سلام خانوم دکتر مهربان...بی زحمت آزمایش آن تیم روتفسی کنید ممنون ازشما
0
1401/09/16
سوال کننده

0
1401/09/16
سوال کننده

0
1401/09/16
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدا زودتر جواب بدین ممنون
1
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ریسک داره گلم باید احتمال زیاد سلفری یا آمینو بدی،ریسک سندروم داوون
0
1401/09/16
سوال کننده
وای وای
0
1401/09/16
سوال کننده
حالم خرابه
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
1به 333
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدااااا
0
1401/09/16
سوال کننده
چیکارکنم
0
1401/09/16
سوال کننده
وایییییی خداااا
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نگران نباش چیزی نیس انشاالله که نی نی گلت صحیح و سلامته
0
1401/09/16
سوال کننده
دارم دیوانه میشم
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ان تی تو سونو چندبود؟
0
1401/09/16
سوال کننده
وایییی دارم داغون میشم
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
این استرست بیشتر نگران کننده هس تا جواب ازمایشت،اینقدر استرس نداشته باش بابا
0
1401/09/16
سوال کننده

1
1401/09/16
سوال کننده
تروخدا دعاکنیدبرام
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ان تی ک خوبه،اونم خوبه نگران نباش
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدا بگو چطوریه
0
1401/09/16
سوال کننده
وایییی دارم دق میکنم
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدااااا
0
1401/09/16
سوال کننده
یعنی چی تروخدا جواب بده
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
هیچی چی باشه ارکیده جان
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدا فقط بگو باید چیکارکنم
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اول اورم باش بعدا ی ازمایشه ک باید انجام بدی دوباره برای مطمعن شدن
0
1401/09/16
سوال کننده
وای خدا
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خدایی نکرده این استرست کار دستت میده
0
1401/09/16
سوال کننده
وایییی شنبه باید برم دکتر تلاوت موقع مردم
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
کجایی هستی ارکیده
1
1401/09/16
سوال کننده
بجنورد
0
1401/09/16
سوال کننده
شیداجان یعنی بدبخت شدم
0
1401/09/16
سوال کننده
حالم خیلی خراب خیلیییییی
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ن بابا چرا اینجوری میگی یه عالمه تو همین اوما بودن براشون ریسک زدن بچشون سالمه،اینا فقط برای پوله
0
1401/09/16
سوال کننده
پارسال برای خواهرمو ریسک زدن بعد یه دکتر گفته بود برای سنه ک ریسک میژنن
0
1401/09/16
سوال کننده
امکان داره برای سنم باشه
0
1401/09/16
سوال کننده
چون الان خداروشکر بچش سالم
0
1401/09/16
مهشید .
خودش که زده ریسک یعنی قطعی نیست.خیلیا ریسکشون بالاتربوده سل فری دادن نرمال بوده
0
1401/09/16
مهشید .
