با سلام و وقت بخیر . من هفتم آبان ماه سقط جنین داشتم بعد سقط تست دادم منفی بود . آذر ماه پرزود نشدم سونوگرافی کرد دکتر گفت کیست دارم و آمپول پروژسترون تجویز کردن . کمر درد و درد زیر شکم دارم. امکانش هست باردار باشم ؟
و اینکه امکان تخمک گذاری وجود داره وقتی پریود نشدم؟
پرسش (1401/09/15):
عقب افتادگی پریود بعد سقط
451
45
1401/09/15
سوال کننده
0
1401/09/15
فاطمه gh
هنوز خیلی زوده پریود بشی به نظرم من خودم ۵۰روز بعد سقط پریود شدم تا ۲۰ روز بعد سقط هم لک بینی داشتم مدام
0
1401/09/15
سوال کننده
اخه من ۴ هفتم بود سقط شد برای همون ۱۰ روز پریود شدم بعدش هنوزم نشدم رابطه نا امن هم داشتم خیلی نگرانم
0
1401/09/15
فاطمه gh
عزیزم منم همون ۵ هفتگی سقط داشتم نگران نباش اون ده روز پریود نبوده خونریزی ناشی از سقط بوده
هر موقع پریود شدی از اون ماه تخمک گذاریت شروع میشه
هر موقع پریود شدی از اون ماه تخمک گذاریت شروع میشه
1
1401/09/15
سوال کننده
اهان مرسی دستت درد نکنه خیلی نگران بودم که نکنه باردار باشم دوباره
0
1401/09/15
بانو آسو .
سلام عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی اگر دردها شدت گرفت و ادامه داشت ی سونو واژینال بده حتما
عروس عمه اقام بچش تو ۶ هفته سقط شد بعد این خونریزیش تموم شد رابطه محافظت نشده داشت و درداش شروع شد پربودم نشد بعد افتاد سر لکه بینی هرچی من گفتمش سونو برو نرف
اخرش از درد زیاد بستری شد سونو وازینال ک کردن بقایا یذره مونده بود عفونت کرده بود و بعد حاملگی خارج از رحم هم داشت خداروشکر زود شد وگرنه ی لوله و تخمدانشو از دست میداد دکتر بهش گفته تا یکسال اقدام ب بارداری نکنن
عروس عمه اقام بچش تو ۶ هفته سقط شد بعد این خونریزیش تموم شد رابطه محافظت نشده داشت و درداش شروع شد پربودم نشد بعد افتاد سر لکه بینی هرچی من گفتمش سونو برو نرف
اخرش از درد زیاد بستری شد سونو وازینال ک کردن بقایا یذره مونده بود عفونت کرده بود و بعد حاملگی خارج از رحم هم داشت خداروشکر زود شد وگرنه ی لوله و تخمدانشو از دست میداد دکتر بهش گفته تا یکسال اقدام ب بارداری نکنن
0
1401/09/15
بانو آسو .
بعداز سقط حتما باید چرک خشک کن و ی دارو هست واسه خالی شدن رحم استفاده کرد اونایی ک کورتاژ نمیشن
0
1401/09/15
سوال کننده
دکتر خودم سونو گرافی کرد گفت کیست داری و بچه نیست ولی میگم شاید سونوگرافی ندیده
0
1401/09/15
زهراا🤲خدایا شکرت
امکان باردار بودنت ضعیفه
شما دو هفته بعد سقط مجدد تخمک گذاری میکنی پساگر نزدیکی بدون محافظت نداشتی ممکنه باردار باشی
اگر تست زدی و نبودی نگران پریود شدم نباش رها کن و آرامش داشته باش سعی نکن با آمپول زدن و اینکارا تو سیکل طبیعی بدنت دست ببری من توی یکی از سقط هام ۷۰روز پریود نشدم
شما دو هفته بعد سقط مجدد تخمک گذاری میکنی پساگر نزدیکی بدون محافظت نداشتی ممکنه باردار باشی
اگر تست زدی و نبودی نگران پریود شدم نباش رها کن و آرامش داشته باش سعی نکن با آمپول زدن و اینکارا تو سیکل طبیعی بدنت دست ببری من توی یکی از سقط هام ۷۰روز پریود نشدم
0
1401/09/15
سوال کننده
بی بی چک کردم ۷ بار منفی بود
فقط دو بار کاملا سفید افتاد
فقط دو بار کاملا سفید افتاد
0
1401/09/15
زهراا🤲خدایا شکرت
خب پس قطعا باردار نیستی
اما محض اطمینان از دمنوش و چیزای قاعده آور استفاده نکن
برو پیاده روی استراحت بده به ذهنت هر روز دوش بگیر
سعی کن برای تایم کوتاه کلا رها کنی
هرچند که میدونم خود سقط به تنهایی میتونه ادمرو از پا بندازه چه جسمی چه روحی و اینپریود نشدن خودش بدتر میکنه
اما تجربه من میگه هرچی رها کنی و ریلکس کنی و بدنت رو به حال خودش بذاری زودتر نتیجه میگیری هرچی پیگیر تر باشی بدتره
اما محض اطمینان از دمنوش و چیزای قاعده آور استفاده نکن
برو پیاده روی استراحت بده به ذهنت هر روز دوش بگیر
سعی کن برای تایم کوتاه کلا رها کنی
