والا از نوشته دکتره که سر در نیاوردم. ولی نوشته های کنار عکس اطلاعات خوبی داره.
مثلا وزن رو زده ۱۱۱۰ گرم
سلام مامان جان
همه چیز در سونوگرافی انجام شده برای شما خوب است فقط در مورد حجم مایع آمنیوتیک من متاسفانه متوجه نوشته همکار محترممان نشدم🌷
ممنون عزیزم.
وزن و قد چقدره؟
همه چیز خوب است جان من اما کم کم گوشت های کبابی، آجیل خام و تخم مرغ بیشتر بخورید تا وزن گیری بهتر هم شود💗