خوبه عزیزم
خودتو درگیر وزن نکن تو این سن بارداری وزن مهم نیست
برا من 180بود
الانم ورنش خوبه
ربطی نداره وزن اونموقع مهم نیست
سونوت نرماله
فقط جفتت پایینه
مهم اخرای بارداریه که بچه خوب وزن بگیره
من امروز رفتم بهداشت ۳ماه تکمیل شد ۱کیلواضافه کرده بود کازشناس تغذیه گفت خیلی خوبه همینجوری رعایت کن وزن گیری و بذار ماه اخر الان بچه ات هیچ وزنی نمیگیره اگه فک کنی باخوردن تو اونم چاق میشه اشتباهه ماه آخر وزن گیری میکنه ..شمام خوبه خداروشکر
خودت رو درگیر این وزن نکن دختر من سونو انومالی هفته ۱۷وزنش ۲۶۸ بود اومد دنیا ۲۷۰۰بود
ن من ۱۷ هفته ۲۱۴ بود خیلیم خوبه
واسه من ۱۸۵ گرم وزن الان اصصصصلا مهم نیس
با اینکه پسر من هنوز تکونی حس نمیکنم
آخه میگن پسر با جنب و جوش تره
سلام مامان گل
وزن جنین تان کاملا طبیعی و حتی از میانگین مورد انتظار برای این سن بارداری که بین 180 تا 190 گرم هست بالاتر نیز هست، مبارکتان باشد،، فقط بابت جفت مراقبت های مربوط به پایین بودن آن را. رعایت کنید چون نزدیک به دهانه رحم و لولایینگ است💖