سلام وقتتون بخیر.من دخترم ۶ ماهشه سرما خورده دکتر براش آزیتروماسین نوشته داروخانه موجود نداشته بجاش آموکسی سلین ۱۲۵ داده .میتونم استفاده کنم؟قطره پلارژین هم تجویز کردن
سلام مامان جان به روی قشنگتون وقتتون بخیر 🌷 از نظر ایمنی موردی ندارد اما از نظر قدرت و اثربخشی ضعیف تر از آزیترومایسین است، با سامانه 1490 تماس بگیرید شاید بتوانید آزیترومایسین پیدا کنید، پلارژین هم مناسب است ❤️
0
1401/09/13
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.