سلام پزشک عزیز و دوستان گل
من رحم تک شاخ دارم و قسمت سمت چپ هست و همیشه دردهای پریود سمت چپ بدنم درد میگیره و همیشه لگن و پای چپ میگیره احساس فلج بودن بهم دست میده وقتی پریود میشم خوب میشه من موعدم ۱۲ آذر بود که هنوز نشدم و این گرفتگی بیشتر شده جوری که پای راستم هم درد گرفته علت این گرفتگی ها چی هست و برای درمانش چکار کنم
پرسش (1401/09/16):
گرفتگی عضلات پا قبل پریود و بعداز تاخیر پریود
439
13
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
hana ۱۳۸۰
بی بی زدی
0
1401/09/16
سوال کننده
نه نزدم چون دوماه پیش ۱۸ هم شدم گفتم بزارم ۱۸ آذر نشدم بعدش بی بی میزنم
0
1401/09/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل اگرچه گرفتگی ها میتوانند تابع تغییرات هورمونی باشند اما در ابتدا باید از وضعیت شما اطلاعات دقیق تری داشته باشیم فعلا از کمپرس گرم روی نواحی دردناک به جز لگن استفاده کنید، مایعات گرم بیشتر بخورید ، نوشیدنی های دارای کافئین کمتر مصرف کنید و اگر تا 20 م خونریزی شروع نشد آزمایش خون انجام دهید 🌹
جان دل اگرچه گرفتگی ها میتوانند تابع تغییرات هورمونی باشند اما در ابتدا باید از وضعیت شما اطلاعات دقیق تری داشته باشیم فعلا از کمپرس گرم روی نواحی دردناک به جز لگن استفاده کنید، مایعات گرم بیشتر بخورید ، نوشیدنی های دارای کافئین کمتر مصرف کنید و اگر تا 20 م خونریزی شروع نشد آزمایش خون انجام دهید 🌹
0
1401/09/17
سوال کننده
میتونم مسکن ساده بخورم
0
1401/09/17
پزشک اوما
بهتر است مداومت نکنید و فقط اگر خیلی شدید است مصرف کنید 🌹
0
1401/09/17
سوال کننده
خیلی ممنونم خانم دکتر عصر ترشحاتم صورتی شد میخوام پریود بشم
بازم ممنونم از پاسخگویتان
بازم ممنونم از پاسخگویتان
0
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم بهترین را برایتان آرزومندم و تا وقتی خونریزی واضح ندارید دمنوش نخورید 🌷🌷
1
1401/09/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/09/18
سوال کننده
چشم😘
0
1401/09/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️❤️
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




