سلام وقتتون بخیر من با دوفامد پریود میشم
از شب ۱۳ میخورم تا ۱۰ شب بعد از ۴ روز چند ماهی بود بدون تاخیر پریود میشدم یعنی صبح روز ۴ بیدار میشدم پریود بودم ولی الان نشدم اما بی بی چکم دیدم صبح نشدم زدم منفی بود
البته من ۱۶ سیکل سونو دادم دکتر گفت ۲۰ سیکل امپول hcgبزن
یعنی شنبه الان ۲۶ سیکل باید پریود میشدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



576
1401/09/11





