نگران نباش
فعلا میکنی سفکسیم ۴۰۰ بخوری
کرم واژینال میتونی استفاده کنی اما بصورت محدود
داخل واژن هم حس خارش دارم فردا نوبت دکتر دارم خانم دکتر و حتما آز ادرار میدم ولی نگرانم تا اون موقع عفونت به جنین برسه
سلام به خوشگلتون مامان جان
بله سفیکسیم 400 را به صورت روزی یک عدد شروع کنید و تا یک هفته ادامه دهید. بابت خارش نیز پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود ، مایعات بیشتر بخورید ادرار خود را هم اصلا نگه ندارید و. نترسید جانم با درمان مشکلی رخ نمیدهد 💖
ممنونم از پاسختون دکتر عزیز،درد الان به زیر دلم رسیده،درد پریود نه ،مثل درد عفونته،قابل تحمله،برای جنین ضرر نداره؟ اگه ضرر داره به بیمارستان مراجعه کنم
جان دلم درمان را شروع نکردید ؟
بله شروع کردم و دل دردهام الان کمتر شده،ممنونم ازتون
خداروشکر مامان گل ، نگران نباشید اگر دردها روند کاهشی دارد و با گذشت زمان شدت پیدا نمیکند خطری مطرح نیست اما اگر غیر از این بود حتما مراجعه کنید 💖