سلام خانم دکتر، وقتتون به خیر
خانم دکتر من شنبه صبح بدون هیچ علائمی خونریزی شدید داشتم طوری که خیلی ببخشید ۴ تا نوار بهداشتی خونریزی کردم، رفتم بیمارستان بستری شدم و آمپول پرولوتن زدن و بتا و هر ۱۲ ساعت امپول پروژسترون، خونریزیم از دیروز خیلی کمتر شده ولی خب دارم.
تویه سونو شکمی که هیچی ندیدن ولی سونو واژینال احتمال جدا شدن لبه جفت یکی از قلارو دادن.
حالا سوالم اینه که اگر خونریزیم کنترل بشه میتونم حداقل تا یک ماه دیگه بچه ها رو نگه دارم؟ درد و انقباضم فعلا ندارم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



875
1401/09/13




