سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید دخترم فردا هفت ماهش کامل میشه از امروز صبح گلوش خلط داره و سرفه میکنه چی کار کنم دارو چی بدم
0
1401/09/13
سوال کننده
الان ک خوابه ی حالت خس خس داره
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده
این شربتو خریدم داروخونه گفت روزی یکو نیم سی سی بدم خوبه؟؟؟
0
1401/09/13
AMITAF 👫
آزیرو چرک خشک کن بدون تجویز پزشک اما چون خلط دار باید طبق وزن استفاد بشه
0
1401/09/13
AMITAF 👫
اسپری سدیم کلراید هر ۶ساعت دوپاف هر بینی
0
1401/09/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم دخترت بابد ببری دکتر ببینی اصلا عفونت داره که چرک خشک استفاده شه یا نه، فعلا فقط سدیم کلراید استفاده کن و دماغش تمیز کن
0
1401/09/13
سوال کننده
خانوم دکتر شرمنده بردمش دکتر یه ازیترومایسین صد اسپری سالبوتامول و قطره استامینوفن و اسپری بینی داد فقط اینکه من از شربت ازیترو ک قبلا خریدم یکو نیم سی سی دادم بهش چیکار کنم اینو امشب بدم یا از صبح شروع کنم
0
1401/09/13
سوال کننده
گفته روز اول چهار سی سی از روز بعد دو سی سی
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم وقتتون بخیر و بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم 🌷
کار درستی کردید که مراجعه کردید چون آنتی بیوتیک نباید خودسرانه مصرف گردد. شما طبق تجویز پزشک جلو بروید و فردا را روز اول در نظر گرفته و همان 4 سی سی را بدهید 🌷🌷
عزیزم وقتتون بخیر و بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم 🌷
کار درستی کردید که مراجعه کردید چون آنتی بیوتیک نباید خودسرانه مصرف گردد. شما طبق تجویز پزشک جلو بروید و فردا را روز اول در نظر گرفته و همان 4 سی سی را بدهید 🌷🌷
0
1401/09/14
سوال کننده
ممنونم ببخشید خانوم دکتر یبار دیشب یبار صبحی استفراغ کرد. البته رفلاکس پنهان داره ولی استفراغ نداره رفلاکسش. و دفعه پیشم ک سرفه میکرد یبار استفراغ کرد ولی این دفعه دوبار بود
سرفه کرد بعد زد استفراغ کرد
سرفه کرد بعد زد استفراغ کرد
0
1401/09/14
سوال کننده
حالا شیر و فرنی دادم براش تا الان نداشته استفراغ
0
1401/09/14
سوال کننده
فقط هر چهار ساعتی استامینوفن میدم سر پنج ساعت کم کم داغ میشه ۳۷/۵اینا
0
1401/09/14
سوال کننده
الان استفراغ کرد ولی خیلی کم بود مثل بیرون دادن شیر
0
1401/09/14
سوال کننده
ممکنه عوارض دارو باشه
0
1401/09/14
پزشک اوما
بله مامان گل هم میتواند از عوارض دارو و هم بیماری باشد اگر مکررا بالا نمی آورد صبوری کنید و درمان را قطع نکنيد
0
1401/09/14
سوال کننده
خانوم دکتر فعلا ک از ظهر بالا نیاورده تبش هم هر چهار ساعت استامینوفن میدم و کنترل میکنم.
0
1401/09/14
سوال کننده
چی مقویه براش بدم
0
1401/09/15
پزشک اوما
بسیار هم عالی خداروشکر 💜
سوپ مرغ و سبزیجات، عصاره بلدرچین. عصاره ماهیچه گزینه های خوبی هستند، شیردهی منظم هم انجام دهید بهترین گزینه است
سوپ مرغ و سبزیجات، عصاره بلدرچین. عصاره ماهیچه گزینه های خوبی هستند، شیردهی منظم هم انجام دهید بهترین گزینه است
0
1401/09/15
پزشک اوما
البته دقت کنید در شرایطی که بیمار است ماده غذایی جدیدی ندهید چون اگر حساسیت داشته باشد تشخیص اینکه حساسیت دارد یا علامت ها ناشی از بیماری هستند سخت میشود
0
1401/09/15
سوال کننده
خیلی ممنون خانوم دکتر. خدا خیرتون بده ان شاءالله همیشه سلامت و شاد باشید♥
0
1401/09/15
سوال کننده
شرمندم خانوم دکتر برا ابرزش بینی دکترش قبلا نئوتادین داده بود ازون میتونم بدم بهش با ازیترومایسین تداخل نداشته باشع
0
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜💜
دشمنتان شرمنده باشد جان من بله میتوانید بدهید ، از دعای خیلی قشنگتون هم ممنونم و امیدوارم که خیلی زود حال دلبندتان خوب خوب شود🌹🌹
دشمنتان شرمنده باشد جان من بله میتوانید بدهید ، از دعای خیلی قشنگتون هم ممنونم و امیدوارم که خیلی زود حال دلبندتان خوب خوب شود🌹🌹
1
1401/09/15
سوال کننده
🙏🥲🥲💋♥
0
1401/09/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



401

