سلام.من ۳۶سالمه از زمانی یادمه پریودی نامنظم داشتم ۶ماه ۸ماه که مجبوربودم با آمپول پروژسترون پریودبشم آزمایشاوسونوگرافیم نشون از کیستا ریز ریزو تنبلی تخمدانم می داد دکترم گفت ازدواج کنم خوب میشم متاسفانه دیرازدواج کردم الان پریودیم شده ۳ماهی یه دفعه وخوشبختانه بدون دارو مصرف کردن.الانم قصد باردار شدن رو دارم ولی متاسفانه نمیدونم روز تخمک گذاریم چه روزی میشه ونمیدونم بایدچکارکنم آخرین آزمایش وسونوهم حدود۳ماه پیش دادم که نه کیست دارم نه تنبلی تخمدان ولی نمیدونم چرا پریودیم همچنان نامنظمه
0
1401/09/16
Samir
دکتر باید بری دارو بخوری که سرماه پریود بشی بتونی اقدام کنی با سه ماه یبار پریود شدن که روز تخمک گذاری مشخص نمیشه
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/16
فاطمه gh
ی کیت تخمک گذاری بگیر اگه جواب نداد برو دکتر
0
1401/09/16
سوال کننده
چندتایی استفاده کردم ولی مشخص نمیشه نشون نمیده
2
1401/09/16
فاطمه gh
به نظرم از اسم دکتر واهمه نداشته باش بری احتمالا داروهای باروری و منظم کردن پریود میده راحت تر حامله میشی
0
1401/09/16
سوال کننده
واهمه از دکتر ندارم میترسم برم آب پاکی ریخته بشه رو دستم دلخوشیم ازم گرفته بشه
5
1401/09/16
Samir
نترس برو دکتر با چهارتا قرص پریودت منظم میشه اقدامت زودتر نتیجه میده
2
1401/09/16
فاطمه gh
اصلا همچین فکری نکن تو اقدام از همچی مهمتر آرامش زوجین هست برو دکتر اول پریودت منظم بشه حدیث کسا سعی کن بخونی هرروز
0
1401/09/16
سوال کننده
باشه ممنون
1
1401/09/16
Maryam pormehr
عزیزم کیت تخمک گذاری بدرد پریودی های منطم میخوره
تو هر بسته کیت ۵ عدده.شما نمیدونید که دقیقا باید کدوم روزارو زد
بنظرم برین دکتر .با امپول هرماه پریود شین و تخمک گذاری براتون پیش بیاد برای اقدام.
تو هر بسته کیت ۵ عدده.شما نمیدونید که دقیقا باید کدوم روزارو زد
بنظرم برین دکتر .با امپول هرماه پریود شین و تخمک گذاری براتون پیش بیاد برای اقدام.
1
1401/09/16
سوفیا ❤️
با پریودی نامنظم من الان باردارم اصلا استرس نداشته باش دوماهی یبار من پریود میشدم با قرص پروژسترون پریود میشدم اقدام داشته باش تونستی دکتر برو من هیچ دکتری نرفتم ماهی که باردار شدم شوهرم سه تا بسته خرما خرید هرروز خرما میخوردیم صبح ناشتا خاکشیر تواب میریختم میخوردم و روغن مالی روغن رازیانه تو کمر و روغن سیاهدانه زیر شکم و روغن زیتون و کرچک باهم کف پا شب میخوابیدم و روغن بادام تلخ رو ملاج سر یذره میریختم میخابیدم این پاکسازی رو انجام دادم به مدت یکماه و یهو بی بی زدم دیدم مثبت شده اینارو که گفتم واسم دعا کن که این بارداریم سالم باشه و خداکمکم کنه عزیزم استرس نداشته باش در راه حق .
1
1401/09/16
سوفیا ❤️
توکلت به خدا باشه فقط نه به حرف دکتر فقط سجده شکر برو و دعا کن منو هم دعا کن که بارداریم سالم باشه بچه سالم به دنیا بیارم .
