سلام دکتر،چندتاسوال داشتم راجب دادن لووتیرکسین به نوزاد
امروزصبح قبلش یه ساعتی شیرنخورده بودکه قرصسشودادم درحدنیم تایه ساعت برای ناشتایی کافیه؟
بچم بدمزاجه واسه همین قرصوداخل شیرخشک حل کردم چون اهن داره جذب داروکم نمیکنه؟اگه اینجوریه چطوری باید بااب بدم باشیشه یاقطره چکون؟
جای دکتراطفال بردیم گفتن لازم نیس جای متخصص غددببریم وخودش میزان۱/۴ازلوتیروکسین۰/۱روتجویزکردن بنظرشمابرای تحت نظربودن اطفال خوبه؟
واینکه حتمن داروبایدسرساعت بدم؟چون خواب نوزادم نامنظمه
پرسش (1401/09/14):
قرص لووتیرکسین۰/۱روزی۱/۴به چه طریقی به نوزادم بدم؟؟!
353
55
1401/09/14
سوال کننده
0
1401/09/14
سوال کننده

اینم ازمایش خونشه خیلی بالاس نگرانم.. دکترجان روزی ۱/۴ازقرص کافیه بنظرتون؟
0
1401/09/14
سوال کننده
کسی بچش کم کاری تیروئیدداشته؟tshچن بوده؟چقدقرص میداده؟
0
1401/09/14
Samir
آزمایشو تکرار کردی عزیزم؟
0
1401/09/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم پسر من توی یکسالگی چکاپ داد تیروئیدش نرمال بود بعدش دو ماه دیگش بردیم دوباره آزمایش تیروئید داد ک تی اس اچ رو بالا زده بود، ب دکترش گفتیم گفتن ک ازمایشو ببرید یه آزمایشگاه معتبر داخل تهران از دوباره تکرار کنید تا مطمئن بشیم جواب قطعیه و بعد دارو بدیم، ک بردیم تکرار کردیم خداروشکر نرمال بود فعلا قرص تجویز نکردن برای پسرم دکتر گفتن ۱۸ ماهگی ام دوباره ببرید همین آزمایشگاه تهران آزمایش بده چک کنیم ک نداشته باشه مطمئن بشیم حالا باز قراره ببریم، بنظرم شماهم ازمایش رو توی یه آزمایشگاه معتبر از دوباره تکرار کنید شاید جواب درست نباشه خیالتون راحت میشد
0
1401/09/14
Esmat A
سلام دخترم تیروئید کم کار داره تا ۳سالگی باید قرص بخوره پیش دکتر غدد برم گفتش یک ساعت قبل و بعد قرص اصلا نباید شیر بخوره داخل اب حل کن
0
1401/09/14
سوال کننده
ازمایشخون وک یه بارگرفتن
0
1401/09/14
سوال کننده
اهانه این دکتری ک جاش بردم چیزی نگفت ک دوباره تکرارکنیم فقط گفت تا۲سالگی ممکنه نرمال بشه وقطع کنیم دواروشو...این ازمایشگاهیم که بردیم توشهرمون خوبه
0
1401/09/14
سوال کننده
گفته دوباره یه ماه دیگ ازمایش بدیم
0
1401/09/14
سوال کننده
دکترش گفت اشکال نداره توشیرتم بدی بهتره تواب حل کنی
0
1401/09/14
سوال کننده
فرداامتحان کنم تواب شایدخورد
0
1401/09/14
سوال کننده
الان تااینجابچه هاتون ازلحاظ رشدی وچیزای دیگش خوبن؟
0
1401/09/14
سوال کننده
خودمسئول ازمایشگاه گف توهمونجادوبارتودستگاه گذاشتن مطمئن بشن
0
1401/09/14
سوال کننده
درسته
0
1401/09/14
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
تیروئید خودتون تو بارداری چند بود
0
1401/09/14
فرشته 2019
ب نظر منم آزمایش رو تکرار کن
منم برای پسرم اول گفتن کم کاره
تکرار کردیم گفتن نرماله
منم برای پسرم اول گفتن کم کاره
تکرار کردیم گفتن نرماله
0
1401/09/14
فرشته 2019
فک کنم روزی ک میبری آزمایش رو تکرار کنی، قرص نباید بدی بهش
از دکتر یا آزمایشگاه بپرس
از دکتر یا آزمایشگاه بپرس
0
1401/09/14
فرشته 2019
اگ قرص هم میخوای بدی، تو آب زیاد قاطی نکن
حتی ده سی سی هم زیاده
تو چند قطره آب بریز و با قطره چکان بده
حتی ده سی سی هم زیاده
تو چند قطره آب بریز و با قطره چکان بده
0
1401/09/14
سوال کننده
تو۷ماهگی ازمایش دادم مشکلی نداشت
0
1401/09/14
سوال کننده
ازمایش خون دریدی دوباره دادین؟
0
1401/09/14
سوال کننده
وریدی
0
1401/09/14
فرشته 2019
