سلام وقت بخیر من هفته پیش سرما خوردم پسرمم از من سرما گرفت الان چند شبه گلوش خیلی خرخر میکنه انگار خلط داره ، دکتر بردم شربت دیفن داد گفت خیلی کم استفاده کن به مدت دو شب من تاثیری ندیدم ، حموم بردم قطره ریختم داخل بینیش قشنگ خالی شد ، الان واقعا سرما خورده یا چیز دیگه ای هست ؟ خیلی نگرانم شبا سرفه میکنه چه راهکاری دارید این خرخر بهتر بشه خطرناک نباشه
0
1401/03/18
الی محمد مصطفی
سلام عزیزم الان تمام بچه ها سرما خوردن ..امروز من پسرمو بردم دکتر مطب انقد شلوغ بود ..سعی کن دیفن بهش ندی چون برا زیر یک سال ضررامروز من از دکتر بپرسیدم
0
1401/03/18
الی محمد مصطفی
سعی کن زیر کولر نخوابونیش اگه کولر روشن میکنی
1
1401/03/18
الی محمد مصطفی
سینشو با روغن بچه گرم نگه دار
0
1401/03/18
الی محمد مصطفی
زیر سرش بالشت بزار
0
1401/03/18
سوال کننده
دکتر دیفن داد گفت خیلی خیلی کم بهش بده اصلا کولر روشن نیست خیلی خر خر میکنه رو مخمه میگم چیزیش نشه
0
1401/03/18
سوال کننده
فقط مطمئن باشم سرماست چیز بدی نباشه
0
1401/03/18
فریده فروتن
بینیشم کیپ میشه؟رفلاکس نداره؟
0
1401/03/18
سوال کننده
بینیش کیپ بود قطره ریختم خالی شد الان بیشتر گلوش بدجوره ، شیر بالا نمیاره اصلا باز میگم نمیدونم هنوز سرما داره یا چیز دیگه ای هست
0
1401/03/18
فریده فروتن
پس شاید سردی خورده بهش
0
1401/03/18
فریده فروتن
بعضی از بچه ها هم رفلاکس پنهان دارن
بالا نمیارن
خس خس سینه
خوب شیر نخوردن و پس زدن سینه
گرفتگی گلو
عوق زدن
بالا نمیارن
خس خس سینه
خوب شیر نخوردن و پس زدن سینه
گرفتگی گلو
عوق زدن
0
1401/03/18
سوال کننده
فقط خس خس داره
0
1401/03/18
azin 🧚♀️
دختر منم اوایل که دنیا اومده بود خس خس داشت بردم دکتر آلرژی و ریه معاینه کرد گفت چیزی نیست بعد از یه مدتی خوب شد
تا این که یک ماه بعدش رفلاکس خودشو نشون داد حالا این دکتر جدیده که میبرم گفتم دخترم سینش خس خس میکرد گفت از علائم رفلاکسه
تا این که یک ماه بعدش رفلاکس خودشو نشون داد حالا این دکتر جدیده که میبرم گفتم دخترم سینش خس خس میکرد گفت از علائم رفلاکسه
0
1401/03/18
سوال کننده
عطسه هم داره بچم آخه این رفلاکس پنهان رفته رو مخم میگم نکنه دکترا نفهمن بمونه توو بدنش
0
1401/03/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دیفن برای نوزاد ۲۰ روزه داد 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
0
1401/03/18
سوال کننده
اره ولی گفت خیلی خیلی کم بده
0
1401/03/18
پزشک اوما
سلام مامان گل
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم بدون معاینه نمیتوان نظری داد اما حتما در فواصل منظم با قطره سدیم کلراید بینی دلبندتان را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید، میزان شیردهی را افزایش دهید. در هنگام خواب فرزندتان را به صورت شیب دار بخوابانید (دقت کنید که برای شیب دار کردن پتو یا بالش را زیر تشک بگذارید نه روی آن و به علاوه شیب ملایم باشد نه شدید) اگر شرایط بهتر نشد حتما مجددا به صورت حضوری مراجعه کنید 💗
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم بدون معاینه نمیتوان نظری داد اما حتما در فواصل منظم با قطره سدیم کلراید بینی دلبندتان را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید، میزان شیردهی را افزایش دهید. در هنگام خواب فرزندتان را به صورت شیب دار بخوابانید (دقت کنید که برای شیب دار کردن پتو یا بالش را زیر تشک بگذارید نه روی آن و به علاوه شیب ملایم باشد نه شدید) اگر شرایط بهتر نشد حتما مجددا به صورت حضوری مراجعه کنید 💗
0
1401/03/18
سوال کننده
سلام ممنون از پاسخگویی شما همه این کارها و انجام دادم شربت دیفن که دکتر داده تاثیری نداشت دیگه بهش ندادم ترسیدم خطرناک باشه فقط میترسم رفلاکس پنهان باشه
0
1401/03/18
پزشک اوما
کار خوبی کردید که ادامه ندادید عزیزم، اگر با استفاده از قطره شرایط رو به بهبود است همین روال را ادامه دهید و اگر متوجه شدید که گذشت زمان بهبودی حاصل نمی شود مجددا به یک متخصص اطفال دیگر برای یک ارزیابی دقیق و جامعذمراجعه کنید البته توصیه می کنم اینبار به متخصص اطفال دیگری مراجعه داشته باشید🌷
1
1401/03/18
سوال کننده
خیلی ممنون از لطف شما
0
1401/03/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️
0
1401/03/19
پزشک اوما
stk: |~|12|~|72_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



552

