سونو و آزمایش آنومالی داری عزیزم
ن ناشتایی نمیخواد هرساعتی بخوای میتونی بری من عصر رفتم
آزمایش رو ۱۶ هفتگی انجام دادم و سونو رو ۱۸ هفتگی
تا اونجایی که یادم هست فکر کنم نیازی به ناشتا بودن نیس
آزمایشش مهمه ولی سونو رو من خودم ب دکترم گفتم نوشت ...سونو ۱۸ هفته دادم آزمایش ۱۵ هفته
خب پس میتونم برم ازمایش بدم بعد ک جوابش اومد بگم برام سونو جنسیت بنویسه
عزیزم من ازمایشش رو دو روز پیش انجام دادم نیاز به ناشتا بودن نیست فقط برگه سونوت باید همراه باشه
آره کارت شناسایی هم همراه باشه
برا تعین جنسیت کدوم هفته برم معلومه دیگ
سلام نازنینم
بستگی دارد که چه آزمایشی برایتان درخواست شده باشد اگر غربالگری مرحله دوم است نیازی به ناشتایی ندارد 🌸
مرحله دوم رو انجام دکتر دکترجان
الان ب من ی تاریخ دادن گفتن تو سیستم ثبته بری ازمایش بدی و گمونم ازمایش خونه
خاسم بیینم باید ناشتا باشم یا نه
جان دلم اگر صرفا. آزمایش خون مرحله دوم غربالگری است نیازی به ناشتایی ندارد❤️❤️
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️