هرچند که میدونم خود سقط به تنهایی میتونه ادمرو از پا بندازه چه جسمی چه روحی و اینپریود نشدن خودش بدتر میکنه
اما تجربه من میگه هرچی رها کنی و ریلکس کنی و بدنت رو به حال خودش بذاری زودتر نتیجه میگیری هرچی پیگیر تر باشی بدتره
1
1401/09/15
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/15
سوال کننده
یک موردی که خیلی نگرانم میکنه هفته پیش قرص اورژانسی خوردم و خونریزی نکردم
0
1401/09/15
سوال کننده
این رو یادم نبود تو متن سوالم بنویسم
0
1401/09/15
فاطمه gh
قرص اورژانسی که باعث خونریزی نمیشه اتفاقا بدتر پریودو میندازه عقب تر
0
1401/09/15
سوال کننده
مطمعنی
0
1401/09/15
سوال کننده
اخه اوایل ازدواجم یه دو نه خوردم افتادم به خونریزی
0
1401/09/15
فاطمه gh
والا من سه بار تاحالا مصرف کردم ی عالمه پریودم عقب افتاده حالا شما داری میگی هفته پیش مصرف کردی ۳ هفته میکشه تا پریود بشی چون بعد مصرف من شنیدم ۳ تا ۴ هفته بعد پریود میشی
0
1401/09/15
سوال کننده
حامله نشدی؟
0
1401/09/15
سوال کننده
گفتم دیگه دو سال پیش بود تازه ازدواج کرده بودم یکی خوردم افتادم به خونریزی
0
1401/09/15
سوال کننده
بعد اون دوتا هم آمپول پروژسترون تجویز کرد دکتر گفت این باعث میشه پریود شی نشدم ولی
0
1401/09/15
سوال کننده
میگم ممکنه از کیست باشه؟؟؟
0
1401/09/15
فاطمه gh
نه بابا بیخود فقط پریودمو انداختم دست انداز
0
1401/09/15
فاطمه gh
آره شاید
0
1401/09/15
سوال کننده
امروز بعد از ظهر وقت دکتر دارم ولی کلا استرس دارم نکنه حامله باشم دوباره
0
1401/09/15
سوال کننده
خود دکتر که میگه ممکن نیس بعد سقط حامله بشی بلافاصله
0
1401/09/15
فاطمه gh
انشالا که طوری نیست
0
1401/09/15
سوال کننده
انشالله
0
1401/09/15
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 🌹
چند روز از تزریق پروژسترون گذشته؟
وقتتون بخیر 🌹
چند روز از تزریق پروژسترون گذشته؟
0
1401/09/16
سوال کننده
یک هفته
0
1401/09/16
سوال کننده
سلام خانم دکتر خسته نباشید. سه شنبه هفته پیش تزریق کردم
0
1401/09/16
پزشک اوما
عزیزم بنابراین صبوری کنید شروع خونریزی بعد تزریق پروژسترون ممکن است تا 14 روز هم طول بکشد 🌸
0
1401/09/17
سوال کننده
بی بی چک منفی شد و سونو هم گفت باردار نیستم ولی نگرام که متوجه نشم و باردار باشم
0
1401/09/17
سوال کننده
اخه ترشحات سفید رنگ همراه خون میاد ازم
0
1401/09/17
پزشک اوما
جان دلم اگر 14 روز از تزریق پروژسترون گذشت وخونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون را به شیوه تیتر بتا تکرار کنید ولی فعلا باتوجه به ترشحات به بدن فرصت دهید🌷🌷
0
1401/09/19
سوال کننده
با سلام و وقت بخیر الان بی بی چک کردم خیلی خیلی کم رنگ مثبت افتاده .
میتونه به سقط ماه قبلم ربط داشته باشه دهم آبان ماه بچم ۴ هفته بود با قرص سقطش کردم
میتونه به سقط ماه قبلم ربط داشته باشه دهم آبان ماه بچم ۴ هفته بود با قرص سقطش کردم
0
1401/09/19
سوال کننده
و اینکه دکترم گفت که کیست هم دارم
0
1401/09/19
پزشک اوما
سلام نازنینم
بعد سقط ماه قبل سونوگرافی اصلا انجام شده؟
بعد سقط ماه قبل سونوگرافی اصلا انجام شده؟
0
1401/09/19
سوال کننده
بله . انجام شده . جنین سقط شده بود
0
1401/09/19
پزشک اوما
بقایا نداشتید ؟
0
1401/09/20
سوال کننده
سونوگرافی دکتر هیچی نگفت
0
1401/09/20
پزشک اوما
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/20
سوال کننده
دکتر تو مطب سونوگرافی کرد نتیجه ای نداد به من .
0
1401/09/21
پزشک اوما
عزیزم هاله بی بی چک میتواند ناشی از اثرات بارداری قبلی یا باردار شدن مجدد باشد هر دو احتمال هست همانطور که گفتم اگر 14 روز از تزریق پروژسترون گذشت وخونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش تیتر بتا بدهید ببیینم چه شرایطی دارید اگر منفی بود سونوگرافی لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




