزمایشگاه هم باشه
0
1401/09/17
سوال کننده
۱۴اسفند
0
1401/09/17
سوال کننده
شاید
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
اها پس با یونا خیلی تفاوت نداره
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
شیر بهش میدی هنوز؟
0
1401/09/17
سوال کننده
آره
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
دکتر یونا گفت کلا قطع کن شیرش
گفت وزنش خداروشکر خوبه
ولی دیگه سعی کن بهش ندی
من بهش شیر پاستوریزه میدم همونم گفت در روز یکبار بده اونم با لیوان نه شیشه
گفت وزنش خداروشکر خوبه
ولی دیگه سعی کن بهش ندی
من بهش شیر پاستوریزه میدم همونم گفت در روز یکبار بده اونم با لیوان نه شیشه
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
حالا در طول روز کم کردم بچم چیزی نمیگه
ولی شیر شب نمیتونم ندم گریه میکنه
ولی شیر شب نمیتونم ندم گریه میکنه
0
1401/09/17
fahime 🤍🤍🤍
فاطمه جان اصلا نگران نباش دخمل گلت چیزیش نیست
بردی آزمایش خبرش به منم بده
از طرف منم ببوسش
بردی آزمایش خبرش به منم بده
از طرف منم ببوسش
0
1401/09/17
سوال کننده
دکترالیساهم گفت اگه دوست داری شیرش روقطع کن ولی من گفتم بچه تازه خوب شدیکم جون بگیره انشالله توزمستون قطع میکنم
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنونم ازدلگرمیت عزیزم حتماخبرت میکنم
0
1401/09/17
سوال کننده
یوناجون روهم ببوس
0
1401/09/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دشمنتان شرمنده باشد گل من اتفاقا کار خوبی کردید که توضیح کامل دادید ممنونم جانم ❤️
سطح ویتامین دی که بالا است پزشک کار صحیحی کرده و فعلا نیازی به مکمل ویتامین دی ندارد،، ذخیره آهن هم خوب است.
اما بابت پلاکت و گلبلول های سفید محتمل ترین علت همان بیماری اخیر است نگران نباشید تام طبق دستور حتما پیگیری کرده و آزمایش را تکرار کنید تا خیالمان راحت شود، منتظر اخبار خوشتان هستم ❤️
دشمنتان شرمنده باشد گل من اتفاقا کار خوبی کردید که توضیح کامل دادید ممنونم جانم ❤️
سطح ویتامین دی که بالا است پزشک کار صحیحی کرده و فعلا نیازی به مکمل ویتامین دی ندارد،، ذخیره آهن هم خوب است.
اما بابت پلاکت و گلبلول های سفید محتمل ترین علت همان بیماری اخیر است نگران نباشید تام طبق دستور حتما پیگیری کرده و آزمایش را تکرار کنید تا خیالمان راحت شود، منتظر اخبار خوشتان هستم ❤️
1
1401/09/17
سوال کننده
ممنونم ازپاسخ ودلگرمی تون پزشک جان
حتمااطلاع میدم بهتون توهمین تاپیک💙
حتمااطلاع میدم بهتون توهمین تاپیک💙
0
1401/09/17
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل مهربان و دوست داشتنی، منتظر هستم جانم و. اصلا نگران نباشید ❤️
0
1401/09/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/09/23
سوال کننده
سلام پزشک عزیز وقت بخیر
همونطورکه قراربود؛دخترم دوباره آزمایش دادبعدیک هفته وجوابش آماده شده وفرداقراره به پزشکش نشون بدم..اگه میشه لطفاشماهم یه نظری بدین ممنون میشم❤️
همونطورکه قراربود؛دخترم دوباره آزمایش دادبعدیک هفته وجوابش آماده شده وفرداقراره به پزشکش نشون بدم..اگه میشه لطفاشماهم یه نظری بدین ممنون میشم❤️
0
1401/09/23
سوال کننده

0
1401/09/23
سوال کننده
خیلی نگرانم پزشک جان
0
1401/09/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
خداروشکر نتیجه عالی است اصلا نگران نباشید فقط هموگلوبین مانند آزمایش قبلی پایین است که تحت نظر متخصص اطفال باید پیگیری درمانی صورت گیرد❤️
وقتتون بخیر 🌸
خداروشکر نتیجه عالی است اصلا نگران نباشید فقط هموگلوبین مانند آزمایش قبلی پایین است که تحت نظر متخصص اطفال باید پیگیری درمانی صورت گیرد❤️
1
1401/09/24
سوال کننده
سلام پزشک عزیزم ممنونم ازپاسختون💞
1
1401/09/24
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
1
1401/09/24
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




