سلام وقت بخیر
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای اومایی
من این ازمایش ناشتایی و دوساعت بعد صبحانه و ازمایش تیروئد و ویتامین دی هست ممنونمیشماگر تفسیر کنید مامانایی ک سرورمیارن هم ممنونمیشم راهنمایی کنن
پرسش (1401/09/13):
تفسیر ازمایش دوساعت بعد صبحانه و ناشتایی قند
457
19
1401/09/13
سوال کننده
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
🤱فرزانه خانم🤱
قندت خوبه ناشتا ۸۵دوساعت بعد ۱۰۰
0
1401/09/13
🤱فرزانه خانم🤱
ولی تیروییدت یکم کم کاره باید زیر ۲/۵باشه ۳/۲هست
0
1401/09/13
سوال کننده
اره تیروئیدم تو ازمایش غربالگری اولم همین بود قرص میخورم
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده
جواب کامل ازمایش
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
جان دل همه چیز در آزمایش شما عالی است ، اگر در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید یا تب داشتید یا حساسیت یا درد داشتید یا واکسن زده بودید دلیل بالا بودن گلبول های سفید همین مساله است در غیر این صورت اگر مشکلات ادراری دارید آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید اگر هم ندارید دلیل بالا بودن گلبول های سفید خود بارداري است و اهمیتی ندارد.
وقتتون بخیر 🌹
جان دل همه چیز در آزمایش شما عالی است ، اگر در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید یا تب داشتید یا حساسیت یا درد داشتید یا واکسن زده بودید دلیل بالا بودن گلبول های سفید همین مساله است در غیر این صورت اگر مشکلات ادراری دارید آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید اگر هم ندارید دلیل بالا بودن گلبول های سفید خود بارداري است و اهمیتی ندارد.
0
1401/09/14
سوال کننده
سلام پزشک عزیز
ممنون از راهنمایی تون
من یک هفته قبل مریض بودم حالا نمیدونم ازاون بوده یا خیر
جسارتا مشکلات ادراری منظورتون چیه؟
ممنون از راهنمایی تون
من یک هفته قبل مریض بودم حالا نمیدونم ازاون بوده یا خیر
جسارتا مشکلات ادراری منظورتون چیه؟
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام مجدد گل من
درد یا سوزش حین دفع ادرار یا تکرر ادرار غیرمعمول یا احساس تخلیه ناکامل مثانه ندارید ؟ادرار کدر یا بدبو چطور؟
درد یا سوزش حین دفع ادرار یا تکرر ادرار غیرمعمول یا احساس تخلیه ناکامل مثانه ندارید ؟ادرار کدر یا بدبو چطور؟
0
1401/09/15
سوال کننده
درد یا سوزش خیر
عذرخواهی میکنم فقط گاهی اوقات که دیرمیرم دستشویی ادرارم خیلی پررنگ میشه و کمی سوزش موقع دفع دارم
تکرر ادرار هم بله تا حدودی نسبت ب قبل بارداری زیاد شده و بقول شما همش حس میکنم مثانم پره
عذرخواهی میکنم فقط گاهی اوقات که دیرمیرم دستشویی ادرارم خیلی پررنگ میشه و کمی سوزش موقع دفع دارم
تکرر ادرار هم بله تا حدودی نسبت ب قبل بارداری زیاد شده و بقول شما همش حس میکنم مثانم پره
0
1401/09/15
پزشک اوما
عزیزجانم ممنونم از توضیحات کاملتون، حتما آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید 💓
1
1401/09/15
سوال کننده
ممنون ازشما
چشم
چشم
1
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید 🌹🌹
1
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر ازمایش هپاتیت
- ازمایش قبل غربالگری دوم
- لطفا توی تفسیر ازمایش کمکم میکنید
- تفسیر ازمایش چکاب
- تفسیر آزمایش چکاپ کامل
- ازمایش برا کم خونی تو بارداری
- تفسیر ازمایش غربالگری اول
- ازمایشو واسم دقیق تفسیرکنیدخواهشا میخوام ببینم درصد حرکتوایناش چقدره
- تفسیر آزمایش کلی؟
- سلام دوستای خوبم میشه آزمایش تیروئیدم رو تفسیر کنین💛