چند سالته
0
1401/09/16
سوال کننده
28
0
1401/09/16
سوال کننده
الان ریسک من بالاس؟؟؟
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
سلام چقدر استرس میدی به خودت چرا لینجوری
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
من خاله م زن پسرعموم همینو بهشون گفته بودن الان بچه هاشون سالمن الکی میگن
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
بچه اولته
0
1401/09/16
سوال کننده
ن دوم
0
1401/09/16
سوال کننده
ب خواهرمو دوستشم گفته بودن
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
بچه اولت که خداروشکر مشکلی نداره
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اره بخاطر سنم میشه
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
مشکل ژنتیک هم ندارین
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اینا برای پوله
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
احتمالا برای سن هستش
0
1401/09/16
سوال کننده
آره عزیزم خداروشکر
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
اصلا نترس چیزی نیس واسه اطمینال و راحتی خیالت آزمایش انجام بده
0
1401/09/16
سوال کننده
خداروشکر اصلا مشکلی نداریم
0
1401/09/16
سوال کننده
آره آن شاالله
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
خب خداروشکر پس بیخیال دیگه
1
1401/09/16
سوال کننده
آره واقعا
0
1401/09/16
سوال کننده
آن شاالله
0
1401/09/16
سوال کننده
ازشکم آزمایش میگیرن؟؟
0
1401/09/16
سوال کننده
یاخون بایدبدم
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
پناه بر خدا
1
1401/09/16
سوال کننده
ممنون الهام جان وشیداجان
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
هم خون میگیرن هم از شکم مایع میگیرن حالا نمیدونم واسه شما کدومه
0
1401/09/16
سوال کننده
چون واقعا خیلی نگران بودم خیلییی
0
1401/09/16
سوال کننده
وایییی شکم میترسم
0
1401/09/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
سفرری ازمایش خونه،امینوسنتز از اب دور جنین هس
1
1401/09/16
سوال کننده
آن شااالله سالم باش فقط
1
1401/09/16
سوال کننده
اها
0
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
خواهش میکنم عزیزم اصلا نگران نباش.نگرانی در صورتی هستش که مشکل ژنتیک یا با همسرت فامیل باشی مثل پسرخاله پسرعمو
0
1401/09/16
سوال کننده
خدالعنتشون کنه ک اینقداسترس واردمیکنن
1
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
اونا کار خودشون میکنن مهم نیست استرس منو تو واسشون
0
1401/09/16
سوال کننده
مامان بابام پسرعمودخترعموان...کل فامیلامون فامیلن ولی یه درصدم مشکلی ندارن
0
1401/09/16
سوال کننده
کلا بچه هامون سالمن
0
1401/09/16
سوال کننده
خواهرم گفت نرو من گوش ندادم
1
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
نه عزیزم نگران نباش پس مشکلی نیست فقط آزمایشت بده
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/09/16
سوال کننده
پناه برخدا
0
1401/09/16
سوال کننده
سپردمش دست خودش
0
1401/09/16
سوال کننده
آن شاالله هرچی ب صلاحمه
1
1401/09/16
🕊☘ELI RAD
انشاالله نی نی قشنگت صحیح و سالم بغل بگیری به امشبت بخندی اون روز
0
1401/09/16
سوال کننده
آن شاالله
0
1401/09/16
سوال کننده
تروخدا بادلاای پاکتون برام دعاکنید
0
1401/09/16
Mary 👨👩👦
نگران نباش عزیزم
سلفری بده
ان شاالله به حق حضرت زهرا (س) سالم و سلامتی💚
سلفری بده
ان شاالله به حق حضرت زهرا (س) سالم و سلامتی💚
0
1401/09/16
Mary 👨👩👦
سلامته
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون عزیزم تروخدا برام دعاکن
0
1401/09/17
سوال کننده
میسپرمش بخداو حضرت فاطمه زهرا
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
آخ گفتی خواهر.منم ریسک داشتم الکی تو حلقومشون پول گیر کزده بود سل فری دادم
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
اصلا نترس منم شرایط تو رو داشتم.درسته الکی میگم نترس چون درکت میکنم من مردمو زنده شدم فقط ولی ۳ هفته بعد جوابش اومد سالم بود جنسیتم زده بود
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون حدیثه جان....تروخدابرام دعاکن