0
1401/09/16
سوفیا ❤️
این ماه من اصلا بی خیال بودم اصلا تو فکر باردار شدن نبودم که یهو دیدم باردارم خودم هنگ بودم بی بی رو دیدم
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون از راهنماییت خواهرمم پریودی نامنظم دوماهه داشت که خداروشکر الان ۳تابچه داره شما هم ان شاالله به امید خدا بچه صالح وسالمی بدنیا میاری امیدتون به خداباشه
0
1401/09/16
سوفیا ❤️
وزن پنج کیلو کم کن باردار میشی اگر شکم و پهلو داری عزیزم
0
1401/09/16
سوال کننده
آره خوب گفتین تو فکروزن کم کردن نبودم
0
1401/09/16
سوفیا ❤️
فقط چیزای گرم بخور همه چیز خوب میشه خرما زیاد بخور اینایی که گفتم صد درصد انجام بده تمومه
0
1401/09/16
سوال کننده
در هر صورت باید دکتربرم چون آزمایش شوهرم حرکت کم اسپرم رو نشون داده
0
1401/09/16
سوال کننده
عالی خدا بهتون اجر بده ان شاالله
1
1401/09/16
سوفیا ❤️
من یه خانم میشناسم خیلی بهم کمک کرد از روی عکس زبان خودم و شوهرم بدنم رو پاکسازی و دارو بهم داد سالمم کرد ینی عالی بود فقط این بارداریم با یکبار اقدام باردار شدم که فکرشم نمی کردم خودم اگر خواستی شمارشو بهت بدم تماس بگیر بهت دارو میده بدنت و پاکسازی میکنه خودت و شوهرت به قولا میشی طلا کاملا سالم میشی با هزینه کم
0
1401/09/16
سوال کننده
باشه هر موقع خواستم بهتون میگم فعلا تصمیم دارم برم یزد دکتردوباره آزمایش بدم ببینم چی میشه
0
1401/09/16
سوفیا ❤️
انشاالله که جواب بگیری .
0
1401/09/16
سوال کننده
ان شاالله
0
1401/09/16
😍 🥰😍
گلم منم نامنظم.بودم.ولی اقدام اولم گرفت😁
کیت بذار فقط حول حوش همون روزا اقدام کنی
کیت بذار فقط حول حوش همون روزا اقدام کنی
1
1401/09/16
سوال کننده
باشه ممنون بدبختیم اینجا یه دوره ده روز کیت گذاشتم خبری نشد خسته شدم دیگه نرفت کیت بگیرم
0
1401/09/16
ریحان 🎀
سلام عزیزم تا حالا شکمتو بادکش کردی؟
0
1401/09/16
ریحان 🎀
من چند سال مشکل نا منظمی پریودی داشتم
کلا ارثی بود تو خانوادم
ولی یک مدت کوتاه زیر شکممو بادکش گرم کردم بدون قرص تنظیم شدم
کلا ارثی بود تو خانوادم
ولی یک مدت کوتاه زیر شکممو بادکش گرم کردم بدون قرص تنظیم شدم
0
1401/09/16
ریحان 🎀
واقعا معجزه کرد
با خودم گفتم چرا زودتر اینکارو نکردم
با خودم گفتم چرا زودتر اینکارو نکردم
0
1401/09/16
ریحان 🎀
حالا به آشناها و خانوادم و هر کی مشکل من رو داشته باشه، توصیه میکنم به بادکش که هم کم هزینست هم واقعا به شدت معجزه کرد
0
1401/09/16
نیکی 🌱
تنبلی تخمدان داشتی؟
0
1401/09/16
سوال کننده
سلام آره چندسال پیش انجام دادم حجامت پشت پاهم رفتم
0
1401/09/16
سوال کننده
تنبلی تخمدان و کیست های ریز
0
1401/09/16
نیکی 🌱
بادکش گرم واسه تنبلی تخمدان هم خوبه؟
0
1401/09/16
ریحان 🎀
بله من تنبلی تخمدان داشتم
0
1401/09/16
ریحان 🎀
ببخشید میپرسم عزیزم
بادکش گرم؟
چون بعضیا بادکش سرد میکنن
و اینکه دقیقا کجاهاتو بادکش کردی؟