آره عزیزم
0
1401/09/14
فرشته 2019
میخوای با دکترش مشورت کن
بگو اگ امکان خطا هست مجدد بنویسه برات
بگو اگ امکان خطا هست مجدد بنویسه برات
0
1401/09/14
سوال کننده
شماقرص وشروع کرده بودین بعدش تکرارکردین ازمایشو؟
0
1401/09/14
سوال کننده
دکترش هم چیزی نگفت دوباره تکرارکن
0
1401/09/14
فرشته 2019
نه
گفت فعلا نمیخواد
مجدد بیست روز دیگ برو
گفت فعلا نمیخواد
مجدد بیست روز دیگ برو
0
1401/09/14
فرشته 2019
نمیدونم بیست روز بعدش بود یا کمتر یا بیشتر
0
1401/09/14
سوال کننده
ابش کم باشه نه که قرصه میترسم گلوش بپره
0
1401/09/14
سوال کننده
Tshچندبود؟
0
1401/09/14
فرشته 2019
مگه حل نمیشه تو آب؟
0
1401/09/14
فرشته 2019
نمیدونم عزیزم
حقیقتش یادم نیست
حقیقتش یادم نیست
0
1401/09/14
سوال کننده
نمیدونم امپرازول وک میخاستم حل کنم کامل حل نمیشد اینونمیدونمچجوریع
0
1401/09/14
فرشته 2019
۲۰ روزه امپرازول هم میخوره؟
0
1401/09/14
فرشته 2019
ی قطره چکون بشه خوبه
اونم یک چهارم قرصه دیگ
اونم یک چهارم قرصه دیگ
0
1401/09/14
سوال کننده
بخاطررفلاکسش یه چن باری دادم الان نمیدم دیگ
0
1401/09/14
سوال کننده
شیرمومیخوردازدماغ ودهنش برمیگشت
0
1401/09/14
سوال کننده
الان خیلی کمترشده
0
1401/09/14
سوال کننده
الان شمابراپسرتون دارونمیدین؟
0
1401/09/14
فرشته 2019
چ دارویی؟
0
1401/09/14
فرشته 2019
طفل معصوم
0
1401/09/14
Arsham z
پسرمن اولش آزمایشش بالابود بردم دکتر اطفال گفت نصف قرص لوتروکسین۵۰رو باآب قاطی کن بهش بده که به سختی تا دوروز دادم بعد بهم گفتن ببرم پبش دکتر غدد نوزادان وقتی بردم ردم کرد یه آزمایشگاه وگفت تیروئیدش نرماله تا ۳۰ آذر زیرنظرش بودم چندتا آزمایش دادم خوب بود گفت نیاز نیست بیاریش یه جا دیگه آزمایش رو تکرار کن که الکی قرص ندی به بچه
1
1401/09/14
فرشته 2019
ب نظر منم متخصص غدد اطفال ببر
0
1401/09/14
سوال کننده
لووتیروکسین براتیروئید
0
1401/09/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره عزیزم پسر من ک خداروشکر از نظر رشدی و هوش خوبه ولی باز برای اطمینان این ماه بازم میریم ازمایشو تکرار کنه
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزم اگرچه ترکیب کردن لووتیروکسین با شیرخشک موردی ندارد، اما در قدم اول تلاش کنید تا با آب ترکیب کنید تا از اثربخشی کاسته نشود، اگر موفق نشدید بعد با شیرخشک بدهید
بین شیردهی تا لووتیروکسین هم اگر میتوانید یک ساعت فاصله قرار دهید.
در مورد سوال بعدی شما بهتراست تحت نظر متخصص غدد اطفال باشید در این موارد دقت نظر و تبحر بیشتری دارند.
و در مورد سوال بعدی شما هم اگر بتوانید راس ساعت مشخص بدهید بهتر است ❤️
عزیزم اگرچه ترکیب کردن لووتیروکسین با شیرخشک موردی ندارد، اما در قدم اول تلاش کنید تا با آب ترکیب کنید تا از اثربخشی کاسته نشود، اگر موفق نشدید بعد با شیرخشک بدهید
بین شیردهی تا لووتیروکسین هم اگر میتوانید یک ساعت فاصله قرار دهید.
در مورد سوال بعدی شما بهتراست تحت نظر متخصص غدد اطفال باشید در این موارد دقت نظر و تبحر بیشتری دارند.
و در مورد سوال بعدی شما هم اگر بتوانید راس ساعت مشخص بدهید بهتر است ❤️
1
1401/09/14
سوال کننده
خوبه خداروشکر
1
1401/09/14
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
1
1401/09/14
سوال کننده
ممنونم
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️
0
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




