سلام من ۲سال پیش به بارداری پوچ داشتم وقتی که افتادم به خونریزی و رفتم سونو انجام دادم بهم گفتن که ۵هفته ۶ روزه و سقط شد
و مهر ماه بازم باردار شدم همه چی خوب بود رفتم سونو انجام دادم ۵هفته و ۱ روزم بودم جای جنین هم خوب بود برام ۲هفته بعدش نوبت دادن برای سونو تشکیل قلب
۲هفته بعدش که رفتم گفتن سن جنین ۵هفته و ۶ روزه متوقف شده رشدش
و الان افتادم به خونریزی و سقط شد فقط بقایا مونده
به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه هر ۲بارداری توی ۵هفته و ۶ روز بودن یکی که ۵هفته ۶ روز افتادم به خونریزی یکی دیگش که توی ۵هفته و ۶ روز رشدش متوقف شده بوده
پرسش (1401/09/12):
دلیل ۲ سقط در ۵هفته و ۶ روز
465
91
1401/09/12
سوال کننده
0
1401/09/12
الینا .
سلام
0
1401/09/12
الینا .
منم ۳ سقط تو همین سن بارداری داشتم
0
1401/09/12
سوال کننده
دکتر نرفتی عزیزم
0
1401/09/12
الینا .
علتشم پیدا نکردم
0
1401/09/12
سوال کننده
ازمایشی چیزیم انجام دادی
1
1401/09/12
الینا .
باید بریم ازمایش های سقط مکرر بدم
0
1401/09/12
سوال کننده
من دکتر نرفتم هنوز حالا خونریزیم تموم بشه میرم دکتر واسه انجام ازمایش ها
0
1401/09/12
الینا .
چرا دوست عزیز ولی دکترا میگن باید ازمایش ها رو بدم ولی طب سنتی میگه ضعف رحم
0
1401/09/12
سوال کننده
من تا فعلا ۲تا
0
1401/09/12
الینا .
شما همسرت ازمایش داده ؟
0
1401/09/12
سوال کننده
یعنی اگه مشکل از رحم باشه خوب میشه؟
0
1401/09/12
الینا .
ازمایش ها رو بعد ۶ هفته از سقط میگیرن گلم
0
1401/09/12
سوال کننده
نه هنوز
0
1401/09/12
الینا .
ان شاالله جاشون سبز بشه 😔
0
1401/09/12
سوال کننده
اها پس باید صبر کنم
0
1401/09/12
الینا .
اره باید تقویت کنی
0
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله همچنین برای شماهم ف
0
1401/09/12
الینا .
خوب اول باید همسرت ازمایش اسپرم بده شاید اسپرمش ضعیفه
0
1401/09/12
سوال کننده
فک نمیکردم اینقد سخت باشه بارداری
0
1401/09/12
سوال کننده
۳ساله ازدواج کردم اولی رو که ۲سال پیش باردار شدم سقط شد دیگه کلا جلوگیری کردم تا این سری دوباره اقدام کردم بازم سقط شد فک میکردم اسونه بارداری
0
1401/09/12
الینا .
اره متاسفم عزیزم منم کشیدم این روزا رو خیلی روز های بدی هست 😔 من سری سوم بچم قلبش تشکیل شده بود ضربان داشت دکتر سونو واژینالم کرد . تا رسیدم خونه خونریزی کردم سقط شد
0
1401/09/12
سوال کننده
اها
همسر شما ازمایش دادن
مشکلی نبوده؟
همسر شما ازمایش دادن
مشکلی نبوده؟
0
1401/09/12
الینا .
ممنون
0
1401/09/12
الینا .
سخت نیس نمیدونم چرا برای ماها اینجوریه 😕
0
1401/09/12
الینا .
حتما ازمایش ها رو انجام بدین ببین علت سقط هات جیه
0
1401/09/12
سوال کننده
آخی عزیزم واقعا سخته یادم میاد اون روز دکتر گفت باید سقط بشه رشد متوقف شده تنها بودم نمیدونم چیکار کنم اشکام فقط میریخت و دکتر دلداریم میداد گریه نکن پیش میاد ان شالله بازم باردار میشی اصلا نمیتونستم صحبت کنم فقط با اشاره با دکتر حرف زدم همینجور اشکام ریخته با دست اشاره کردم که دومی سقطه
0
1401/09/12
الینا .
اره خداروشکر مشکلی ندارم خودمم هیچ مشکلی ندارم . دکتر گفته باید ازمایش های مربوطه به سقط و بدم ازمایش های ایمنی انعقادی
0
1401/09/12
سوال کننده
اره حالا به شوهرم میگم اول ازمایش انجام بده بعد خودم تا ۶هفته بگذره از سقطام
0
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله زود جاشون سبز بشه برای هردومون
0
1401/09/12
الینا .
