سلام
از دیروز صبح که بیدار شدم دندون درد وحشتناک داشتم
صبح مفنامیک اسید خوردم
ساعت ۸ شب روزافن
اثر نکرد
ساعت ۱۱ ایبوپروفن
ساعت ۲ و نیم شب هم کلداکس خوردم بخاطر اینکه استامینوفن نداشتم و توی کلداکس استامینوفن بود
درد امونم بریده
الان نگران تداخل دارویی ام
منتظرم صبح بشه بروم پیش دندانپزشکم
کاری باید بکنم برای تداخل ؟!
میدونم نباید قرص سر خود خورد ولی این دفعه واقعا هرکاری کردم خوب شم
دارچین گذاشتم ، کیسه آب گرم ........
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



602
1401/09/16