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
توکل کن ب خدا.اینم زمزمه کن همش گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارم
اینا همه بازیه پولیه همین من ۳۵۰۰ دادم.سنمم بالای ۳۵ نبود دکتر ازمایشگاه گف ازمایشای غربالگری اکثرا خطا دارن و باید اون خانمای بالای ۳۵ بترسن نه تو.بعدم عین منی ان تی سالم سندروم بالاس سلفری بده راحت.دیگه هم نیازی ب غربالگری دوم نداری فقط ۱۸ هفتگی میری انومالی
اینا همه بازیه پولیه همین من ۳۵۰۰ دادم.سنمم بالای ۳۵ نبود دکتر ازمایشگاه گف ازمایشای غربالگری اکثرا خطا دارن و باید اون خانمای بالای ۳۵ بترسن نه تو.بعدم عین منی ان تی سالم سندروم بالاس سلفری بده راحت.دیگه هم نیازی ب غربالگری دوم نداری فقط ۱۸ هفتگی میری انومالی
1
1401/09/17
سوال کننده
ممنون عزیزم...آن شاالله...توکل برخدا
0
1401/09/17
سوال کننده
آن شاالله خدا نی نیتوبرات حفظش کنه
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
فداتشم .همه ی بچه ها درپناه خدا صحیح و سالم باشن.من دو روز پیش انومالی هم دادم راحت شدم.عوضی ک دوران بارداری شیرین باشه خالص استرسه
0
1401/09/17
سوال کننده
تواینترنت زدم خیلیا تونی نی سایت گفتن دکترشون گفته سنومهم آره ؟؟
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
نذر کن.من نذر کردم جمعه میرم جمکران برای ادای نذرم
0
1401/09/17
سوال کننده
خدا نکنه عزیزم...آن شاالله...خداروشکر
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
اره .چون اب مایع پشت گردن جنین اندازه گیری میشه.ازمایشا یکی درمیون همه خطا دارن
0
1401/09/17
سوال کننده
ندرت قبول عزیزم تروخدابرای منم دعا کن
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون عزیزم...دکترسنوگرافی گفت خداروشکربچت سالم سالم
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
حتما گلم.خدا خودش داده خودشم حفظش میکنه زیاد ال یاسین بزار کنار شکمت گوش کن اروم میشی
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون عزیزم...آره همیشه گوش میدم خداخیرت بده
1
1401/09/17
H A D I S E ❄️
الهی شکر.منم دکترم گف صددرصد میگم سالمه ولی باز ریسک نکن ازمایشو بده خیالت راحت میشه
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
خوب میکنی.استرس سمه برای بچه آخخ ک من چیا کشیدم تو حداقل نکش شب و روزم سردرد داشتم از فکروخیال.اما تو استرس نگیر
0
1401/09/17
سوال کننده
سعیمو میکنم گلم...امامگ میشه چقدسخته تنهایی غصه بخوری 😔😔😔
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
منو شوهرم فقط بهم دلداری میدادیم ولی عین خوره فکروخیال مغزمونو میخورد.خیلییی سخته با بدبختی پول جور کردیم.خدا ازشون نگذره فقط پولین
0
1401/09/17
سوال کننده
آره واقعا خدا لعنتشون کنه
0
1401/09/17
سوال کننده
یعنی آمینو 3500??
0
1401/09/17
سوال کننده
سلفری چقده
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
اون برای کسایی ک ریسک بالا دارن و ان تی بد.ب اون فکر نکن دکتر میفرستت سل فری
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
سلفری من شد ۳۵۰۰ .شما بجنوردی نمیدونم اونجا چقدره.من تهرانم
0
1401/09/17
سوال کننده
اها
0
1401/09/17
سوال کننده
ببخشید یه سوال ریسکم اونقدبالانیست؟؟؟
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
ن بابا عین منی
0
1401/09/17
سوال کننده
آها پس خداروشکر
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️

نگاه کن برای منو
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون از راهنماییت عزیزم
0
1401/09/17
سوال کننده
خداخیرت بده آن شاالله
0
1401/09/17
سوال کننده
راستش من سردرنمیارم
1
1401/09/17
H A D I S E ❄️
قربونت عزیزم.من اعلان رو روشن میزارم.انشالله بیای همینجا بگی که همه چیز خوب بوده وسالمه
1
1401/09/17
سوال کننده
ممنون عزیزم آن شاالله پناه برخدا
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
اون نمودار قرمز از خط رفته بالا مثل برای توعه
0
1401/09/17
سوال کننده
اهااره
0
1401/09/17
سوال کننده
فکنم بیشتر برای سنه
0
1401/09/17
H A D I S E ❄️
ن بخاطر mom در خون مادرِ که میگیرن خطا میشه.