وای عزیزم واقعا سخته فقط ماها که این درد و کشیدیم میدونیم چیه 😔😔
0
1401/09/12
سوال کننده
اره عزیزم
0
1401/09/12
Sheyda Salehi
سلام خانوما اولا اینکه انشالله جاش زود سبز بشه دوما بنظر من ماها خیلی عجولیم واسه سونو و اینا وایسیم یکم جنین جاخودشو سفت کنه بعد دوماه بری سونو بهتره دلیل اکثر سقطا همینه این سونو اشعه اینا خیلی بده
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم چون خودمم دوتا تجربه کردم
0
1401/09/12
Sheyda Salehi
خودمم دوبار همچین سقطی داشتم خیلی زود بعد دوسه ساعت سونو به خونریزی افتادم
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
باید کاریو تایپ بدید زن و شوهر
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
آزمایش سقط مکرر بدی
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
و خیلی خودت و شوهرتو تقویت کنی
0
1401/09/12
سوال کننده
سلام عزیزم ان شالله
اره زود رفتم چون شدیدا استرس داشتم در حدی که شبا خواب نداشتم که شاید بارداری پوچه شاید خارج رحمیه و .... بیشتر ترس خارج رحمی داشتم جون دستم خشک بود و کتفم در میکرد رفتم که خیالم راحت باشه
اره زود رفتم چون شدیدا استرس داشتم در حدی که شبا خواب نداشتم که شاید بارداری پوچه شاید خارج رحمیه و .... بیشتر ترس خارج رحمی داشتم جون دستم خشک بود و کتفم در میکرد رفتم که خیالم راحت باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
من فورا به خونریزی نیوفتادم طبق پریودی الان باید ۱۰ هفته بودم تازه خونریزی کردم
0
1401/09/12
Sheyda Salehi
خیلی عجولیم
0
1401/09/12
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
نه ربطی نداره سونو ماهاکه بارداری پر خطر هستیم باید زود بریم سونو
0
1401/09/12
سوال کننده
حالا خونریزی تموم بشه میرم زیر نظر یه دکتر خوب
0
1401/09/12
سوال کننده
اره متاسفانه
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
اره حتما پیگیری کن
0
1401/09/12
Sheyda Salehi
نه عزیزم همون شیاف کافیه یا امپول تجویز میکنن واسه بارداری پرخطر سونو خیلی بده ولی بازم بعضی دکترا انجام میدن
0
1401/09/12
سوال کننده
اولین سونو رو که انجام دادم با اینکه گفت همه چی خوبه جاشم خوبه ولی در نگران بودم استرس داشتم گفتم بهش فک نمیکنم فعلا دل نمیبندم شاید بازم چیزی بشه که واقعا هم اتفاق افتاد
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
استرس بده اصلا نداشته باش
0
1401/09/12
Sheyda Salehi
انشالله اینبار حاملگی سالمی داشته باشی به امید خدا
0
1401/09/12
سوال کننده
رفتم دکتر هیج دارو و شیافی ندادن گفتن تا قلب تشکیل نشه و از سالم بودن جنین مطمئن نشیم نمیتونیم دارو بدیم خود
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
من همه نزدیکانم شدیدا استرس دارن ولی من ریلکسم میگم خودش داده اگه بخواد نگه میداره اگرم نه که هیچی من فقط استراحتمو میکنم قرص و آمپول و شیافمو استفاده میکنم
0
1401/09/12
سوال کننده
خودمم شیاف استفاده نکردم وقتی افتادم لکه بینی گفتم شاید سقط بشی اون موقع با استفاده از شیاف سقط خیلی سختی پیش روم میشه دیگه چون جنین جاشو سفت کرده
0
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله عزیزم
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
به من که از همون اول شیاف داد فقط آمپول گفت قلبش تشکیل بشه بعدش
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
اسپرینم از همون اول خوردم
0
1401/09/12
سوال کننده
اره خیلی خوبه استرس نداشته باشی ولی دست خودم نبوده اصلا نمیتونستم فقط سعی کردم. عادت نکنم باهاش دلنبدم
0
1401/09/12
سوال کننده
به من هیچی نداد حتی عفونت داشتم دارو برای عفونت هم نداد
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
انشالله که خیلی سری دوباره باردار میشی و سالم بغلش میگیری
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
پس دکترتو عوض کن حتما به درد نمیخوره
1
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله حالا تصمیم دارم ۳ماهی صبر کنم خودمو تقویت کنم تحت نظر دکترم باشم ۳ماه دیگه اقدام کنم
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