من زیر شکمم، روی رون پا و داخل رون پا و روی عانه
من یک ماهه تنظیم شدم
بادکش گرم؟
چون بعضیا بادکش سرد میکنن
و اینکه دقیقا کجاهاتو بادکش کردی؟
من زیر شکمم، روی رون پا و داخل رون پا و روی عانه
من یک ماهه تنظیم شدم
0
1401/09/16
ریحان 🎀
بعد اینکه چند جلسه بادکش گرم انجام دادی؟
من یک ماه، حدود یک روز درمیون انجام دادم
من یک ماه، حدود یک روز درمیون انجام دادم
1
1401/09/16
پزشک اوما
سلام نازنینم
ازدواج کردن درمان مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان نیست پزشکتان باید برایتان داروی هورمونی جهت تنظیم دوره ها تجویز میکرد. اصولا در این مشکل بدلیل رشد نامناسب فولیکول ها به شکل کیست دیده میشوند در حالی که کیستی وجود ندارد و این فولیکول های ریز هستند، در پی این اتفاق تخمک گذاری رخ نداده و در نتیجه پریودها نامنظم شده و باردار شدن نیز با چالش مواجه میشود. پریود شدن باید در فواصل حداکثر 35 روزه صورت گیرد و اینکه شما هر 3 ماه قاعدگی را تجربه میکنید یعنی قطعا مشکلی هست و تخمک گذاری نیز بعید است رخ دهد. یک آزمایش کامل هورمونی انجام دهید سونوگرافی تکرار شود و دارو جهت تنظیم پریودها در قدم اول آغاز گردد در قدم بعدی داروهای محرک تخمک گذاری داده شوند تا امکان بارداری میسر گردد،، در کنار این روند اگر شاخص نمایه توده بدنی شما بالاتر از حد طبیعی است، وزن خود را کم کنید. به طور منظم ورزش داشته باشید. برای این کار ۳ روز در هفته حداقل به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ترکیبی از ورزش های هوازی و یوگا را انجام دهید. نیازی به مراجعه به باشگاه نیست و میتوانید در خانه و به کمک اپلیکیشن های مختلف یا فیلم های موجود در شبکه های مجازی این تمرینات را انجام دهید. رقص و زومبا نیز انتخاب خوبی برای شماست. به علاوه رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. این کار مصرف مواد قندی و همچنین خوراکی های تهیه شده از آرد سفید مانند انواع دسر ها، کیک ها، شیرینی ها، پودینگ ها و موارد مشابه را به حداقل برسانید. تا حد امکان نان به صورت سبوسدار استفاده شود. مصرف برنج سفید به حداقل برسد و همچنین تا میتوانید موادی مانند ماکارونی، سیب زمینی، ذرت و هویج که غنی از نشاسته هستند را کمتر مصرف کنید🌷
ازدواج کردن درمان مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان نیست پزشکتان باید برایتان داروی هورمونی جهت تنظیم دوره ها تجویز میکرد. اصولا در این مشکل بدلیل رشد نامناسب فولیکول ها به شکل کیست دیده میشوند در حالی که کیستی وجود ندارد و این فولیکول های ریز هستند، در پی این اتفاق تخمک گذاری رخ نداده و در نتیجه پریودها نامنظم شده و باردار شدن نیز با چالش مواجه میشود. پریود شدن باید در فواصل حداکثر 35 روزه صورت گیرد و اینکه شما هر 3 ماه قاعدگی را تجربه میکنید یعنی قطعا مشکلی هست و تخمک گذاری نیز بعید است رخ دهد. یک آزمایش کامل هورمونی انجام