از وقتی مریض شده طی این ده روز موقعی که میخواد شیر بخوره انگار داره خفه میشه
وقتی توی ماشینیم یا راه میبرمش ۹۹ درصد این مشکل حل میشه
نمیدونم دلیلش چیه
از نظر روحی هم فشار زیادی روش هست ( سه ماه از زندگیش رو به دلایل مختلف نارس بودن و آنفولانزا بستری بوده و کاملا داغون شده )
به نظرتون مشکلش چیه ؟
پرسش (1401/09/11):
نمیدونم دخترم چشه
503
50
1401/09/11
سوال کننده
0
1401/09/11
سوال کننده
هر دو ساعت ۶۰ سیسی میخوره که از دیروز غروب دیگه اصلا اشتها نداره و هر چهار ساعت شاید میلش بکشه که اونم اینجوری میشه
0
1401/09/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عنوان سوالت و درست کن دکتر جوابتو اینجوری نمیده .
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
سلام فتانه جون خوبی؟
دختر گلت خوبه؟
دختر گلت خوبه؟
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
عزیزم مهدیار الان ۲ ماهه اینجوریه
اصلا میل به شیر نداره مگر اینکه چندین ساعت بگذره گرسنه بشه
یا باید منگ خواب بشه تو خواب و بیداری بخوره
اصلا میل به شیر نداره مگر اینکه چندین ساعت بگذره گرسنه بشه
یا باید منگ خواب بشه تو خواب و بیداری بخوره
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
رفلاکس نداره؟
0
1401/09/11
سوال کننده
چجوری عوض کنم
0
1401/09/11
سوال کننده
وای فاطیما داغونم
مهدا موقع شیر خوردن تو حالت نشسته انگار داره خفه میشه
پسرت اینجوریه ؟
مهدا موقع شیر خوردن تو حالت نشسته انگار داره خفه میشه
پسرت اینجوریه ؟
0
1401/09/11
سوال کننده
نه
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
نه حالت خفگی نداره ولی فک کنم یکی از علائم رفلاکس باشه ی دکتر ببر
مهدیار اصلا نمیخوره یا اگرم بخوره با حرص و لج میخوره و شیرشو کامل نمیخوره مثلا الان بعد ۳ ساعت فقط ۵۰ تا خورد🤦♀️
مهدیار اصلا نمیخوره یا اگرم بخوره با حرص و لج میخوره و شیرشو کامل نمیخوره مثلا الان بعد ۳ ساعت فقط ۵۰ تا خورد🤦♀️
1
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
سر شیشه چند سوراخه؟بزرگ نیس براش؟
0
1401/09/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
فتانه جان دخترای منم اینجوری بودن خصوصا ماهک
0
1401/09/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
سر شیشه ش یجوری گرفتم خیلی کم میریخت دهنش قطره قطره آروم
0
1401/09/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
بخدا تازه دوهفته س سرشیشه شو عوض کردم وگرنه حالش بد میشد نمیتونست نفس بکشه
0
1401/09/11
سوال کننده
یه سوراخه
یعنی میگی زیاد میاد ازش !!!
یعنی میگی زیاد میاد ازش !!!
0
1401/09/11
سوال کننده
ای جانم
مهدا هم همینه
وزنش چقدره
مهدا هم همینه
وزنش چقدره
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
فک نکنم دیگه ی سوراخه زیاد نیس😶
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
خیلی سخته بخدا سر شیر خوردنش پیر شدم
گاهی میشینم گریه میکنم
هفته پیش ۷۲۰۰ بود
مهدا چقده؟
گاهی میشینم گریه میکنم
هفته پیش ۷۲۰۰ بود
مهدا چقده؟
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
راستی مهدیار گاهی که خیلی میلش نیس و شیر میخوره وسطش یهو عوق میزنه انگار که مثلا سر شیشه رسیده ته حلقش
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
فتانه میدونستی من اگر دختر دار میشدم اسمشو میخواستم بزارم مهدا؟😍
هنوزم اگر روزی خدا بهم ی دختر بده میزارمش مهدا😍
هنوزم اگر روزی خدا بهم ی دختر بده میزارمش مهدا😍
1
1401/09/11
سوال کننده
پس فقط مهدا اینجوری نیست
من میگم شاید مریض شد گلوش و... زخمه
اکسیژنش هم موقع شیر خوردن خوب بود این چند روز که بستری بود
نمیدونم چشه
من میگم شاید مریض شد گلوش و... زخمه
اکسیژنش هم موقع شیر خوردن خوب بود این چند روز که بستری بود
نمیدونم چشه
0
1401/09/11
سوال کننده
یک سوراخه دو قطره اونت
با تکقطره هم همینه اخه
با تکقطره هم همینه اخه
0
1401/09/11
سوال کننده
مهدا قبل مریضی ۴۵۰۰ بود
الان قطعا کمتره
دختر وزن پسرت خوبه دیگه
مهم وزن گیری خودتو اذیت نکن
الان قطعا کمتره
دختر وزن پسرت خوبه دیگه
مهم وزن گیری خودتو اذیت نکن
1
1401/09/11
سوال کننده
