دکتر جان سلام من یه هفته بیشتره درگیره سرماخوردگی ام آموکسی سیلین شربت سیم پرناگلد شربت دیفن هیدرامین استفاده کردم هنوزم دارم میخورم اما هیچ تأثیری نداشته الان سرفه های خشک دارم و آبریزش بینی کلافم کرده یهو چشام قرمز میشه و إب میاد ازش فک میکنم شبیه حساسیته انگاری الانم تو اسباب کشی و جابه جایی ام خواستم ببینم میتونم داروی قوی تری استفاده کنم یا سیتیریزین هیدروکسی زینی چیزی بخورم آخه خیلی اذیتم😣اگه یه وقتی پسرم از من گرفت که انشالله نگیره بهش چی بدم تا بعد جابه جایی بتونم ببرمش دکتر؟ خیلی خیلی ممنونم دکترجانم
0
1401/09/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شبی یدونه سیتریزین میتونی بخوری برای ابریزش و عطسه .
0
1401/09/14
سوال کننده
راست میگی توروخدا دیوانه شدم 😭 شربتش رو الان خونه دارم اشکالی نداره از اون بخورم؟
0
1401/09/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پسرتم اگر خدایی نکرده گرفت فقط پلارژین بده شربتشو . با اسپری بینی
من اول پسرم گرفت .الان من شدم🤕
من اول پسرم گرفت .الان من شدم🤕
0
1401/09/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شربت و نمیدونم . اما قرصش مجازه اگرم جواب نداد میتونی بجاش قرص لوراتادین مصرف کنی .
فقط انتی هیستامین ممنوعه
فقط انتی هیستامین ممنوعه
0
1401/09/14
سوال کننده
من خیلی ضعیف شدم یه ماه پیش سه تایی مون گرفتیم من سه بار دکتر شوهرم دوبار پسرم 4بار رفتیم تا خوب شدیم باز منه لعنتی الان گرفتم تمام دردم اینه پسرم بد مریضیه درگیرش نشه😔
0
1401/09/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🤕🤦🏼♀️🤦🏼♀️اره خیلیییی بده .
خوب شدی هفته ای دوبار میتونی قرص جوشان ویتامین سی بخوری برای تقویت بدنت دکتر اوما من پرسیدم گفت اینو بخور ک قوی شه بدنت .
و مکمل های بارداری ام حتما بخور
خوب شدی هفته ای دوبار میتونی قرص جوشان ویتامین سی بخوری برای تقویت بدنت دکتر اوما من پرسیدم گفت اینو بخور ک قوی شه بدنت .
و مکمل های بارداری ام حتما بخور
0
1401/09/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله نمیشع
1
1401/09/14
سوال کننده
وقتی فاصله بارداریت کم باشه اینجوری میشی گلم منکه اصلا نمیفهمم اون طفلی تو شکمم چند روزشه باورت میشه بس هم ذهنی هم جسمی آشفته ام😔خدا به جفتمون توان بده
0
1401/09/14
سوال کننده
خیلی ممنونم عزيزم از اطلاعاتت الان به شوهرم پیام میدم قرصش رو برام بخره یه ساعت دیگه میاد
0
1401/09/14
تسنیم ،،،،،
خواهر جان این مریضی دقیقا دو هفته پدر منو در آورد ، البته هنوزم سرفه میکنم ولی کمتر شده ، من هر کسی هر چی گفت رو خوردم ولی انگار نه انگار ، سرفه خیلی اذیتم میکرد ، من خلط هم داشتم ، ولی بعد دو هفته الان خیلی کم شده ، انگار دوره اش باید بگذره
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
عزیزم وقتی درمان های معمول نتیجه نداشته باید مراجعه کنید تا مطمئن شویم که نیاز به آنتی بیوتیک ندارید.
برای کاهش آبریزش شبی یک عدد سیتریزین بخورید.
برای تسکین سرفه ها لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید. شلغم مصرف کنید.
در مورد دلبندتان هم درمان بستگی به علامت ها دارد فعلا مایعات گرم و میوه و سبزیجات بیشتر بدهید اگر خدای نکرده علامتی ایجاد شد بگویید درمان را شروع کنیم💗
عزیزم وقتی درمان های معمول نتیجه نداشته باید مراجعه کنید تا مطمئن شویم که نیاز به آنتی بیوتیک ندارید.
برای کاهش آبریزش شبی یک عدد سیتریزین بخورید.
برای تسکین سرفه ها لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید. شلغم مصرف کنید.
در مورد دلبندتان هم درمان بستگی به علامت ها دارد فعلا مایعات گرم و میوه و سبزیجات بیشتر بدهید اگر خدای نکرده علامتی ایجاد شد بگویید درمان را شروع کنیم💗
1
1401/09/14
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر جانم😍😍انشالله که دچار نشه خیلی خیلی ممنونم 🌹 ❤️
0
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و دوست داشتنی ، انشالله عزیزجانم میتوانید فعلا برای اطمینان چند روز در کنار مکمل مولتی ویتامین فعلی (اگر از انواع زینک دار نیست) ، نئوزینک هم بدهید تا سیستم ایمنی بدن تقویت شود ❤️
0
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307

