سلام خانم دکتر عزیز
با توجه ب جواب آزمایش هایی ک داده بودم شما فرمودین عفونت ادراری دارم وقرص سفیکسیم استفاده کنم ولی امروز رفتم پیش دکترم واین پماد ک عکسشو میفرسم داد برای عفونت ادراری آیا مشکلی نداره استفاده کنم با اپلیکاتور؟
_بعد این دومی قرص رو برای حالت تهوع داد اونم مشکلی نداره؟اخه تو نت نوشته بود در دوران بارداری توصیه نمیشود
_بعد راجب قرص سوم هم ک زینک پلاس هس دکترم طبق تجویز گفته هر۸ساعت ولی داروخانه گفت روزی یک عدد بخورم بنظرتون همون۸ ساعت خورده بشه؟یکی اینکه چون زینک خودش فولیک اسید داره مصرف فولیک اسیدرو هنوز ادامه بدم؟
پرسش (1401/09/14):
نحوه مصرف قرص در دوران بارداری
1138
35
1401/09/14
سوال کننده
0
1401/09/14
سوال کننده

0
1401/09/14
سوال کننده

بعد این نسخه رو داروخانه دقیق نتونست بخونه بنظرتون قرص زینک پلاس هر۸ساعت نوشته؟
0
1401/09/15
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
پماد کلوتریمازول برای عفونت واژینال هست استفاده کنید موردی ندارد.
نیتروفورانتوئین نیز برای عفونت ادراری تجویز شده است، ارتباطی به حالت تهوع ندارد و اگر مشکل شما حالت تهوع است باید برایتان دمیترون تجویز میشد، یکبار دیگر عکس برگه آزمایش ادرار را ارسال کنید تا ببینم
پماد کلوتریمازول برای عفونت واژینال هست استفاده کنید موردی ندارد.
نیتروفورانتوئین نیز برای عفونت ادراری تجویز شده است، ارتباطی به حالت تهوع ندارد و اگر مشکل شما حالت تهوع است باید برایتان دمیترون تجویز میشد، یکبار دیگر عکس برگه آزمایش ادرار را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/15
سوال کننده

0
1401/09/15
سوال کننده

0
1401/09/15
سوال کننده
اینم از آزمایش ها
0
1401/09/15
سوال کننده
شما فرمودین کم خونی ناشی از فقر اهن هم دارم ک دکتر خودش مکمل تجویز میکنه ولی دکترم با توجه ب ازمایش ها فقط برای عفونت ادراری بهم دارو داد
0
1401/09/15
سوال کننده
اگه میشه بی زحمت شما ی مکمل تجویز کنین بخورم
0
1401/09/15
پزشک اوما
عزیزم نیتروفورانتویین طی بارداری مجاز هست اما خب در سه ماهه اول انتخاب ارجح با سفیکسیم هست بنظر من سفیکسیم بخورید برایتان گزینه بهتری است ، زینک پلاس هم دلیلی ندارد در سه ماهه اول مصرف کنید خیلی جای تعجب دارد که چنین تجویزی انجام شده، بنظر من علت را جویا شوید چون بنظر همین زینک نوشته شده است
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنونم خانم دکترجان😘
0
1401/09/16
سوال کننده

ببخشید این قرص رو یادم رفت بپرسم اینو گفتم اب دهنم خیلی زیاده همش جمع میشه هی ببخشید بلانسبت باید تف کنم واسم تجویز کرد ک آب دهنم هروق حس کردم خیییلی زیاده یکی بخورم بنظرتون ایرادی نداره مصرفش کنم؟
0
1401/09/16
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، هیوسین در بارداری خصوصا در سه ماهه اول بدلیل فقدان اطلاعات کافی در مورد ایمنی توصیه نمیشود مگر اینکه دلیل بسیار محکمی برای تجویز وجود داشته باشد، شدت ترشح بزاق به حدی است که مانع تغذیه میشود؟
0
1401/09/16
سوال کننده
ن تا چیزی بخورم بهترم ولی دهنم خالی باشه مخصوصا شبا خیلی زیاده دیگه کلافه شدم
0
1401/09/16
پزشک اوما
عزیزم دمیترون مصرف کرده اید ؟ حالت سوزش. سردل هم دارید؟
0
1401/09/17
سوال کننده
بله مصرف کردم البته زیاد ن تا بتونم تحمل میکنم اگه غیرقابل تحمل باشه میخورم
0
1401/09/17
سوال کننده
ن خانم دکتر سوزش ندارم ولی ترشح بزاقم خیلی زیاده همون باعث شده همش ببخشید عق بزنم
0
1401/09/17
پزشک اوما
عزیزم با دمیترون شرایط اصلا بهتر نمیشود ؟
0
1401/09/18
سوال کننده
چرا یکم بهتر میشه ولی خیلی کم تاثیر داره
0
1401/09/18
پزشک اوما
دمیترون را هر 12 ساعت یکی مصرف کنید همچنین ب نیز هر 12 ساعت یک مصرف گردد ، ولی به شکلی زمان بندی کنید که دمیترون و ب 6 همزمان خورده نشوند تا تمام روز پوشش داده شود، اگر با عبور از 3 ماهه اول شرایط بهتر نشد میتوان گاهی هیوسین مصرف کرد🌷
0
1401/09/18
سوال کننده
مرسی خانم دکتر عزیزم😘
0
1401/09/18
سوال کننده
بعد ببخشید مکملی واس کم خونیم تجویز نمیکنین؟
0
1401/09/18
سوال کننده
اخه دکترم دارویی تجویز نکرد یعنی اصلا نگف کم خونی دارم
0
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️جان دلم الان نام تمام مکمل های مصرفی. را یکبار دیگر بگویید تا بعد بتوانم تصمیم بگیرم
0
1401/09/19
سوال کننده
اسیدفولیک،ویتامینD3،دمیترون،ب6،سفیکسیم و پماد کلوتریمازول
0
1401/09/19
سوال کننده
اینا داروهایی هستن ک مصرف میکنم
0
1401/09/19
پزشک اوما
جان دلم یک روز در میان عدد یک فروس سولفات بخورید اما آخر شب بخورید تا تهوع شدت نگیرد و روی تغذیه بیشتر دقت کنید تا احتمال بروز یبوست به حداقل برسد 🌷🌷
0
1401/09/19
سوال کننده
چشم خیییلی ممنونم لطف کردین💖
0
1401/09/19
سوال کننده
ببخشید مصرف فروس سولفات رو تا کی ادامه بدم؟
0
1401/09/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، فعلا تا هفته 16 بارداری ادامه دهید در آن زمان مجددا CBC به همراه چک فریتین انجام شود💖
1
1401/09/19
سوال کننده
چشم مرسی
1
1401/09/19
سوال کننده
💕
0
1401/09/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




