سلام
پسر من سه ماهشه از اوایل تولد خرخر گلو موقع سیر خوردن داشت و الان هم شدت گرفت رفلاکس هم داره بیشتر موقع شیر میاد تو گلوش دوباره میخورش همیشه انگار شیر تو گلوش گیر میکنه مثل لقمه غدا البته این روزا بیشتر شده که من فک میکنم نرمی حنجره داره و حالا میترسم موقع غذا خوردن هم به مشکل بربخوره
پرسش (1401/09/14):
ایا نرمی حنجره ممکن است در غذا خوردن مشکل ایجاد کند؟
619
64
1401/09/14
سوال کننده
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه بابا رفلاکس داره بچه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
ببر دارو بده خوب بشه
0
1401/09/14
سوال کننده
اخه هر دارویی بهش میدم بدترش میکنه الان دو روزه دارم فاموتیدین میدم هنوز تاثیری ندارع
0
1401/09/14
سوال کننده
وزنشم خیلی جالب نیست
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نیکسوم بده
0
1401/09/14
سوال کننده
چه طوری باید بهش بدم
0
1401/09/14
سوال کننده
نکیسوم چند
0
1401/09/14
Faezeh salehi
با یه شربت هست خارجی میلوم یه همچین اسمی داره این دوتا مجعزه میکنه
بچه که رفلاکسی باشه وزن نمیگیره نگران نباش
بچه که رفلاکسی باشه وزن نمیگیره نگران نباش
0
1401/09/14
سوال کننده
همش میگم اگه غذا بخوره به گلوش گیر کنه چی
اگه نتونه خوب غذارو یبلعه چی
اگه نتونه خوب غذارو یبلعه چی
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نکیسوم ۲۰ نصف قرص هر روز ناشتا تو یکم اب حل میکنی میدی
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه فدات بشم هرچقدر بزرگ بشه بهتر میشه
0
1401/09/14
سوال کننده
شیر خشک هم میخوره متاسفانه
0
1401/09/14
سوال کننده
دیگه افسردگی گرفتم اینقد بردمش دکتر فایده نداشت
0
1401/09/14
Faezeh salehi
با پسوند ای ار بده بهش
0
1401/09/14
سوال کننده
اره بهش میدم
0
1401/09/14
سوال کننده
الان یه هفته دیگه سه ماهش تموم میشه. وزنش پنح کیلویه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
مادرای که بچشون رفلاکس داره همینه بخدا امروزمنم داشتم گریه میکردم دغ کردم امروزم علایم حساسیت پروتئین گاوی نشون داده
0
1401/09/14
Faezeh salehi
الهی بگردم بچه ها هم اذیت میشن طفلی ها
0
1401/09/14
سوال کننده
خیلی
واقعا نمیدونم بچه ها چه گناهی کردن.حساسیت خیلی بهتر از رفلاکسه
واقعا نمیدونم بچه ها چه گناهی کردن.حساسیت خیلی بهتر از رفلاکسه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه نه کابوسه فک کن بچه هیچی نمیتونه بخوره
0
1401/09/14
سوال کننده
شیر خودتونو میدین؟
الان چند ماهشه؟
الان چند ماهشه؟
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه شیر هشک ببلاک ای ار
الان سه ماه و ۱۹روزشه
الان سه ماه و ۱۹روزشه
0
1401/09/14
سوال کننده
اها میگم الان خودش میتونه اشیا چیزی دست بگیره یا هنوز نه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه من بدم دستش چند ثانیه نگه میداره دوباره ول میکنه
ولی یه اسبابازی نرم داشت اونو راحت میگرفت
ولی یه اسبابازی نرم داشت اونو راحت میگرفت
0
1401/09/14
سوال کننده
اها منم به پسرم میدم زود ولش میکنه یا اشیارو که تعقیب میکنه زود خسته میشه گفتم شاید مشکلی باشه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه بابا دست از سر بچه بردار ادا های منو در نیار طفلکی هنو خیلی کوچولو هست
0
1401/09/14
Faezeh salehi
به وقتش کونتم خون میاره نگران نباش
0
1401/09/14
Faezeh salehi
مشکل و ما داریم که نشستیم زوم کردیم رو بچه های که هنو قده نخودن
0
1401/09/14
سوال کننده
بخدا وسواس گرفتم کلا میرم تو اینترنت سرچ میکنم ادمو میترسونه
0
1401/09/14
سوال کننده
من تا خوابه هم پبشش مبشینم چکش میکنم اینقد وسواس گرفتم هر بار یه عببی میگیرم
0
1401/09/14
Faezeh salehi
خوبه میدونی وسواس گرفتی ول کن 😂
0
1401/09/14