بخاطر ریفلاکسه
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
ای بابا
خب حجم شیرش رو کمتر کن تعداد دفعات رو بیشتر کن ببین بازم همینه
خب حجم شیرش رو کمتر کن تعداد دفعات رو بیشتر کن ببین بازم همینه
0
1401/09/11
سوال کننده
ای جووووون دلممممم
الهی خدا یه دخمل ناز بهت ببخشه ❤️
خیلی اسم قشنگیه
مخصوصا معنیش
من بهش میگم ماه مامان
تو بیمارستان خانومه میگفت مهدا تو فقط ماه مامانت نیستی ها ماه ماهم هستی
الهی خدا یه دخمل ناز بهت ببخشه ❤️
خیلی اسم قشنگیه
مخصوصا معنیش
من بهش میگم ماه مامان
تو بیمارستان خانومه میگفت مهدا تو فقط ماه مامانت نیستی ها ماه ماهم هستی
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
عزیزم ان شالله سلامت باشه
ماشالله بهش خوبه وزنش...مهدا ۳۰ هفته بدنیا اومده نسبت به اون سنجیده میشه
ماشالله بهش خوبه وزنش...مهدا ۳۰ هفته بدنیا اومده نسبت به اون سنجیده میشه
0
1401/09/11
سوال کننده
فردا میبرمش دکتر
خدا کنه چیزمهمی نباشه و درست بشه بچم
همینحوریش کل زندگیش رو بستری بوده
الآنم داره سختی میکشه
خدا کنه چیزمهمی نباشه و درست بشه بچم
همینحوریش کل زندگیش رو بستری بوده
الآنم داره سختی میکشه
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
فدات
ان شالله نامدار باشه و باعث افتخارت😍😘
ان شالله نامدار باشه و باعث افتخارت😍😘
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
نگران نباش درست میشه چیزی نیس
اینا هر هفته ب بازی جدید در میارن
اینا هر هفته ب بازی جدید در میارن
1
1401/09/11
سوال کننده
الهی خدا مهدیار تورو
مهدای منو
همه بچه هارو حفظ کنه
💚
مهدای منو
همه بچه هارو حفظ کنه
💚
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
آمین❤️
1
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
فتانه جان از ثمین خبری داری؟؟
0
1401/09/11
Samir
بچه ی منم الان همینه البته سرماخورده
1
1401/09/11
سوال کننده
نه اصلا انقدر درگیر شدم کلا از همه جا بی خبرم
0
1401/09/11
سوال کننده
دختر منم سرما خورده اینجوریه
0
1401/09/11
💜 فاطیما 💜
ان شالله زودتر خوب بشه
واکسن ۴ ماهگی باید بزنی؟؟
من برای مهدیار نمیزنم تا اواسط هفته چون سرما داره یکم بهتر بشه
واکسن ۴ ماهگی باید بزنی؟؟
من برای مهدیار نمیزنم تا اواسط هفته چون سرما داره یکم بهتر بشه
0
1401/09/11
Samir
من همش میگم اگه بمونه چی اگه دیگه نخورد چی هی استرس دارم درکت میکنم
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام جان دل
ممکن است نفخ زیاد علت باشد اما در حقیقت در رابطه با این موارد بدون معاینه نمیتوان نظری داد و. باتوجه به شرایط گل دخترمان حتما باید به متخصص اطفال مراجعه کنید 💖
ممکن است نفخ زیاد علت باشد اما در حقیقت در رابطه با این موارد بدون معاینه نمیتوان نظری داد و. باتوجه به شرایط گل دخترمان حتما باید به متخصص اطفال مراجعه کنید 💖
0
1401/09/12
سوال کننده
نه نمیزنم
آخه سینش کلا چرکه
چقدر وقت داره واکسن ؟
آخه سینش کلا چرکه
چقدر وقت داره واکسن ؟
0
1401/09/12
سوال کننده
دقیقا من در کنار همه ی اینا استرس های تکامل و... رو هم دارم
الهی خدا کمکمون کنه
گاهی میگم کاش میشد چشم باز کنم ببینم چهار سالته 😀
الهی خدا کمکمون کنه
گاهی میگم کاش میشد چشم باز کنم ببینم چهار سالته 😀
0
1401/09/12
سوال کننده
سلام خانم دکتر نازنین
بله به شدت نفخ داره ، خیلی ماساژش میدم ، شیرش هم مارک خوبیه
بله امروز وقت از دکترش گرفتم و از این حرکتش فیلم گرفتم که نشونشون بدم جهت بررسی
بله به شدت نفخ داره ، خیلی ماساژش میدم ، شیرش هم مارک خوبیه
بله امروز وقت از دکترش گرفتم و از این حرکتش فیلم گرفتم که نشونشون بدم جهت بررسی
0
1401/09/12
Samir
منم منم تو خیلی منی🥲
0
1401/09/12
💜 فاطیما 💜
مامی سمیر تو مامان یاسین هستی؟
0
1401/09/12
پزشک اوما
مامان گل آفرین به شما که دقیق و پیگیر هستید حتام نشان دهید بابت نفخ، با نظر پزشک دارو شروع شود چون دلبندتان شرایط خاصی داشته بهتر است تجویز دارو فقط با نظر متخصص اطفال صورت گیرد، حتما هم بعد هر نوبت شیردهی حتی اگر مدت آن کم هست، آروغ را بگیرید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