من حتی وقتی به لکه بینی افتادم بهم مولتی ویتامین تجویز کرد
0
1401/09/12
سوال کننده
اره این سری پیش دکتر دیگه ای میرم
0
1401/09/12
سوال کننده
فقط ویتامین دی با یدفولیک بود فک کنم داد بهم بس
0
1401/09/12
🤱فرزانه خانم🤱
از ماه دیگه پریود شدی پیگیر باش چون اگه کاریو تایپ برات بنویسه ی ماه جوابش طول میکشه
0
1401/09/12
کیانا مامان دلین 💛✨
یه ازمایش سقط مکرر بده چون دلیل سقطات مث همه
0
1401/09/12
زهراا🤲خدایا شکرت
برای نتیجه درست باید حداقل ۲ماه از سقط بگذره
اینکه هر دو سقط تو همون روز بوده کاملا تصادفی
ولی اینکه دوبار سقط داشتی یه علت داره
هم خودتون باید ازمایش های سقط مکرر بدید هم همسرتون
تازمانی که به نتیجه نرسیدید اقدام نکنید چون سقط میشه بازم
اینکه هر دو سقط تو همون روز بوده کاملا تصادفی
ولی اینکه دوبار سقط داشتی یه علت داره
هم خودتون باید ازمایش های سقط مکرر بدید هم همسرتون
تازمانی که به نتیجه نرسیدید اقدام نکنید چون سقط میشه بازم
0
1401/09/12
زهراا🤲خدایا شکرت
عجله برای اقدامنکن تازمانی که علت سقط ها مشخص نشده عزیزم اینکار اشتباهه فقط تو روحیه ات تاثیر منفی داره
0
1401/09/12
سوال کننده
اها باش عزیزم حتما
0
1401/09/12
سوال کننده
اره دیگه باید تحتنظر دکترباشم ببینمچی میگه
0
1401/09/12
سوال کننده
بله عزیزم تا ازمایشارو انجام بدیم ببینیمچی میشه. خودم که میگم کم کم ۳ماه صبرکنم
0
1401/09/12
سوال کننده
بله درسته عزیزم دیگه واقعا تحمل ندارم چنین اتفاقی بازم تکرار بشه
0
1401/09/12
لیلا زمانپور
سلام عزیزم سه ماه دیگه کی میشه اقدام میخوادشروع کنید
0
1401/09/12
فاطمه gh
سلام عزیزم منم یک سقط تو همین سن بارداری داشتم قبلا گفتن رشدش متوقف شده همراه با ایست قلبی دکترا میگن تو این سن سقط بخاطر مشکلات ژنتیکی یا ضعیف بودن نطفه رخ میده ولی من خودم احساس میکنم بخاطر واکسن کرونایی که تو بارداری زدم و سرما خوردگی پی در پی و مصرف دارو اینطور شد همینطور سونو واژینال در حالی که لک بینی داشتم .
0
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله ازمایش ها و همه چیزا خوب باشه اخرای اسفند ماه یا اوایل فروردین اقدام شروع میکنم
0
1401/09/12
سوال کننده
اها حالا بهتر بشم ۱ماه بگذره ازمایش ژنتیک و این چیزا انجام میدم
به این زودیا دارویی هم مصرف نکردم ان شالله همه چی خوب باشه
به این زودیا دارویی هم مصرف نکردم ان شالله همه چی خوب باشه
0
1401/09/12
فاطمه gh
ممکنه به خاطر ضعیف بودن تخمک و اسپرم هم باشه در کل اینکه من ۶ ماه فاصله دادم دوباره باردار شدم ولی تو این ۶ ماه هم خودم هم شوهرم ویتامین ای مصرف کردیم منم دو ماه قبل اقدام مرتب فولیک اسید میخوردم خلاصه اینکه برا ماهم دعا کنید ♥️
0
1401/09/12
سوال کننده
ان شالله به سلامتی این دوره رو بگذرونید و فارغ بشید
1
1401/09/12
پزشک اوما
سلام عزیزکم به روی قشنگتون
بابت تجارب تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی قلبتان شاد شود💗
جان دلم علل مختلفی میتوانند در ایجاد این شرایط دخیل باشند برای یافتن علت لازم است ازمایش تخصصی مرتبط با سقط هم برای شما هم برای همسرتان درخواست گردند 🌷🌷
بابت تجارب تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی قلبتان شاد شود💗
جان دلم علل مختلفی میتوانند در ایجاد این شرایط دخیل باشند برای یافتن علت لازم است ازمایش تخصصی مرتبط با سقط هم برای شما هم برای همسرتان درخواست گردند 🌷🌷
1
1401/09/12
سوال کننده
سلام ممنونم ازتون عزیزم ❤️
0
1401/09/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من💗❤️💗
0
1401/09/13
مامان شهرزاد کوچولو .
سلام عزیزم به شوهرت بگو ازمایش بده ممکنه اسپرم ضعیف باشه که سقط داشتین برای یکی از دوستانم همین مشکل رو داشت از شوهرش ازماش گرفتن دیدن شوهرش ضعیفه گفت دفعه بعدی خواستی باردار بشی حتما شوهرت بیار درمان بشه بعد باردارشو
0
1401/09/13
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم
0
1401/09/13
لیلا زمانپور
سلام عزیزم خونریزی قطع شد
0
1401/09/13
سوال کننده
نه عزیزم هنوز خونریزی دارم و کامل کامل دفع نشده یکم مونده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