سوال کننده
اینترنت زد داغونم کرد
0
1401/09/14
سوال کننده
ببلاک وزن دهیش برا بچتون خوبه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نه من راضی نیستم اپتامیلاز این بهتر بود
البته شیرخشک به مارک نیس به بچه افتادنشه
البته شیرخشک به مارک نیس به بچه افتادنشه
0
1401/09/14
سوال کننده
اره. دقبقا من از روز اول نان دادم دوسه روز بیومیل دادم هم خیلی مزشو دوس نداشت هم خیلی رقیق بود هر دقه میپرید تو گلوش گریه میکرد
0
1401/09/14
Faezeh salehi
الهی
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام نازنینم
چرا تاکنون نکسیوم یا امپرازول شروع نشده؟
چرا تاکنون نکسیوم یا امپرازول شروع نشده؟
0
1401/09/14
سوال کننده
امپروازول بهشون دکتر دادم ولی بدتر شد
اصلا بهش نمیساخت
اصلا بهش نمیساخت
0
1401/09/14
سوال کننده
الان سه روزه دارم فاموتیدین میدم بازم تغییری نکرده
همش شیر تو گلوشع نکاه هم ک میکنم شیر میبینم
خیلی اذیت میشه
همش شیر تو گلوشع نکاه هم ک میکنم شیر میبینم
خیلی اذیت میشه
0
1401/09/14
سوال کننده
خیلی عق میزنه یعنی هر دقه میخواد استفراع کنه
هر چیزی بغیر از پستونک خودش بره جلو دهنش میخواد بیارع بالا
هر چیزی بغیر از پستونک خودش بره جلو دهنش میخواد بیارع بالا
0
1401/09/14
سوال کننده
نکیسوم چطوری باید مصرف بشه
0
1401/09/14
Faezeh salehi
نکیسوم 20میلی گرم روز نصف قرص در کمی اب حل میشه میدی بهش ناشتا
0
1401/09/14
سوال کننده
امروز فاموتیدین دادم از فردا شروع میکنم بهش میدم
چند روزه تو بچه شما تاثیر گذاشت
چند روزه تو بچه شما تاثیر گذاشت
0
1401/09/14
سوال کننده
بچتونو بردین دکتر؟
0
1401/09/14
Faezeh salehi
اره گفت از سرماخوردگی هست دارو داد برا ی هفته اگه بازم خون باشه تو مدفوع عوض میکنه شیرشو
0
1401/09/14
سوال کننده
انشالله که مشکلی پیش نمیاد
0
1401/09/14
سوال کننده
ببخشید شما به پسرتون قرص نکسیوم دادین،
0
1401/09/14
Faezeh salehi
من ندادم مال من اس امپرازول کنترل شده
ولی خیلی از کاربرا دادن سوال عمومی کن اطلاعات میدن
ولی خیلی از کاربرا دادن سوال عمومی کن اطلاعات میدن
0
1401/09/14
سوال کننده
چطوری برم عمومیش کنم
0
1401/09/14
Faezeh salehi

0
1401/09/14
Faezeh salehi
ببین دوبار سوال کن اون بالا عمومی رو بزن
0
1401/09/14
Faezeh salehi
گروه سوال رو هم متفرقه بزن
0
1401/09/14
سوال کننده
اها باشه تا دوباره بنویسمش امروز قرصسشو گرفتم ولی نمیدونم بهش بدم یا ن
0
1401/09/14
Faezeh salehi
بده چرا مدی هیچی نمیشه
0
1401/09/14
سوال کننده
نمیدونم گفنم شاید دلیلی داشته که دکتر این قرصو نگفته
من کاری به بالا اوردنش ندارم این که شیر میاد تو گلوش اذیت کنندس چون خرخر میکنه و نفسش میگیره شیر تو گلوش گیر میکنه
من کاری به بالا اوردنش ندارم این که شیر میاد تو گلوش اذیت کنندس چون خرخر میکنه و نفسش میگیره شیر تو گلوش گیر میکنه
0
1401/09/15
پزشک اوما
تعیین دوز با متخصص اطفال است جانم مجددا مراجعه کنید ، اگر شیرخشک میدهید آنگاه با پسوند AR باشد اگر شیر خودتان را هم در کنار شیرخشک میدهید حتما موارد تغذیه ای مربوط به رفلاکس رعایت گردد. مراقبت های رفلاکس را با جدیت مراعات کنید مواردی که می گویید مرتبط با رفلاکس هستند
0
1401/09/15
سوال کننده
اخه یه هفته پیش دکتر بودم که گفتن فاموتیدین بهش بده دادم ولی تغییری نکرد هنوز
0
1401/09/15
پزشک اوما
عزیزم زمان می برد تا بهبودی حاصل گردد، مراقبت های رفلاکس را رعایت میکنید ؟
0
1401/09/15
سوال کننده
بله
0
1401/09/15
سوال کننده
خرخراش بیشتر اذیتش میکنه
0
1401/09/15
سوال کننده
اینکه شسر تو گلوش گیر میکنه دماغش کیپ میشه
0
1401/09/15
پزشک اوما
عزیزم بنظر من برای شروع نکسیوم مراجعه کنید ، مجموعا زمان میبرد تا شرایط بهتر شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