دهید سونوگرافی تکرار شود و دارو جهت تنظیم پریودها در قدم اول آغاز گردد در قدم بعدی داروهای محرک تخمک گذاری داده شوند تا امکان بارداری میسر گردد،، در کنار این روند اگر شاخص نمایه توده بدنی شما بالاتر از حد طبیعی است، وزن خود را کم کنید. به طور منظم ورزش داشته باشید. برای این کار ۳ روز در هفته حداقل به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ترکیبی از ورزش های هوازی و یوگا را انجام دهید. نیازی به مراجعه به باشگاه نیست و میتوانید در خانه و به کمک اپلیکیشن های مختلف یا فیلم های موجود در شبکه های مجازی این تمرینات را انجام دهید. رقص و زومبا نیز انتخاب خوبی برای شماست. به علاوه رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. این کار مصرف مواد قندی و همچنین خوراکی های تهیه شده از آرد سفید مانند انواع دسر ها، کیک ها، شیرینی ها، پودینگ ها و موارد مشابه را به حداقل برسانید. تا حد امکان نان به صورت سبوسدار استفاده شود. مصرف برنج سفید به حداقل برسد و همچنین تا میتوانید موادی مانند ماکارونی، سیب زمینی، ذرت و هویج که غنی از نشاسته هستند را کمتر مصرف کنید🌷
0
1401/09/16
سوال کننده
زیرشکم .دقیق یادم نیست فکرکنم ۲۰ روز یه روز درمیون
1
1401/09/16
سوال کننده
ممنونم از راهنماییتون حتما راهکارهایی رو که گفتین انجام میدم ان شاالله مشکلم برطرف میشه .خیلی سردرگم بودم نمیدونستم چکاربایدبکنم دیروزشانسی اپلیکیشن شما رو دیدم ونصب کردم
0
1401/09/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم نگران نباشید ما اینجا در حد توان کنارتان هستیم تا این مسیر را به بهترین شکل جلو ببرید، شما در قدم اول حتما موارد مربوط به سبک زندگی که گفتم را انجام دهید ، همسرتان آزمایش اسپرموگرام انجام دهند تا ایشان هم بررسی شوند، چون برای شروع درمان باید مطمئن بود که از سمت آقا مشکلی نیست و اگر هم هست با شناسایی زودهنگام بتوان به درمان به موقع کمک کرد.
خودتان آزمایش هورمونی انجام دهید و دارو جهت تنظیم سیکل ها آغاز گردد.
به جمع ما هم خوش آمدید گل من🌹🌸🌹
خودتان آزمایش هورمونی انجام دهید و دارو جهت تنظیم سیکل ها آغاز گردد.
به جمع ما هم خوش آمدید گل من🌹🌸🌹
0
1401/09/17
سوال کننده
ممنونم از توجهتون سپاسگزارم
همسرم هم آزمایش داده حجم وحرکت اسپرمش کمه دکتربراش سونوگرافی نوشته
همسرم هم آزمایش داده حجم وحرکت اسپرمش کمه دکتربراش سونوگرافی نوشته
0
1401/09/17
لیلا زمانپور
سلام خوبی پرنسا خانم اون شماره اون برای من بفرست
من چندروزپیش سقط داشتم
قلب جنین تشکیل نشده بود
ممنونم منتظرم شماره برایم بفرست
من چندروزپیش سقط داشتم
قلب جنین تشکیل نشده بود
ممنونم منتظرم شماره برایم بفرست
0
1401/09/17
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم حتما پیگیری کنند 🌹🌹
0
1401/09/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/09/17
لیلا زمانپور