0
1401/09/17
سوال کننده
آها آن شاالله ک برام خطاباشه
1
1401/09/17
H A D I S E ❄️
صددرصد هست.اصلا فکرنکن.فقط زودتر ازمایشو بده هرچقدر دیر بشه ب ضرره
1
1401/09/17
Mary 👨👩👦
ان شاالله که سلامت میرسونن بغلت
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون آن شاالله
0
1401/09/17
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
میتوانید به شکلی عکس بگیرید که من عدد داخل بخش تا شده را ببینم؟
میتوانید به شکلی عکس بگیرید که من عدد داخل بخش تا شده را ببینم؟
0
1401/09/17
سوال کننده
سلام دکترجانم چشم الان
0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده
فرستادم
0
1401/09/17
سوال کننده
بفرماییدخانوم دکترعزیز
0
1401/09/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️
عزیزم در غربالگری انجام شده برای شما ریسک محاسبه شده برای تریزومی های ۱۳ و ۱۸ در محدوده کم خطر یعنی منفی قرار دارد اما ریسک محاسبه شده برای سندروم داون حد وسط است. یعنی اگر 559 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر عدد MOM مارکر PAPP_A پایین است، اصولا با این عدد آمنیوسنتز در دید خیلی سخت گیرانه و یا سل فری دی ان ای را توصیه میشود. من جایگزینی مرحله دوم غربالگری به جای این بررسی ها را پیشنهاد نمیکنم و بنظرم سل فری دی ان ای انجام دهید ، اما تصمیم نهایی با پزشک شما است. با ایشان یا یک پریناتولوژیست مشورت کنید. همچنین با پزشک خود در مورد دریافت آسپرین مشورت نمایید 🌹
عزیزم در غربالگری انجام شده برای شما ریسک محاسبه شده برای تریزومی های ۱۳ و ۱۸ در محدوده کم خطر یعنی منفی قرار دارد اما ریسک محاسبه شده برای سندروم داون حد وسط است. یعنی اگر 559 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر عدد MOM مارکر PAPP_A پایین است، اصولا با این عدد آمنیوسنتز در دید خیلی سخت گیرانه و یا سل فری دی ان ای را توصیه میشود. من جایگزینی مرحله دوم غربالگری به جای این بررسی ها را پیشنهاد نمیکنم و بنظرم سل فری دی ان ای انجام دهید ، اما تصمیم نهایی با پزشک شما است. با ایشان یا یک پریناتولوژیست مشورت کنید. همچنین با پزشک خود در مورد دریافت آسپرین مشورت نمایید 🌹
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون دکترجان
0
1401/09/17
سوال کننده
امکان داره من آزمایش بدم اما دوباره ریسک بزنن
0
1401/09/17
سوال کننده
؟؟؟
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون دکترعزیز
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، نمیتوان پیش بینی داشت، اگر ریسک مجدد اعلام شود بسته به عدد آن بررسی های تخصصی تر درخواست خواهد شد، در هر حال الان قطعا بررسی بیشتر لازم و ضروری است ❤️
1
1401/09/18
سوال کننده
ممنون دکترجانم
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم،نگران نباشید ❤️
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/09/18
سوال کننده
ممنون ازین ک خیلی باحوصله جواب سوالاتمو دادین سپاس ازشما دکتر مهربان...برام دعاکنید
1
1401/09/18
سوال کننده
stk: |~|2|~|grunge_11_col
1
1401/09/18
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل ، نگران نباشید در غالب مواقع مشکلی نیست ولی خب اگر اطمینان یابیم خیالمان راحت خواهد شد به خدا توکل کنید من هم از صمیم قلب برایتان بهترین را آرزو میکنم ❤️❤️
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/18
سوال کننده
ممنون دکترجان آن شاالله
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان من🌷🌷
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



944

