من اصلا سر در نمیارم تحرک کدومه
یعنی درصد اسپرم های سالمش لب مرزه
به نظرتون با این اسپرم میشه طبیعی باردار شد
با دارو تقویتی درست میشه یا نه
عزیزم بنظرم یه خورده عفونت هم دارن به دکتر نشون بدین
سلام عزیزم برای مورفولوژی فکر میکنم بهتره حداقل تا سه ماه دارو مصرف بشه
سلام به روی ماهتون مهسا جانم
در آزمایش همسر محترم شما درصد اسپرم های متحرک و پیشرونده به سمت جلو که نقش مهمی در وقوع باروری دارند کمتر از حد طبیعی بوده و درصد اسپرم های با شکل طبیعی نیز دقیقاً لب مرز بوده و نیازمند بهتر شدن است، تعداد گلبول های سفید هم اندکی بیشتر تر حد طبیعی است به ارولوژیست مراجعه کنند تا با شروع درمان امکان باردار شدن مهیا گردد ❤️