پرنسا خانم توخدا اون شماره برایم بفرست
همیشه دعامیکنم
چندروز سقط داشتم
دوست دارم زودبارداربشوم
من ۳۶ سالم
انءشاالله بارداری به سلامتی بگدروبی
همیشه دعامیکنم
چندروز سقط داشتم
دوست دارم زودبارداربشوم
من ۳۶ سالم
انءشاالله بارداری به سلامتی بگدروبی
0
1401/09/19
سوال کننده
سلام خانما یی که تجربه دارین یکی بهم جواب بده تست بارداری دادم یه خط پررنگ یه خط خیلی کمرنگ نتیجه اش چیه؟ .احساس خشکی دهانم دارم
0
1401/09/19
ریحان 🎀
علیک سلام عزیزم
اگه میتونی عکسشو بفرست
دو خط پررنگ مثبت قطعیه
ولی میگن اگه هاله هم داشته باشه بازم مثبت محسوب میشه
اگه میتونی عکسشو بفرست
دو خط پررنگ مثبت قطعیه
ولی میگن اگه هاله هم داشته باشه بازم مثبت محسوب میشه
0
1401/09/19
ریحان 🎀
البته امکان کاذب بودن و ضعیف بودن بیبی چک و البته تاثیر یک سری دارو هم میتونه بیبی چک رو هاله ی مثبت بذاره
0
1401/09/19
ریحان 🎀
به نظرم یه بیبی چک دیگه بزن ترجیحا یه مارک دیگه
اگه بازم هاله انداخت دیگه احتمال بارداری زیاد میشه
و راه قطعی تر برای پیدا کردن نتیجه (اگه از موعدت گذشته) آزمایشه
اگه بازم هاله انداخت دیگه احتمال بارداری زیاد میشه
و راه قطعی تر برای پیدا کردن نتیجه (اگه از موعدت گذشته) آزمایشه
0
1401/09/19
سوال کننده
چندروز پیش دادم همینجوری بود دارویی هم مصرف نمیکنم .موعدمم که ۳ماه وچندروزه گذشته باوجوداین پریودی نامنظم من هیچ امیدی ندارم اگه که تستم مثبت باشه معجزه شده
0
1401/09/19
ریحان 🎀
قبلا بیبی چکت هاله داشت؟
0
1401/09/19
سوال کننده
نه نداشت
0
1401/09/19
ریحان 🎀
خب الان همین هاله گرچه میتونه کاذب باشه ولی خب نشونه ی خوبیه
0
1401/09/19
ریحان 🎀
گفتی تست آزمایش خون دادی؟
0
1401/09/19
سوال کننده
نه هنوز ندادم امروز رفتم بدم گفتن باید روزقبلش نوبت بگیری توشهرکوچکیم براهمین هرموقع بخوام نمیتونم آزمایش بدم منم نمیدونستم شرایط تواین شهرچطوره
0
1401/09/19
ریحان 🎀
آها
خب فردا که آزمایش دادی حتما نتیجه رو اینجا بگو
من منتظر خبر خوبت هستم❤
توکلت به خدا🌷
خب فردا که آزمایش دادی حتما نتیجه رو اینجا بگو
من منتظر خبر خوبت هستم❤
توکلت به خدا🌷
0
1401/09/19
سوال کننده
باشه حتما...ان شاالله که خدا دلمو شادمیکنه
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام.جواب آزمایشم منفی بود😔
0
1401/09/21
ریحان 🎀
علیک سلام عزیزم
هر چی خیره
انشاءالله خدا بهترین هارو نصیبت بکنه🌷🌷🌷🙏🙏🙏
هر چی خیره
انشاءالله خدا بهترین هارو نصیبت بکنه🌷🌷🌷🙏🙏🙏
0
1401/09/21
سوال کننده
ممنونم همچنین
0
1401/10/15
سوال کننده

سلام کسی میدونه جواب آزمایش شوهرم چیه
0
1401/10/15
شادی جان
مورفولوژی پایین و تحرک هم نرمال کمتره ولی غلظتش خوبه
0
1401/10/15
سوال کننده
ممنونم
0
1401/10/15
سوال کننده
چطوری باید پیاممو ارسال کنم تا خانم دکتر ببینه جواب بده عکس رو کجا باید بفرستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



767

