حتما به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین بوده .
انشالله جاش سبز بشه .
کلا بارداری های که سه ماه اول و یا قبل تشکیل قلب سقط میشن مشکل بیشتر از نطفس که نگرفته و یا اسپرم مشکل داشته
سلام به روی ماهتون لیلا جانم
عزیزدلم اسم داروی تزریق شده برای شما چه بوده است؟
سلام خانم دکتراوما عزیز صبح شمابخیر
نمیتونم اسم دارو ترزیق شده چیه بوده آمپول زدم دوتا بعدتست پاپ اسمیر انجام دادم
عزیزم اصولا هیچ کدام از این موارد نمیتوانند منتهی به تشکیل نشدن قلب شوند بهتر است همسرتان آزمایش اسپرموگرام به همراه چک dfi و خودتان آزمایشات ابتدایی مرتبط با سقط را انجام دهید دفعه بعدی نیز اگر شک به بارداری داشتید جهت اطمینان چنین اقداماتی انجام نشود و قبل مصرف هر دارویی به پزشک بگویید که شاید باردار باشید ❤️

سلام خانم دکتراوما عزیز این آزمایش همسرم نگاه می کنید ۱۹ /۸/ ۱۴۰۱ آزمایش داده
عزیزم درصد اسپرمهای با شکل نرمال کمتر از حد بوده میتواند علت سقط باشد، آزمایش را به همراه چک dfi تکرار کنند
سلام خانم دکتراوما عزیز
فقط تحرک کم چندباره رفت دکتر دارو داد بهش میخورد از مهرماه دیگه دارو نخورد من ۱۲ مهرماه پریودبودم پاک شدم نزدیکی کردیم یک روز درمیان رابطه داشتم ما اصلا فکر نمیگیم بگیر بارداربشم بخاطر اون قلب جنین تشکیل نشده بود سقط شد
الان دارو میخورند
عزیزم همچنان تاکید میکنم باید مارکر dfi مجددا با تکرار اسپرموگرام چک شود چون تعداد اسپرم های با شکل نرمال نیز کمتر از حد طبیعی بوده است 🌷🌷